Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Kul att du läste upp mitt inlägg som jag skrev här i tråden i din senaste video rask. du sa även att det var en kommentar från din video, men icke sörru den kom här i från vilket bara styrker att du läser tråden frekvent.
PAPPAS TJEJ ÄR TILLBAKA :O (MBB)
uppladdad 29 juni 2020
https://www.youtube.com/watch?v=ipoxce7R9yc
2:22 in i klippet läser du mitt inlägg här ifrån flashback. busted.
Haha vad kul, busted med fingrarna i syltbunken ännu en gång, dagens video kändes som han gick en rond mot sig själv, måste berätta hur duktig jag är och använda Therese så alla får veta att det är jag som är hemma med barnen mest, bitch please, du jobbar inte ens, då blir det naturligt att du är hemma med barnen eftersom du ändå är hemma jämt medan din fru är ute och drar in baconen med hjälp av hårt arbete.
Hans liv har tagit en ny vändning, han kan nu också titulera sig som mannekänga, en narcissist är väldigt mån om hur han ser ut, (jag säger han för det är oftast en han) har hört en säga exakt samma sak till mig irl, det är så viktigt hur folk ser en, vad man har på sig, skulle aldrig gå på Ica i mjukisar, samma regler verkar inte gälla ens beteende tyvvär.
Såhär Rask, jag går till Ica i mjukisar ibland efter träning och om jag är bakis därför jag är nöjd med mig själv, du å andra sidan är arbetslös men klär ut dig till en greve men osäkerheten lyser ändå igenom.
Tips från coachen: sluta förtala och utnyttja människor för att tjäna pengar, var ärlig mot dig själv, skaffa dig ett jobb, gör gott här i världen, detta stärker din
självkänsla, att du dagdriver runt i Trosa i skjorta, kavaj och chinos får inte dig att må bättre på något sätt.
Sämre tittarsiffror än någonsin? Dags att hänga ut farsan igen... vad kan han tänkas få för att fylla halva videon med reklam och säga grand frank 15 gånger, ett par skjortor?