2025-10-01, 22:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Dessutom skulle han få mindre hat och hot om han filmade och gjorde content medan han var en hemmaman. Men här är vi med en ägghjärna som ägnar sig åt att provocera folk och förvånas över konsekvenserna.

Helt ärligt. Tror många vill se en 35-åring lajva hemmaman när frun jobbar inom vården.

Hur funkar det liksom?
Citera
2025-10-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Är det inte konstigt att någon random Rask-följare hittat OF bilderna? Även när de enligt Herr Medvikt inte ska finnas kvar eftersom OF konto var nerstängt. Någon sa att det kanske var paret själva som anonymt läckt dom till Rask för att det ska bli en grej och clout? Men det skulle dom väl inte med tanke på hur reaktionen från dom varit nu i efterhand. Framförallt inte om de sedan anmäler Rask om det undersöks hur Rask skulle fått dom. Men ändå konstigt vem som hittat dom från början… eller kanske nån sur gammal kompis till paret, snarare än en Rask följare.

Jag tror inte längre på att bilderna ens finns.
Hade de funnits hade vi sett dem.
Rask ljuger om precis allt.
Citera
2025-10-01, 22:55
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Han har tinat räkor
Det är inte dåligt för att vara honom!
Citera
2025-10-01, 23:23
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Jag tror inte längre på att bilderna ens finns.
Hade de funnits hade vi sett dem.
Rask ljuger om precis allt.

Det länkades i denna tråden till en mycket suspekt porrsida(inlägget är raderat) som fullständigt smetade ner hela min telefon med popups och skit Men jodå, dom finns.
Hög kvalite på dom var det också Annat än äckelskadade porrbaronens grävarfilmer.
Citera
2025-10-01, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Undrar hur ofta dom äter helfabriktat, riktig skitmat innehåller ju knappt någon näring dom där, fattar verkligen inte varför dom lagar mat från grunden.

Sjukt eller hur!? Verkar som de flesta "influencers" från Östergötland lever på hämtmat, halv och helfabrikat, proteinbars, pulver, Nocco, Barebells och annan skit.....
Är det därför många är så lågbegåvade där?

Fast du har problem med att Rask med familj äter mat lagad från grunden.....?
Hänger inte med.....
Senast redigerad av Rimligsnowflake 2025-10-02 kl. 00:08.
Citera
2025-10-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Sjukt eller hur!? Verkar som de flesta "influencers" från Östergötland lever på hämtmat, halv och helfabrikat, proteinbars, pulver, Nocco, Barebells och annan skit.....

Det lilla äcklet bor i Södermanland vet du väl?
Citera
2025-10-02, 00:21
Medlem
Citat:
Japp. Ibland blir det lite knasigt.
2/17.

?

Vad anser du om Rasks planer på att studera?

Vad anser du om hans dumma följare som tror att han på 12 v skulle kunna plugga till advokat socionom eller sexolog?

Stor humor, eller hur.
Citera
2025-10-02, 00:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Fast du har problem med att Rask med familj äter mat lagad från grunden.....?
Hänger inte med.....
Nej då skrev jag fel, ända gången barnen får lagad mat från grunden verkar vara i skolan, annars skulle dom haft skörbjugg för längesedan.

Mjöl, godis & energidryck består Thessans diet av, men hon skrev på instagram att hon skulle ta hjälp av en dietist för att gå ner i vikt, jag undrar hur det går med det.
Citera
2025-10-02, 00:37
Medlem
Citat:
Nej då skrev jag fel, ända gången barnen får lagad mat från grunden verkar vara i skolan, annars skulle dom haft skörbjugg för längesedan.

Mjöl, godis & energidryck består Thessans diet av, men hon skrev på instagram att hon skulle ta hjälp av en dietist för att gå ner i vikt, jag undrar hur det går med det.

Therese gå ned i vikt?

Kommer aldrig att ske eftersom det krävs karaktär.
Citera
2025-10-02, 00:38
Medlem
Citat:
Sorry. Glömde att jag lovat mig själv att inte konversera med dig. Ska skärpa mig.

Erkänn att du också roas av dessa idioter.
Citera
2025-10-02, 00:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Therese gå ned i vikt?

Kommer aldrig att ske eftersom det krävs karaktär.
Fortsätter hon äta som hon gör och struntar i att träna så kommer hon se ut som Anjo om ett par år.

Det är svårt att se hur fet hon blivit nu då Carl-Fredrik aldrig får filma henne och alla bilder på hennes instagram är bara på hennes ansikte.

Men sist jag såg henne så uppskattade jag hennes vikt till 120kg.
Citera
2025-10-02, 00:50
Medlem
Citat:
Fortsätter hon äta som hon gör och struntar i att träna så kommer hon se ut som Anjo om ett par år.

Det är svårt att se hur fet hon blivit nu då Carl-Fredrik aldrig får filma henne och alla bilder på hennes instagram är bara på hennes ansikte.

Men sist jag såg henne så uppskattade jag hennes vikt till 120kg.

Det syns på hamsterkinderna och gragartänderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in