Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Åh nej! Hans förklaring i framtiden är alltså att han aaaaldrig hade planerat att ta emot par egentligen, och det är hur han motiverar att han visst har social fobi, men han sa det där om att ta emot par för att "ni skulle hålla käften" och "det har inte ni med att göra". Planen är alltså att han ska starta en ny jävla podd, Snuskigt, Äckligt och Motbjudande, där fårskallen läser AI-texter där han promptat "Roboten" att skriva ihop något riktigt snuskigt, och dom 500 lyssningarna i månaden betalar på något sätt räkningarna, så Podd/rrbaronen kan fortsätta...

När jag tänker på en sexolog tänker jag på väldigt fördomsfria personer som kan tala om vad som helt, som hon Malena, Fråga Olle och sådana. Jag har så svårt att se framför mig att en person som uttryckt väldigt stark sexualmoral och som beskrivit hur han "provoceras av Pride-flaggor" skulle kunna lyckas nå fram.

Jag är inte gay, men jag vill nog ha en öppen person om jag ska prata med en terapeut.
Citera
Idag, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
När jag tänker på en sexolog tänker jag på väldigt fördomsfria personer som kan tala om vad som helt, som hon Malena, Fråga Olle och sådana. Jag har så svårt att se framför mig att en person som uttryckt väldigt stark sexualmoral och som beskrivit hur han "provoceras av Pride-flaggor" skulle kunna lyckas nå fram.

Jag är inte gay, men jag vill nog ha en öppen person om jag ska prata med en terapeut.
Jaså duger inte baron von Runk? Hade du sagt sådär till honom hade du blivit uthängd med namn i en video.
Citera
Idag, 01:25
Medlem
Rask, din lilla dagdrömmare. Har du fått ordning på dina känslor och dina demoner? Svarar åt dig nej du har inte fått ordning på dina demoner du är fortfarande en total loser och fattar inget alls. Förstår du Rask var frunmedvikt menade med sin senaste video? Fattar du inte det är du mera dum i ditt huvud än du borde vara.

Hoppas du får en miserabel Jul Rask du är ett sjukt misär som inte borde få kallas människa.
Citera
Idag, 05:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever

Malena I lade aldrig ut sitt eget sexliv och sina egna perversioner som Rask gör heller .. Hon pratade allmänt - och vad hon själv hade för sex angick ingen annan .. Inga filmer, inget kukmätande och inga porrfilmer där man grävde ur hennes sköte (spyr fortfarande när jag tänker på det --- om något testat det med mig så hade han fan dött, det var mer skräckfilm än porrfilm) ..
Undrar också .. jag har fött fem barn - men har inte den grottan som T har att gräva runt i .. Endera är hon skiträdd för honom eller också helt uttöjd och tvärslapp .. Hur som helst, något av det äckligaste jag sett när han gräver runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in