Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 16:11
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Han sjunker visserligen längre och längre ner för varje gång han öppnar käften, men att skicka dickpics är fan ett riktigt jävla bottenmärke för Rasken. Har han blivit uthängd av dem han skickat bilder till??

Haha ja, "Åsagate" har stötts och blötts i oräkneliga kanaler vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Han har så fina byxor hela tiden. Vart köper man dem?

Du måste fråga på engelska!
Citera
2025-12-28, 17:56
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Alltså... Vad är det för jävla bluffutbildning han går? 😆Snacka om att slänga pengarna i sjön...

https://imgur.com/a/IndCwga

Ptja... Carl-Fredrik af Skithög är inte direkt känd för att göra goda ekonomiska beslut. Men visst fan saknar man AMG-Baronen?
Citera
2025-12-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ptja... Carl-Fredrik af Skithög är inte direkt känd för att göra goda ekonomiska beslut. Men visst fan saknar man AMG-Baronen?
Från AMG-fetto till Gollum pervers var egentligen alltid den naturliga utvecklingskurvan
Citera
2025-12-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Alltså... Vad är det för jävla bluffutbildning han går? 😆Snacka om att slänga pengarna i sjön...

https://imgur.com/a/IndCwga

Rask är en svagbegåvad, lat, naiv, egoistisk och obildad narcissist. Rask har mig veterligen aldrig fattat ett vinstgivande beslut.
Citera
2025-12-28, 18:56
Medlem
RaskPatrasks avatar
En grej som är bra med Carl Fredrik är att han fungerar bra som ett avskräckande exempel på hur snett det kan gå om man vägrar ta tag i sitt liv. Han är Sveriges mest misslyckade individ. Alla som lever med missbruk, psykisk ohälsa eller ekonomiska problem borde kolla på Carl Fredriks kanal och genast bli motiverade att ta tag i sitt liv så att de inte blir en lika stor luffare som Carl Fredrik.
Citera
2025-12-28, 20:11
Medlem
Nazbols avatar
Pluggbaronen har börjat köra en sexologi frågelåda på instagram nu.
Citera
2025-12-28, 20:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Det vi nu ser är hans framtid. De enda som kommer ”anlita”honom är tanterna som slaviskt följer hans IG. De har såklart inga pengar så ännu ett idiotiskt projekt för den porrskadade ÄckelBaronen! Hade han varit mindre hjärndöd hade han fixat ett bluffdiplom själv. Nu betalar han 25kkr för ett.

Alf Den Store är nog stolt över honom!

”Allt Gott!,❤️”
Citera
2025-12-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol

Han valde att betala för en sexologi-utbildning. Det han inte nämner är att det enda valet han hade var att betala för en, eftersom han inte är behörig för att läsa det på riktigt. Han hade i och för sig kunnat gå och låna böcker och studera ämnet på egen hand. Han hade förvisso inte kunnat få ett tjusigt diplom att visa upp efteråt då. Det är värt att betala 24 000 för att få något att rama in och hänga upp på väggen.
Citera
2025-12-28, 21:28
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han valde att betala för en sexologi-utbildning. Det han inte nämner är att det enda valet han hade var att betala för en, eftersom han inte är behörig för att läsa det på riktigt. Han hade i och för sig kunnat gå och låna böcker och studera ämnet på egen hand. Han hade förvisso inte kunnat få ett tjusigt diplom att visa upp efteråt då. Det är värt att betala 24 000 för att få något att rama in och hänga upp på väggen.
Det här är samma kille som köpte sitt eget CV för 300:- på någon skithemsida, när Jesusbaronen skulle söka jobb förra gången.
Citera
2025-12-28, 21:34
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Rask är en svagbegåvad, lat, naiv, egoistisk och obildad narcissist. Rask har mig veterligen aldrig fattat ett vinstgivande beslut.
Ett av Rasks smartaste beslut i närtid, samt någonsin, är att sätta sig på tvären i en juridisk tvist med Trobo och sätta familjens sista ekonomiska utväg (en skuldfri vuxen), i skiten, genom att frivilligt sätta sig hos Kronofogden, bara för att troll på Instagram har hört av sig och sagt att dom är advokater och Rask kommer gå vinnande ur detta osv. Alltså han satte sig för fan hos Kronofogden, IGEN! Dom hade ju för fan chansen?? Han var skuldfri och dom kunde kört en Anjo och skuldfälla ur sig sakta men säkert. Ta ett nytt lån, betala Thereses ockerlån. Jobba hårt. Beta av! Men nej, viktigare att sätta sig på tvären och bli dömd där efter, antar jag.

Justja förresten det här var ett av dom dummaste besluten i närtid, och någonsin. Det dummaste någonsin, för Alexander Rask, det är ingen liten bedrift.
Citera
2025-12-28, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Det här är samma kille som köpte sitt eget CV för 300:- på någon skithemsida, när Jesusbaronen skulle söka jobb förra gången.

Ja. Icke att förglömma köpte han tillbaka sin egen kanal för 175 000 kr som han inte hade. Trots att han hade gjort lika bra visningar på sin mindre kanal. Det viktiga för den ytlige narcissisten är att ha någonting att visa upp. Därför kan han betala 24 000 för en papperslapp. Därför kan han betala 175 000 för en counter som visar 100 000-nånting prenumeranter.

24 000 hade blivit nya kvalitativa cyklar för alla barnen till våren. Men det är rimligare att lägga det på ett A4-papper, så man kan visa upp det i bakgrunden när man sitter och filmar sig själv.

Titta på mig, jag är viktig!
Citera
2025-12-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Ett av Rasks smartaste beslut i närtid, samt någonsin, är att sätta sig på tvären i en juridisk tvist med Trobo och sätta familjens sista ekonomiska utväg (en skuldfri vuxen), i skiten, genom att frivilligt sätta sig hos Kronofogden, bara för att troll på Instagram har hört av sig och sagt att dom är advokater och Rask kommer gå vinnande ur detta osv. Alltså han satte sig för fan hos Kronofogden, IGEN! Dom hade ju för fan chansen?? Han var skuldfri och dom kunde kört en Anjo och skuldfälla ur sig sakta men säkert. Ta ett nytt lån, betala Thereses ockerlån. Jobba hårt. Beta av! Men nej, viktigare att sätta sig på tvären och bli dömd där efter, antar jag.

Justja förresten det här var ett av dom dummaste besluten i närtid, och någonsin. Det dummaste någonsin, för Alexander Rask, det är ingen liten bedrift.

Det fetmarkerade har jag helt missat.

Är ganska säker på att jag har skrivit det tidigare, men tar det då igen. Jag anser det inte är mycket som skiljer nivån på Rask och Magmys-Micke och det gör mig glad om ovanstående stämmer. Nu har visserligen Rask blivit trollad otaliga gånger att fatta dåliga beslut, men det här är ytterligare ett bevis på hur tappad han är.

Jag tycker det hade varit väldigt passande om Svenska Wikipedia la in en bild på Rask under artikeln som avhandlar Dunning-Kruger-effekten.
Senast redigerad av Allegera 2025-12-28 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in