2025-05-23, 06:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Tänk också på att han sitter i bilen på uppfarten till nya läggan. Grannskapet lär nog undra vad det fått för nya grannar, där pappan i familjen sitter och pratar med sig själv i bilen i timmar.
Han nämnde ju i förra videon att han pratade tyst för att inte störa grannarna. Han är inte typen som anpassar sig utan att någon sagt något så jag antar att han blivit tillsagd att inte hålla på så och sitta i bilen och gapa.
Citera
2025-05-23, 09:04
Medlem
miapetters avatar
Det blir mer o mer tydligt, tycker jag, att Rask tillhör den där generationen där barn/ungdomar som hade stora problem i skolan, som inte klarade av skolmiljön - Då kunde man peppa dem att satsa på en karriär som Youtuber. Jocke Lundell har väl själv pratat om det? Eller så minns jag fel där.

Iaf, nu ser vi konsekvensen av att människor med problematik som gör att de kanske inte uppfattar världen som vi andra gör, som har svårt med sociala koder, som har svårt att se sina egna brister, nu har stora plattformar.
Rask är ett skolexempel på det faktiskt.
Man kan garva åt, man kan reta sig på, men samtidigt är det lite sorgligt att se hur lite han förstår av den kritik han får - kolla bara på hans ständiga beef med Trobo.
Citera
2025-05-23, 09:18
Medlem
Rask "kämpar med näbbar och klor" krigar på i kommentarsfältet, många börjar skriva saker som

Citat:
Alex! 🥰🥰🥰 Jag har följt och gillat dig sååå länge men nu är det nog. Jag orkar inte med hur mycket du snackar omkring dig och undviker allt.
Skit i va alla säger men du måste börja arbeta och be om ursäkt för allt du ljugit 💪💪Jag tror som att det blir bättre då. Hälsningar från Jokkis!!!

Men Rask ger sig inte, inget är hans fel

inte ens 7 tusen visningar efter 13 timmar, och flesta visningarna brukar komma i början precis när videon lagts upp

Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Och angående lösa golvet, limma dit skiten, hur svårt ska det vara? Och sluta gå med skorna inomhus, vet han inte hur mycket bajs och urin som finns på marken utomhus?

Sen undrar han varför dom behövde slipa eller byta alla golv i gamla lägenheten när han går och trampar runt med sina uteskor inomhus måste ju bli jävla skitigt
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-23 kl. 09:25.
Citera
2025-05-23, 11:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Han ska ställa upp för Trosademokraterna i valet 2026

En förskola i varje kvarter...
Citera
2025-05-23, 11:17
Medlem
Krakatoas avatar
Nytt från Skileras: MER DUMHETER FRÅN FRU RASK MED VÄN

https://www.youtube.com/watch?v=6JKAn7kjOzg

Mycket underhållande!
Citera
2025-05-23, 11:30
Medlem
Citat:
Är verkligen hans nya lägenhet så hemsk?

Han säger ju själv att hans nya lägenhet som är en stor lägenhet med 4 rum kostar mindre i hyra än hans gamla lilla 3 rums lägenhet, men han tror ändå att standarden ska vara densamma i nya lägenheten?
Absolut att det är lite slitet, men egen tvättmaskin och torktumlare, 2 nya fina badrum, ny utsida på köket, vem bryr sig om köksskåpen är gamla på insidan?

Om jag får billig hyra och lägenheten är fungerande, så skulle inte jag klaga.
Vill jag ha en modern nyrenoverad lägenhet, då kostar det därefter, inget konstigt med det.

Och angående lösa golvet, limma dit skiten, hur svårt ska det vara? Och sluta gå med skorna inomhus, vet han inte hur mycket bajs och urin som finns på marken utomhus?

Märks ju att han har alldeles för lite att tänka på om dagarna ifall han hakar upp sig på att insidan på skåpen är slitna. Han är ju verkligen en sån som måste ha något att hänga upp sig på, förut var det flytten nu är dte att det är olika handtag på dörrarna i lägenheten
Citera
2025-05-23, 12:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Märks ju att han har alldeles för lite att tänka på om dagarna ifall han hakar upp sig på att insidan på skåpen är slitna. Han är ju verkligen en sån som måste ha något att hänga upp sig på, förut var det flytten nu är dte att det är olika handtag på dörrarna i lägenheten

Sen hör han ju inte vad han själv säger, eller andra också för den delen.

Det tog lägenheten osedd, vilket innebär att de inte var med och kunde påpeka saker som golvet, att det skulle vara åtgärdat när de flyttade in. Men inget säger ju att de NU kan ringa hyresvärden och påpeka saker och få dem åtgärdade. Han är ju så urbota korkad. Istället går han runt, rycker och drar i saker och skriker "Vilken hyresvärd gör så häääär?!". Ring dem eller limma fast golvet själv men håll inte på att böla ögonen ur dig. Stora jävla bebis.
Citera
2025-05-23, 12:46
Avstängd
Citat:
Är verkligen hans nya lägenhet så hemsk?

Han säger ju själv att hans nya lägenhet som är en stor lägenhet med 4 rum kostar mindre i hyra än hans gamla lilla 3 rums lägenhet, men han tror ändå att standarden ska vara densamma i nya lägenheten?
Absolut att det är lite slitet, men egen tvättmaskin och torktumlare, 2 nya fina badrum, ny utsida på köket, vem bryr sig om köksskåpen är gamla på insidan?

Om jag får billig hyra och lägenheten är fungerande, så skulle inte jag klaga.
Vill jag ha en modern nyrenoverad lägenhet, då kostar det därefter, inget konstigt med det.

Nej. Lite småsunkig men det vägs ju upp av en relativt låg hyra.

I vilket annat land kan en långtidsarbetslös luffare och hans fru med en halv mille i skulder få hyra ett stort radhus, med tvätt- och diskmaskin, där hela familjen får plats? Barnen får gå på avgiftsfri skola och all vård är betalad via skattesedeln. Tänderna lagas. Vill de bli läkare, jurister eller arkitekter så kommer även detta finansieras via skattesedeln. Bara i Sverige. Ändå har Bajsmannen mage att klaga på Sverige hela tiden. I många andra länder hade de fått bo i en husvagn. Klart det inte är kul när golvplankorna sticker upp. Men det är bättre än att bo i en husvagn, i alla fall.

Om något har Carl-Fredrik gjort lyan väldigt otrivsam att vistas i, med tanke på hans fula färgsättning på väggarna och hans smaklösa inredning. Men själva lägenheten som sådan är det inget fel på.
Citera
2025-05-23, 12:57
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sen hör han ju inte vad han själv säger, eller andra också för den delen.

Det tog lägenheten osedd, vilket innebär att de inte var med och kunde påpeka saker som golvet, att det skulle vara åtgärdat när de flyttade in. Men inget säger ju att de NU kan ringa hyresvärden och påpeka saker och få dem åtgärdade. Han är ju så urbota korkad. Istället går han runt, rycker och drar i saker och skriker "Vilken hyresvärd gör så häääär?!". Ring dem eller limma fast golvet själv men håll inte på att böla ögonen ur dig. Stora jävla bebis.
Problemet är att rask vill att trobo byter ut golvet.
För att Trobo ska kunna byta golvet måste Rask riva väggen.
Rask förstår inte varför han måste riva väggen, han tycker att trobo kan byta i sovrummet för sig och vardagsrummet för sig. Och vill hyresgästen efter rask inte ha väggen kan ju Trobo byta hela golvet då igen.
Trobo har säkert inte samma åsikt som rask om det.
Enklast är ju att bara lägga en matta över, eller som någon annan sa, limma fast skiten.
Citera
2025-05-23, 13:23
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Rask förstår inte varför han måste riva väggen, han tycker att trobo kan byta i sovrummet för sig och vardagsrummet för sig. Och vill hyresgästen efter rask inte ha väggen kan ju Trobo byta hela golvet då igen.
Enklast är ju att bara lägga en matta över, eller som någon annan sa, limma fast skiten.

Åh herregud. Då är han ju ännu mer cp...
Citera
2025-05-23, 13:47
Medlem
Är det ett radhus dom bor i? Har grannarna klagat på oljud eller varför sitter han i bilen och skriker senaste 3 videos, får han inte använder sin super snygga "studio" klädkammare längre? eller vill han bara visa upp och skryta med nya inredningen i bilen?
Citera
2025-05-23, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Men herrejävlar, jag tror fan att han måste bara ha något att käbbla om då. Ingen normal människa hade ju ballat ur på det här sättet över ett par lösa parkettbitar. Limma fast skiten bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in