2025-10-03, 14:57
Medlem
Varför gnäller han om förskolan?

Han som är hemma hela dagarna borde väl endast vara berättigad 15 h i veckan.

Om detta följdes av alla arbetslösa föräldrar så skulle nog inte förskollärarna vara överbelastade.
Citera
2025-10-03, 17:02
Medlem
Menethils avatar
Rask säger att han tjänar över 12 000 kr i månaden i skatt.
Någon som har hans deklaration och kan kolla om det stämmer?
Citera
2025-10-03, 17:03
Medlem
AtlernativFrSverges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Rask säger att han tjänar över 12 000 kr i månaden i skatt.
Någon som har hans deklaration och kan kolla om det stämmer?

Betala 39 kr eller ring skatteverket, din fattiga alternativt lata luffare.

2023 var det väl strax över 90 tusen.
Citera
2025-10-03, 17:08
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Betala 39 kr eller ring skatteverket, din fattiga alternativt lata luffare.

2023 var det väl strax över 90 tusen.
Varför så upprörd? Jag ställde bara en fråga.
Varför är det så känsligt för dig att jag frågar om någon har Rasks deklaration och kan bekräfta eller förneka det Rask säger?
Citera
2025-10-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Varför så upprörd? Jag ställde bara en fråga.
Varför är det så känsligt för dig att jag frågar om någon har Rasks deklaration och kan bekräfta eller förneka det Rask säger?

Rask deklarerade 192k för 2024.
Citera
2025-10-03, 19:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Du ville få saker serverade men var inte beredd på att göra ett skit själv.

Men delar inte Skilleras med sig av siffrorna, han kollade väl upp det för de senaste 10 åren?
Jo skilleras (stavas med litet "s") har gått igenom siffrorna - men skilleras har många videor och väldigt många timmar av stream att titta igenom - så vet man inte i vilket så är inte skilleras en vettig källa att skicka någon till. Det blir som att leta efter ett specifikt grodyngel i Siljan.
Citera
2025-10-03, 19:26
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo skilleras (stavas med litet "s") har gått igenom siffrorna - men skilleras har många videor och väldigt många timmar av stream att titta igenom - så vet man inte i vilket så är inte skilleras en vettig källa att skicka någon till. Det blir som att leta efter ett specifikt grodyngel i Siljan.

Har Axel verkligen nämnt något om Rasks deklarationer?

Mig veterligen så har han bara pratat om Anjo och Lisens deklarerade inkomster, troligen för att dom sparar Rasks till den kommande dokumentären?
Citera
2025-10-03, 20:04
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Har Axel verkligen nämnt något om Rasks deklarationer?

Mig veterligen så har han bara pratat om Anjo och Lisens deklarerade inkomster, troligen för att dom sparar Rasks till den kommande dokumentären?
skilleras - om pengar och framgång där pratar Axel om att anjo och rask följare har varit på Axel om att han är arbetslös, fattig och bor i en liten smutsig etta. Senare i filmen så tar han upp Baronens inkomst senaste 10 åren.
Snittat 130 000/år

Då är även vinsten halva från Alfs boenden inräknade som inkomst.
https://youtu.be/RMljZHFI0pM?si=xqVn2smPxbLuakKz

Det betyder att i snitt har han dragit in mindre än boendekostnaderna. Minst 12% av hans inkomst gått till snus.

Notera att baronen själv har skött sin deklaration av inkomst. Han räknar på fingrarna om han ska räkna till 3.
Tror inte han kan sammanställa sin inkomst under 12 månader. Det är omöjligt för han
Citera
2025-10-03, 20:52
Medlem
mephedrons avatar
…Så nu, helt plötsligt, blev Rask slagen av sin far som barn. Något han aldrig nämnt tidigare. Han som alltid vill ikläda sig den största modellen (storlek XXXL) av offerkoftan skulle såklart han nämnt detta massor av gånger och då första gången redan när han startade kanalen, ifall det var sant. Den där historien om pappan däckad med ett halvätet äpple i handen har man ju hört en miljard gånger (förmodligen för att den faktiskt är sann), så ifall han blivit misshandlad, varför skulle han inte ha dragit en sådan snyfthistoria (som skulle väcka enormt många sympatier) redan?
Naturligtvis är det en lögn, alternativt bestod ”misshandeln” av en liten knuff eller något sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu sitter han tryggt i hemmets lugna vrå och skryter om hur han skällde ut pundarna.

Som jag minns det väntade han utanför stugan och ringde dit polisen som han väntade på innan han gick in.

Kommer även ihåg att en av pundarna skrämde upp fegbaronen till den grad att han tog ner videosarna och inte vågade gå ut på flera veckor.

Föreställ er att vara nästan 40 år gammal och att ha behovet av att skryta om hur man skällde ut någon nergången tjackis på youtube.
😂😂😂
Jag minns, han hängde vettskrämd i mammas kjolar medan de väntade på polisen, samtidigt som han filmade för ”content” (vilket också var enda anledningen till att han ringde dit polisen).
”Jag ska spöa dina langare” som han brukade säga… 😅
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har ni sett AI bilden T lagt upp på skitskallen? Asg!

Ser ut som dom lagt på 15kg på axlarna, det är förmodligen sånadär axelbreda araber hon fantiserar om.

Fan vad det måste gräma honom att Edward nu växt om höftbaronen.
Bild…?
Citera
2025-10-03, 20:57
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Baronessan verkar ha hittat Chat GPT. Då blir det en extra post på 249kr/mån som ska läggas in i hushållsbudgeten…

Betalar man för det?
Citera
2025-10-03, 20:59
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

😂😂😂
Jag minns, han hängde vettskrämd i mammas kjolar medan de väntade på polisen, samtidigt som han filmade för ”content” (vilket också var enda anledningen till att han ringde dit polisen).

Finns det alltså film på detta?
Citera
2025-10-03, 21:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Så nu, helt plötsligt, blev Rask slagen av sin far som barn. Något han aldrig nämnt tidigare. Han som alltid vill ikläda sig den största modellen (storlek XXXL) av offerkoftan skulle såklart han nämnt detta massor av gånger och då första gången redan när han startade kanalen, ifall det var sant. Den där historien om pappan däckad med ett halvätet äpple i handen har man ju hört en miljard gånger (förmodligen för att den faktiskt är sann), så ifall han blivit misshandlad, varför skulle han inte ha dragit en sådan snyfthistoria (som skulle väcka enormt många sympatier) redan?
Naturligtvis är det en lögn, alternativt bestod ”misshandeln” av en liten knuff eller något sånt.

😂😂😂

Bild…?
För att han och Jocke tävlar om största offerkoftan... och då ljuger man sig gärna blå för att "bevisa" hur hemskt det var.

Det är bara att hoppas på karma och att deras egna ungar växer upp och ljuger lika vilt som dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in