Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Tänk om det faktiskt är sant? Då är vi skyldiga att ge cred till Rask, fan Rask om det är sant att du faktiskt har gjort ett seriöst försök att hitta ett jobb, då är du genast "en i gänget", det är allt vi ber av dig.

Tråden skulle dö. Samma dag. Tänk Rask?

Om det skulle ske så skulle även barnen få lite ro i allt token kan ta sig till med på sociala medier..

Inte kul att vara barn i den här familjen, vet aldrig vad pappsen hittar på för galenskaper på sociala medier..

Måste vara en evig oro & magont..
Citera
2025-12-09, 12:43
Medlem
Det blir svårt för Rask att köra med "Men Chrippa pratade skit om mig i flera ååååår innan jag ens nämnde hans namn" när avsnittet handlade om Linnea och Linneas familj som han körde över och förtalade.
Citera
2025-12-09, 14:11
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Håller med. Skräp. Alldeles för långa scener. Dom tycks ha snöat in på B-rolls.

Del 3 måste vara en banger annars blir detta ett fiasko för Bo-Göran.

Fast egentligen är del 2 tyngre än att någon influencer-pajas ljugit om sin barndom.

Hoppas detta drivs vidare juridiskt.

Men visst, det är ingen banger på samma sätt, men tycker ändå det inte är dåligt så som ni skriver. Ni har höga förhoppningar om att de ska bli totalt förstörda och inte kunna visa sig mer, typ.
Citera
2025-12-09, 14:13
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Fast egentligen är del 2 tyngre än att någon influencer-pajas ljugit om sin barndom.

Hoppas detta drivs vidare juridiskt.

Ja, inser det nu efter att ha sett om den.
Citera
2025-12-09, 14:14
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Ja, inser det nu efter att ha sett om den.

Jag gjorde ett litet tillägg i mitt inlägg. Jag hoppas ju också att Anjo och Rask ska skämmas så mycket att de lägger ner sin skit, men jag vågar inte tro på det.
Citera
2025-12-09, 14:36
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Jag gjorde ett litet tillägg i mitt inlägg. Jag hoppas ju också att Anjo och Rask ska skämmas så mycket att de lägger ner sin skit, men jag vågar inte tro på det.
Nä. Den porrskadade ÄckelBaronen lägger nu en massa tid på att bli Trosas bästa plasttrummis. Tänk vad skönt det hade varit om fogden kom och tog de där plasttrummorna!
Citera
2025-12-09, 14:42
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nä. Den porrskadade ÄckelBaronen lägger nu en massa tid på att bli Trosas bästa plasttrummis. Tänk vad skönt det hade varit om fogden kom och tog de där plasttrummorna!
Hahaha oerhört god idé, och hans kamera/mic!
Citera
2025-12-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Två stadiga tjänstemän från kfm mot en aidsig skelettkropp iförd limmad läderväst som frenetiskt sliter i trumsettet tils det går sönder i tusen plastbitar. RODENTs framtid grusas där och då.
Citera
2025-12-09, 16:40
Medlem
Stackars rask, med i en svt dokumentär och svart målas. Nu blir de ännu jobbigare och svårare för han att få ett jobb. När hela Sverige kan se vad han kallar folk och hoppar på oskyldiga familjer.
Citera
2025-12-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Stackars rask, med i en svt dokumentär och svart målas. Nu blir de ännu jobbigare och svårare för han att få ett jobb. När hela Sverige kan se vad han kallar folk och hoppar på oskyldiga familjer.
Ja visst är det synd om honom. Har du ringt honom än och listat alla dina förslag till olika utbildningar han kan gå och vilka olika yrken du tycker att han ska testa?
Citera
2025-12-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ja visst är det synd om honom. Har du ringt honom än och listat alla dina förslag till olika utbildningar han kan gå och vilka olika yrken du tycker att han ska testa?

Nej har inte den kontakten som du har med honom, ni smsar väl dagligen. Du kanske passar hans ungar med?
Citera
2025-12-09, 20:01
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Han lever bara på dödsfall & arv inom familjen sen självklart bidrag.

Allmosor från sinnesförvirrade hel och halvmongon är också en stor del av den faktiska inkomsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in