Citat:
Ursprungligen postat av
Astarte4ever
När jag tänker på en sexolog tänker jag på väldigt fördomsfria personer som kan tala om vad som helt, som hon Malena, Fråga Olle och sådana. Jag har så svårt att se framför mig att en person som uttryckt väldigt stark sexualmoral och som beskrivit hur han "provoceras av Pride-flaggor" skulle kunna lyckas nå fram.
Jag är inte gay, men jag vill nog ha en öppen person om jag ska prata med en terapeut.
Malena I lade aldrig ut sitt eget sexliv och sina egna perversioner som Rask gör heller .. Hon pratade allmänt - och vad hon själv hade för sex angick ingen annan .. Inga filmer, inget kukmätande och inga porrfilmer där man grävde ur hennes sköte (spyr fortfarande när jag tänker på det --- om något testat det med mig så hade han fan dött, det var mer skräckfilm än porrfilm) ..
Undrar också .. jag har fött fem barn - men har inte den grottan som T har att gräva runt i .. Endera är hon skiträdd för honom eller också helt uttöjd och tvärslapp .. Hur som helst, något av det äckligaste jag sett när han gräver runt.