Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-23, 20:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag bockar och bugar också! Måste erkänna att jag för närvarande inte orkar titta på Trosa Puckolo men om ett tag kommer jag vilja skratta och då vet jag vart jag ska gå!

”Allt Gott!, ❤️”

Stort tack!
Citera
2025-12-23, 22:57
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är detta år han går under ekonomiskt, sedan lär missbruket ta fart, snart sitter han där på bänken och snackar om när han var på Hultsfred 2006.

Ska bli kul att följa förfallet, detta har jag väntat länge på
Det blev året som han gick under ekonomiskt.
Citera
Igår, 00:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Senaste dagboksbladet i Trobo-målet
Inget nytt av intresse men här är den ändå
https://gofile.io/d/j6GJUZ

Allt gott, <3

Bra där. Undrar hur mötet om dörrfoder och lister gick?

Det sas väl nåt i stil med "Pay up, suckah!"
Citera
Igår, 01:13
Medlem
Önskar barnen i familjen en god jul och hoppas dom får någon sorts glädje i tillvaron. Baronen önskar jag en svinig jul med ångest.
Citera
Igår, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Önskar barnen i familjen en god jul och hoppas dom får någon sorts glädje i tillvaron. Baronen önskar jag en svinig jul med ångest.

Nåja, själv kan man unna både Baronen själv med hela familjen en god och fridfull jul.

Därför att när Medviktarnas dokumentär publiceras kommer det vara "game over" för Raskelito. Ser honom ligga i fosterställning i sängen med ångest för vad som kommer komma fram i dokumentären.

Citera
Igår, 03:17
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Nåja, själv kan man unna både Baronen själv med hela familjen en god och fridfull jul.

Därför att när Medviktarnas dokumentär publiceras kommer det vara "game over" för Raskelito. Ser honom ligga i fosterställning i sängen med ångest för vad som kommer komma fram i dokumentären.

Ska bli högst intressant om Baronen ens kommer våga göra en reaction beroende på vad som kommer fram i dokumentären.

Lär vara riktigt smaskigt.
Citera
Igår, 09:23
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Bra där. Undrar hur mötet om dörrfoder och lister gick?

Det sas väl nåt i stil med "Pay up, suckah!"
Det kommer ett protokoll på vad som gicks igenom, med anteckningar om det blev förlikning eller om det ska hållas huvudförhandling, men det var väl inte färdigskrivet igår.

Han är tvärtyst om det vilket antagligen betyder att han blev lagom tillplattad på "mötet", något som är att förvänta om han fortsatte på linjen om orättvis bedömning pga skadorna i nya lägenheten.

God jul!
Citera
Igår, 09:27
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Är du skön eller? Inga bör stötta någon av dessa, de är lika störda som rask.
Deras dokumentär kommer att komma ut på gratis kanaler precis som anjos gjorde.

Ingen bör ge någon av alla dom här youtubeluffarna pengar.

Håller med men önskar ändå husbilstomtarna en god jul!
Citera
Igår, 09:31
Medlem
Treschows avatar
Vad har Sveriges sämsta människa köpt för julklappar till sin familj? En använd dildo till Tessan (han tänker på miljön och slår in den som dom redan äger), sönerna får Blocketbegagnade MMA-handskar och Astrid får ytterligare ett marsvin.
Citera
Igår, 09:44
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad har Sveriges sämsta människa köpt för julklappar till sin familj? En använd dildo till Tessan (han tänker på miljön och slår in den som dom redan äger), sönerna får Blocketbegagnade MMA-handskar och Astrid får ytterligare ett marsvin.
Man kan ju hoppas att store pojken får en ”bakåttramp som inte sugs in i bakhjulet”.

Baronessan blir nog superlycklig över en påse ostbollar och en Red Bull.

Risken finns att samtliga julklappar är något som den store porrskadade ÄckelBaronen behöver för han är kinda big deal och SÅ ÄR DET!

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
Igår, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Det kommer ett protokoll på vad som gicks igenom, med anteckningar om det blev förlikning eller om det ska hållas huvudförhandling, men det var väl inte färdigskrivet igår.

Han är tvärtyst om det vilket antagligen betyder att han blev lagom tillplattad på "mötet", något som är att förvänta om han fortsatte på linjen om orättvis bedömning pga skadorna i nya lägenheten.

God jul!
Han var väl aldrig på något möte. Varför skulle han det? Han har ju inget annat än gnäll att komma med, så var väl bättre att Corneliusson fick fika med tingsdomaren istället.
Citera
Igår, 13:06
Medlem
RaskPatrasks avatar
Varför vägrar Carl Fredrik berätta vilken utbildning han skall läsa? Har han ljugit som vanligt eller är det något meningslöst flum han skall plugga? Förmodligen hoppar han av skiten inom en vecka. Han skulle aldrig klara av den mest basala utbildningen.

Vad blir det för julklappar till barnen förresten? Och vad äter familjen på julafton? Blir det Denniskorv och blandsaft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in