2025-09-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Vad rask blir manglad nu i skilleras live
Hahaha, fan vad han går upp i varv i den videon som visas nu.
Medviktarna lever rent free i hans toma ollonskalle.
Citera
2025-09-08, 22:06
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det är därför man tittar!

The retard gift that keeps on giving!

Det är (nästan) kul hur Baronen tror att folk ser hans videos för att ta honom på allvar. Sanningen är att man ser på byfånen för att få skratta åt någon. Man sitter och tänker "Fan vad skönt att jag inte är arbetslös, skuldsatt och känd som Youtubes största mytoman".

Ingen identifierar sig med Baronen, folk tittar för att känna att deras egna liv är framgångssagor i jämförelse. De är inte kända som Trosas byfåne, de har inte rykte om att vara en pervers koprofag som steker sin avföring, och de ser inte ut som en flintskallig dragqueen med breda höfter och bandana.
Citera
2025-09-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men om dom brister så mycket i djurskötsel & i föräldrarollen varför har inte soc eller länsstyrelsen gjort något?
Du om någon borde ha snappat upp att det inte är olagligt att vara ointelligent i Sverige idag. Att länsstyrelsen inte har kontrollerat handlar bara om resurser. Hela den här soppan hade kunnat förhindras genom tvångssterilisering, men nu är vi här. Skilleras hade en bra uppmaning åt er, jag vågar bara inte skriva ut den här, du får gissa vad jag önskar ni gjorde.
Citera
2025-09-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Så Tessan ligger inne med största fittan i Trosa ...
😂
Nänä, enligt Baron von privatliv så har hon perfekt porrfitta. Vad man lägger för betydelse i det får man nog välja själv.
Citera
2025-09-08, 22:33
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Nänä, enligt Baron von privatliv så har hon perfekt porrfitta. Vad man lägger för betydelse i det får man nog välja själv.
Fy fan, sa han så? Borde iof inte bli förvånad längre men det känns så grovt haha. Har du time stamp?
Citera
2025-09-08, 22:33
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Så Tessan ligger inne med största fittan i Trosa ...
😂

Troligen i hela Sörmland, det är ett kallhamrat faktum för alla som sett deras filmer....vilket man ångrar djupt
Citera
2025-09-08, 22:45
Medlem
knark-kungens avatar
Jäklar så stressad han är inför dokumentären, han har många skelett i garderoben han inte vill ska se dagens ljus.

Jag är på riktigt rädd för medviktarna, dom åker runt i Trosa och frågar gamla bekanta till mig hur jag var förr som om det skulle ha någon relevans idag, det måste ju bara vara olagligt

Alexander Rask 2025
Citera
2025-09-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jäklar så stressad han är inför dokumentären, han har många skelett i garderoben han inte vill ska se dagens ljus.

Jag är på riktigt rädd för medviktarna, dom åker runt i Trosa och frågar gamla bekanta till mig hur jag var förr som om det skulle ha någon relevans idag, det måste ju bara vara olagligt

Alexander Rask 2025
Jag mår bra när han är upprörd och stressad. Det har han förtjänat efter ett helt slackerliv med att ligga andra till last.
Citera
2025-09-08, 23:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag mår bra när han är upprörd och stressad. Det har han förtjänat efter ett helt slackerliv med att ligga andra till last.
Håller med, när det går skit för grismunnen så känns det riktigt bra i kroppen

Nu i höst kommer en karmastorm som han aldrig upplevt förr Och det är så jävla välförtjänt så
Citera
2025-09-08, 23:48
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Från Therese därför vet jag att dom inte är några djurplågare.

Fast Therese är ju helt tydligt förståndshandikappad. Hon har antagligen en slutledningsförmåga ungefär som en 10-åring.
Citera
2025-09-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Fy fan, sa han så? Borde iof inte bli förvånad längre men det känns så grovt haha. Har du time stamp?
Nej jag vet bara att det var i hans dildo filmer. Båda två var riktigt noga med sitt privatliv den perioden.

Not.
Citera
2025-09-09, 00:49
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Fast Therese är ju helt tydligt förståndshandikappad. Hon har antagligen en slutledningsförmåga ungefär som en 10-åring.

På TöjQueenTessans senaste IG-inlägg ser man tydligt att hon inte längre vågar lämna Benny ensam med Baronen. Nu får Benny istället åka med i barnvagnen.

Förutom att det är helt efterblivet att promenera runt med en barnvagn innehållande ett för stort barn och ett marsvin, så ska hon faktiskt ha lite creds för det iallafall.

Synd bara att det skulle krävas att Länsstyrelsen blev inkopplad för att fina Benny äntligen skulle få ett värdigt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in