Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-29, 13:02
Medlem
Hur länge till tror ni han kan gå runt på youtube?

Han har ju inte vidare många visningar numera, tror han grävt sin egen grav nu när han ska göra om huvudkanalen till ett mer familjevänligt content, vlogg-kanalen blev ju en flopp, Raskad-kanalen likaså, grov-gaming ska vi inte ens prata om, det enda som verkar vara intressant för hans följare är om han sitter och skriker som en obstinat barnunge, utan tiggar-lives skulle Thessan få betala merparten av alla utgifter tror jag, hur länge till kommer hon orka?

Dags att kavla upp ärmarna och utföra ett ärligt dagsverk, det är heder i det Rask, detta innebär tyvvär för din skull att du inte kommer kunna ligga halva dagarna i sängen och se på Gilmore Girls.

EDIT: Grattis till 600 sidor "skitsnack och lögner"
Citera
2020-06-29, 17:39
Medlem
Borka88s avatar
Vad tror ni anledningen till att videon om att han "catfishat" hjälmkillen i över en månadstid blivit borttagen?

1. Han har blivit polisanmäld av träningsprofilen, för identitetsstöld.
2. Han har blivit polisanmäld av hjälmkillen.
3. Den bröt mot Youtubes regler
4. Han fick kalla fötter efter någon påtalat för skräphögen att han begått ett brott och försöker undanröja bevis.

En tanke som slog mig när jag snabbspolade mig igenom mästerverket till brottslig handling var att Baronen verkade upprörd över att den mentalt eftersatte inte regerade som baronen själv ville.

Han verkar inte vara farlig som baronen hävdat att vara just orsaken till att han gjort just detta i förebyggande syfte om att stoppa framtida attack eller dylikt på det svagare könet. Som nu behöver skyddas av den allvetande skräphögen själv. Och detta anar jag en besvikelse över, eftersom att bajsstekaren rantar på om just detta vi flertalet gånger under videon. Här menar jag att hela hans uppsåt faller och att han inte gör detta av välvilja utan av illvilja.

Frustrationen av att magmysaren just bara är en magmysare och inte en farlig potentiell mördare eller våldtäktsman gör asätaren upprörd och han tar till olagliga metoder och försöker uppmana magmyskillen till att just begå olagliga handlingar. Riktigt lågt, vad tycker ni framstjärtar om detta beteende kan ni nu som vi andra se ulven i fårakläder??

Till sist: Idiotens idiot är avslöjad, ännu en gång.
Citera
2020-06-29, 17:44
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Rask 2020 Jag vägrar åka kommunalt till Norrköping dessa tider.
Lets feast Vi ska ha fest Med alkohol
Rask Ska bra kolla när tåget går, ses snart. Frugan stannar hemma.

Kul att du läste upp mitt inlägg som jag skrev här i tråden i din senaste video rask. du sa även att det var en kommentar från din video, men icke sörru den kom här i från vilket bara styrker att du läser tråden frekvent.

PAPPAS TJEJ ÄR TILLBAKA :O (MBB)
uppladdad 29 juni 2020
https://www.youtube.com/watch?v=ipoxce7R9yc
2:22 in i klippet läser du mitt inlägg här ifrån flashback. busted.
Citera
2020-06-29, 17:51
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Kul att du läste upp mitt inlägg som jag skrev här i tråden i din senaste video rask. du sa även att det var en kommentar från din video, men icke sörru den kom här i från vilket bara styrker att du läser tråden frekvent.

uppladdad 29 juni 2020
Rask beter sig precis som ett barn som blivit påkommet med att äta upp någon annans godispåse och på frågan om han tagit det svarar han "nääää" med en geleråtta hängandes i mungipan.

För länge sen var hans kanal relevant, intressant och hade ett innehåll även han verkade bry sig om, nu handlar det enbart om pengar och uppmärksamhet och det lyser igenom så pinsamt mycket.
Han hatar Flashback men seglar ändå in här och beter sig som om han hade något att säga till om när hans följarsiffror rasar. Pinsamt och sorgligt att se men ändå underhållande, lite som att se någon skita ner sig på öppen gata.
Citera
2020-06-29, 18:02
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Rask beter sig precis som ett barn som blivit påkommet med att äta upp någon annans godispåse och på frågan om han tagit det svarar han "nääää" med en geleråtta hängandes i mungipan.

För länge sen var hans kanal relevant, intressant och hade ett innehåll även han verkade bry sig om, nu handlar det enbart om pengar och uppmärksamhet och det lyser igenom så pinsamt mycket.
Han hatar Flashback men seglar ändå in här och beter sig som om han hade något att säga till om när hans följarsiffror rasar. Pinsamt och sorgligt att se men ändå underhållande, lite som att se någon skita ner sig på öppen gata.

Håller med till 100%
Citera
2020-06-29, 18:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney

Citat:
Håller med till 100%
Håller också med, spot on!
Citera
2020-06-29, 19:15
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:

uppladdad 29 juni 2020

Det där reagerade jag oxå på. När han berättar så lägger han tyngden i att Tessan är hemma med barnen medans han är på galej osv. Men vad jag tycker så är ju dubbelmoralen i det roliga och väger mer. Inte åka buss/tåg i dessa tider men sen blir det tvärkast och han går emot vad han säger. Börjar undra om han ligger på samma läsförståelse som magmysaren eller är jag helt sneseglad ikväll på semesterölen? Rätta mig om jag har fel
Citera
2020-06-29, 19:29
Medlem
Citat:

uppladdad 29 juni 2020
Haha vad kul, busted med fingrarna i syltbunken ännu en gång, dagens video kändes som han gick en rond mot sig själv, måste berätta hur duktig jag är och använda Therese så alla får veta att det är jag som är hemma med barnen mest, bitch please, du jobbar inte ens, då blir det naturligt att du är hemma med barnen eftersom du ändå är hemma jämt medan din fru är ute och drar in baconen med hjälp av hårt arbete.

Hans liv har tagit en ny vändning, han kan nu också titulera sig som mannekänga, en narcissist är väldigt mån om hur han ser ut, (jag säger han för det är oftast en han) har hört en säga exakt samma sak till mig irl, det är så viktigt hur folk ser en, vad man har på sig, skulle aldrig gå på Ica i mjukisar, samma regler verkar inte gälla ens beteende tyvvär.

Såhär Rask, jag går till Ica i mjukisar ibland efter träning och om jag är bakis därför jag är nöjd med mig själv, du å andra sidan är arbetslös men klär ut dig till en greve men osäkerheten lyser ändå igenom.

Tips från coachen: sluta förtala och utnyttja människor för att tjäna pengar, var ärlig mot dig själv, skaffa dig ett jobb, gör gott här i världen, detta stärker din självkänsla, att du dagdriver runt i Trosa i skjorta, kavaj och chinos får inte dig att må bättre på något sätt.

Sämre tittarsiffror än någonsin? Dags att hänga ut farsan igen... vad kan han tänkas få för att fylla halva videon med reklam och säga grand frank 15 gånger, ett par skjortor?
Citera
2020-06-29, 19:35
Medlem
Har ingen större koll på kändisar och så vidare, men jag såg Raskens nya video, med thumbnailen. Om bilden föreställer den där Hanna eller vad hon heter, då håller jag med Rasken, då är det något fel uppe i skallen på hon, för hon är alldeles för het för en pundarfarsa på 50 år. Och alldeles för het för vår egen Rask med.
Citera
2020-06-29, 19:53
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Har ingen större koll på kändisar och så vidare, men jag såg Raskens nya video, med thumbnailen. Om bilden föreställer den där Hanna eller vad hon heter, då håller jag med Rasken, då är det något fel uppe i skallen på hon, för hon är alldeles för het för en pundarfarsa på 50 år. Och alldeles för het för vår egen Rask med.

Självklart är det inte hon, rask har för vana att använda sig av random människor på sina thumbnails vilket är ett jävla oskick. precis som på samma sett han stal massa bilder från någon träningsprofil för att använda sig av när han lura magmysmannen, ser framför mig den där hanna som en person som är i socialklass 3 inga vänner lever med sin kanin och är desperat efter kärlek. den bilden får i alla fall jag när rask beskriver henne.
Senast redigerad av Viper08 2020-06-29 kl. 20:30.
Citera
2020-06-29, 22:14
Medlem
Citat:
Självklart är det inte hon, rask har för vana att använda sig av random människor på sina thumbnails vilket är ett jävla oskick. precis som på samma sett han stal massa bilder från någon träningsprofil för att använda sig av när han lura magmysmannen, ser framför mig den där hanna som en person som är i socialklass 3 inga vänner lever med sin kanin och är desperat efter kärlek. den bilden får i alla fall jag när rask beskriver henne.

Köper din tanke där. Var mer ett försök att vara rolig på Rasks bekostnad.

Jag har mer tänkt mig en halvsnygg undersköterska. Typ Jackes Jessica. Kanske ingen kanin, men dock förstorade tuttar och läppar. Antagligen blonderat hår.
Citera
2020-06-29, 22:20
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Köper din tanke där. Var mer ett försök att vara rolig på Rasks bekostnad.

Jag har mer tänkt mig en halvsnygg undersköterska. Typ Jackes Jessica. Kanske ingen kanin, men dock förstorade tuttar och läppar. Antagligen blonderat hår.
Nu är de ju så att hon faktiskt har en kanin 😂, de framkom ju i en video där rask läste upp att hans pappa skulle få barn igen och att Hanna kallade sig för mamma, fast hon var mamma till en kanin. Men rask pappa skulle alltså bli pappa till kaninen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in