2025-11-06, 16:56
Medlem
https://ibb.co/3YkXMF20

Egen modifikation = att han lägger till onani i ritualerna?
Citera
2025-11-06, 17:21
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack

Pratar idioten om sigillmagi eller? Tror inte han alls har koll på så komplicerade ritualer. Han är som vanligt en jävla poser.
Citera
2025-11-06, 17:25
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Pratar idioten om sigillmagi eller? Tror inte han alls har koll på så komplicerade ritualer. Han är som vanligt en jävla poser.

PRECIS som jag skrev häromdagen. Han snappar upp ord. Men förstår inte innebörden.
Hoppas han gurgla bajs och får problem med sin antingen snart!
Vi kan vara överens om att det "spirituella" inte anpassar sig efter honom. Men han gör det så, det passar han. Som du skrev. JÄVLA POSSER!
Citera
2025-11-06, 17:31
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack

Typiskt den obildade och förslappade BajsBaronen att aldrig kunna läsa en bok. Böcker är förstås för svåra för byfånen, som sin "bildning" från någon jävla Youtube-video och Wikipedia-sammanfattningar.
Ändå sitter den flintskalliga häxmästaren i Trosa och snackar som om han bär på någon medfödd "visdom", och behöver inte läsa sig till kunskap som den vanliga pöbeln.

Han är så förbannat självbelåten att man (nästan) vill slå ut tänderna på honom bara för att se om han fortfarande kan prata med käften full av blod. Jag skojar bara, men ni fattar...
Citera
2025-11-06, 17:50
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
PRECIS som jag skrev häromdagen. Han snappar upp ord. Men förstår inte innebörden.
Hoppas han gurgla bajs och får problem med sin antingen snart!
Vi kan vara överens om att det "spirituella" inte anpassar sig efter honom. Men han gör det så, det passar han. Som du skrev. JÄVLA POSSER!

Ja, jag blev faktiskt lite provocerad. Det där är ingenting man skojar med hur som helst.

Jag undrar verkligen om konsekvenser biter på den här tjommen.
Citera
2025-11-06, 18:53
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Ja, jag blev faktiskt lite provocerad. Det där är ingenting man skojar med hur som helst.

Jag undrar verkligen om konsekvenser biter på den här tjommen.

Man ska anpassa sig efter en tro/religion. Man ska uppoffra sig. Men rask han gör så tron passa honom.
Han är handikappad långt in i hjärnan.
Citera
2025-11-06, 19:00
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Man ska anpassa sig efter en tro/religion. Man ska uppoffra sig. Men rask han gör så tron passa honom.
Han är handikappad långt in i hjärnan.

Ja, jag tycker inte att man ska anpassa sig efter min tro. Däremot, så tycker jag att om om man kör efter en viss ritual, så är det den som är i fokus. Ingenting annat. Men man ska vara vääääldigt försiktig med "sina ritualer".
Citera
2025-11-06, 19:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Börjar ja bli lost nu eller? Men jag gav Medviktarna en chans.
*Lyssnade* Om inte den där andra pajasen är med så.. (Chokladtomten) - gillar inte.
Håller inte med om allt men dom har sina poänger.
VECKANS RECAP; Svingar mot allt och alla
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-06 kl. 20:02.
Citera
2025-11-06, 20:33
Medlem
Damien-s avatar
Nu är det förbannade äcklet ute med en ny förtals-video om Chrippa och Linnea. Självklart så väntar vi tills någon vänlig själ lägger ut den hä på Flashback innan vi gör en anaaalyyyyyyyyyyyyysss på aset.
Citera
2025-11-06, 20:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är det förbannade äcklet ute med en ny förtals-video om Chrippa och Linnea. Självklart så väntar vi tills någon vänlig själ lägger ut den hä på Flashback innan vi gör en anaaalyyyyyyyyyyyyysss på aset.

Ah.. Näh den såg jag hos Anjo så ja skippar den. Måttligt speedade.
Citera
2025-11-06, 20:55
Medlem
Damien-s avatar
Vadå? Har fetgrisen och byfånen släppt samma video? Varför skulle Helan & Halvan gör något sådant?
Citera
2025-11-06, 21:04
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Börjar ja bli lost nu eller? Men jag gav Medviktarna en chans.
*Lyssnade* Om inte den där andra pajasen är med så.. (Chokladtomten) - gillar inte.
Håller inte med om allt men dom har sina poänger.
VECKANS RECAP; Svingar mot allt och alla

Helvete vad träiga dom är, fattar verkligen inte vad jag såg i dom.

För Sektanalyyyser gäller BoB i första hand och sen Skilleras i måttliga doser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in