Igår, 23:21
Medlem
Kattknullarns avatar
Rask säger att efter skatt så får han ut mellan 20 till 30 tusen i månaden! Exakt vid 1:01:35 säger Rask att han har skulder, men att det är "on hold", hos Kronofogden. Ojojoj Rask, här visar du verkligen att du är Sveriges första riktiga lolcow. Alltså "lolcow" har jävligt höga krav ska ni veta, det krävs väldigt många uppfylda kriterier för att bli utnämnd som lolcow. Och Rask, Rask är Sveriges FÖRSTA RIKTIGA LOLCOW! Stort grattis!!! Dina handlingar i varje förbannade incident gör så att du helt i onödan försätter dig djupare i skiten, så att du blir föremål för åtlöje för att du "gick på den enkla". Du däremot, ser detta som en vinst, och fortsätter upprepa detta idiotiska beteende om och om igen. Som om du vore allvarligt psyksjuk och inte vet vad du gör. Sedan fru och barn på det också, JA DET HÄR KOMMER NOG SLUTA BRA!!!!
Citera
Igår, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Svar edit: Yes. Bra shit.

Baronen sjunger på sista versen.

Baronens oundvikliga rannsakning närmar sig. Rask har uppenbart också underskattat hur många som önskar honom allt illa. Rättegången mot honom kommer att vara knökfull av åhörare som vill se honom svettas i rättssalen.

Kanske inbillar Rask sig att han kan profitera på den negativa uppmärksamheten på något sätt, men isåfall har han gravt missbedömt situationen...
Citera
Igår, 23:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Snusk Snopp & Fitta... Äh, kan han inte bara släppa det där?
Vet det nu.
- Titta inte på mig då.
Nej, ja stängde av.
Citera
Igår, 23:51
Medlem
Kattknullarns avatar
Jävlar, Rask goes down swinging!
Citera
Igår, 23:52
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det är den när han påstår att han har en lista va? Jag minns den men har den inte tyvärr.
Jaa, exakt.
Citera
Idag, 00:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Rask säger att efter skatt så får han ut mellan 20 till 30 tusen i månaden! Exakt vid 1:01:35 säger Rask att han har skulder, men att det är "on hold", hos Kronofogden. Ojojoj Rask, här visar du verkligen att du är Sveriges första riktiga lolcow. Alltså "lolcow" har jävligt höga krav ska ni veta, det krävs väldigt många uppfylda kriterier för att bli utnämnd som lolcow. Och Rask, Rask är Sveriges FÖRSTA RIKTIGA LOLCOW! Stort grattis!!! Dina handlingar i varje förbannade incident gör så att du helt i onödan försätter dig djupare i skiten, så att du blir föremål för åtlöje för att du "gick på den enkla". Du däremot, ser detta som en vinst, och fortsätter upprepa detta idiotiska beteende om och om igen. Som om du vore allvarligt psyksjuk och inte vet vad du gör. Sedan fru och barn på det också, JA DET HÄR KOMMER NOG SLUTA BRA!!!!

Som grädde på moset har BajsBaronen nu börjat tjata om sina “diagnoser”, de där praktiskt tajmade diagnoserna Baronen uppfann för att inte behöva jobba eller ta ansvar. Skilleras sa sanningen, att den förslappade byfånen ljugit ihop sina diagnoser för att kunna sova till 13.00 varje dag och leva på sin lätt förståndshandikappade fru.
Citera
Idag, 00:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Jaa, exakt.

Den lär ligga uppe, jag vill minnas att det var i början av videon där han satt pompös och självgod och hade minsann en lista på flera Flashbackanvändare som han skulle exposa.
Citera
Idag, 00:22
Medlem
Damien-s avatar
Den flintskalliga byfånen sitter i sin senaste video, med sitt självgoda hånleendet som får en att vilja åka till Trosa och hoppa på äggskallen tills den spricker. Ni fattar...

Den porrskadade koprofagen påstår nu att han aldrig ljög om bevisen kring Cluee, han var bara lite “selektiv med sanningen”. Det är ett fegt och bögigt sätt att säga “jag ljög rakt upp i nyllet på mina äckliga mongos till följare”.

Varför måste den äcklige fan alltid prata om storleken på sin sönderrunkade kuk?! Nu har den porrskadade och gränslösa Baronen även börjat hävda att Fru Medvikt vill ligga med honom! BajsBaronen blir bara sjukare och sjukare, ni fattar...
Senast redigerad av Damien- Idag kl. 00:40.
Citera
Idag, 00:41
Medlem
Kattknullarns avatar
Rask äger Medviktarna i sin senaste video, jävlar, han är inte ute för räkning än
Citera
Idag, 00:47
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Rask äger Medviktarna i sin senaste video, jävlar, han är inte ute för räkning än

Jag tycker mest den äckliga byfånen sitter svamlar om storleken på kukar, att fru Medvikt vill ligga med honom och en jävla massa cirkelresonemang. Baronen som är känd för att våldta sina fiender med trumpinnar och korv, sitter även och kritiserar någon jävla Lennart som tydligen kunde få upp en hel golfklubba i arslet(!) Hur fan kan du anse att denna byfåne "äger"?
Senast redigerad av Damien- Idag kl. 00:50.
Citera
Idag, 00:59
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag tycker mest den äckliga byfånen sitter svamlar om storleken på kukar, att fru Medvikt vill ligga med honom och en jävla massa cirkelresonemang. Baronen som är känd för att våldta sina fiender med trumpinnar och korv, sitter även och kritiserar någon jävla Lennart som tydligen kunde få upp en hel golfklubba i arslet(!) Hur fan kan du anse att denna byfåne "äger"?
Jag håller med Rask i det han säger om Medviktarna
Citera
Idag, 01:10
Medlem
Undrar om han ännu har tänkt på att han med stor sannolikhet kommer att få betala delar eller hela rättegångskostnaderna för alla mål han nu är aktuell i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in