2025-09-25, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Varför bestrider han inte fakturan om han anser att den är felaktig? Herregud, Carl Fredrik är helt jävla handlingsförlamad! Finns det något han klarar av förutom att runka och skicka dickpics till medelålders kvinnor?
Han har väl bestridit den och blivit överkörd och är nu utan livlinor
Citera
2025-09-25, 20:08
Medlem
saltakissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Han har väl bestridit den och blivit överkörd och är nu utan livlinor
Men min erfarenhet säger mig att om han bestridit den efter att han blivit delgiven och kan skriva sakligt vad man anser är fel så brukar gärna Hyresbolagen gå med på en deal eftersom det annars går till rättegång och det kostar både pengar, tid och stress för alla parter. Men att Rask skulle kunna hålla sig saklig är väl när jag tänker efter ganska långsökt…
Citera
2025-09-25, 20:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har fakturan redan dubblerats?

Huvudsaken är att han är tillbaka hos fogden där parasiten hör hemma.

Han kommer med sin inkomst inte ens ha råd att betala räntorna. Han är fucked for life. Han får sätta barnen i arbete om detta ska vara möjligt
Citera
2025-09-25, 20:24
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har fakturan redan dubblerats?

Huvudsaken är att han är tillbaka hos fogden där parasiten hör hemma.

Han kommer med sin inkomst inte ens ha råd att betala räntorna. Han är fucked for life. Han får sätta barnen i arbete om detta ska vara möjligt

Tur att dottern är såpass ung, annars hade väl rask tvingat henne att prostituera sig alt skaffa onlyfans
Citera
2025-09-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Humor:

(FB) Har hyresvärden rätt att fakturera mig för naturligt slitage?

Citat:
Såg precis den tråden också och tänkte länka den här, men det var ju redan gjort.
Snygg gjort Mansingen 😁😂
Citera
2025-09-25, 21:07
Medlem
RaskPatrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Men herregud hur ska karln orka det när han åker på aktivitet med ungarna som har skolplikt på dagarna, och så ska han orka umgås med Therese på kvällarna och se på serier. Hur kan du begära att han ska orka vara vuxen och ta ansvar. Tänk på att han också ska orka shuffla en låt på Spotify och spela den på sitt trumset utan att öva innan.
Du har rätt! Vi kan såklart inte kräva för mycket av Carl Fredrik. Han är trots allt en hårt arbetande familjefar som sliter dag och natt för att dra in deg till hushållet. Att bestrida fakturor finns det inte tid till.
Citera
2025-09-25, 21:50
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Humor:

(FB) Har hyresvärden rätt att fakturera mig för naturligt slitage?

edit
Citera
2025-09-25, 21:52
Bannlyst
I senaste videon så spelar han återigen på sina plasttrummor och låtsas kunna musik. Han ser mer löjlig ut som trummis än i klänningarna här om dagen. Vad fan försöker han med ens? "Wow AI har skrivit en låt, jag lattjar lite på ett trumset så att det ser ut som att jag spelar!"
Citera
2025-09-25, 21:57
Medlem
Azpers avatar
Citat:
I senaste videon så spelar han återigen på sina plasttrummor och låtsas kunna musik. Han ser mer löjlig ut som trummis än i klänningarna här om dagen. Vad fan försöker han med ens? "Wow AI har skrivit en låt, jag lattjar lite på ett trumset så att det ser ut som att jag spelar!"

Han är totalt slut nu..

Vad händer med Trobofakturan nu?
svärfadern står väl bara som borgenär för det nya hyreskontraktet? dvs han blir inte drabbad av fakturan för slitaget från den gamla lägenheten? eller hur funkar det där.
Citera
2025-09-25, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Han är totalt slut nu..

Vad händer med Trobofakturan nu?
svärfadern står väl bara som borgenär för det nya hyreskontraktet? dvs han blir inte drabbad av fakturan för slitaget från den gamla lägenheten? eller hur funkar det där.
Det stämmer, så jag tror att vid betalningsproblem vid nya lägenheten så är hans senaste parasitoffer den som blir betalningsskyldig, alltså svärfar. Men den förra lägenheten som han kvaddat, den behöver han eller Therese stå för. Rask står såklart på sig och säger att han inte tänker betala eftersom alla instanser har missförstått, och han verkar tro att det som kvarstår att göra är att Rask ska visa sina youtube-videos där man ser att förra lägenheten var fin och den nya var ful. Han verkar ha missat att dom är långt förbi det stadiet och det som står på tur är utmätning av värdesaker.
Citera
2025-09-25, 22:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Kommer svärfar redan att få lida för att ha gått i borgen för sin totalt odugliga svärson? Blir han involverad i ärendet hos kfm sas?

Kan absolut ingenting om det det, jag har aldrig behövt någon borgensman eller hamnat hos KFM
MEN, om jag får killgissa så ja, betalas inte fakturan av Baronen så måste borgensmannen gå in och betala. Någon annan får jättegärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2025-09-25, 22:19
Medlem
Krakatoas avatar
110.000:- TILL TROBO AB?!!!!
https://www.bitchute.com/video/SI9qCkGaxk7c

Analys:

Vi får väl se om han får rätt
Det fetade tyckte jag var roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera