…Så nu, helt plötsligt, blev Rask slagen av sin far som barn. Något han
aldrig nämnt tidigare. Han som alltid vill ikläda sig den största modellen (storlek XXXL) av offerkoftan skulle såklart han nämnt detta massor av gånger och då första gången redan när han startade kanalen, ifall det var sant. Den där historien om pappan däckad med ett halvätet äpple i handen har man ju hört en miljard gånger (förmodligen för att den faktiskt är sann), så ifall han blivit misshandlad, varför skulle han inte ha dragit en sådan snyfthistoria (som skulle väcka enormt många sympatier) redan?
Naturligtvis är det en lögn, alternativt bestod ”misshandeln” av en liten knuff eller något sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Nu sitter han tryggt i hemmets lugna vrå och skryter om hur han skällde ut pundarna.
Som jag minns det väntade han utanför stugan och ringde dit polisen som han väntade på innan han gick in.
Kommer även ihåg att en av pundarna skrämde upp fegbaronen till den grad att han tog ner videosarna och inte vågade gå ut på flera veckor.
Föreställ er att vara nästan 40 år gammal och att ha behovet av att skryta om hur man skällde ut någon nergången tjackis på youtube.
😂😂😂
Jag minns, han hängde vettskrämd i mammas kjolar medan de väntade på polisen, samtidigt som han filmade för ”content” (vilket också var enda anledningen till att han ringde dit polisen).
”Jag ska spöa dina langare” som han brukade säga… 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Har ni sett AI bilden T lagt upp på skitskallen? Asg!
Ser ut som dom lagt på 15kg på axlarna, det är förmodligen sånadär axelbreda araber hon fantiserar om.
Fan vad det måste gräma honom att Edward nu växt om höftbaronen.
Bild…?