2025-08-17, 02:17
Medlem
NFCs avatar
Rask insinuerar lite smått att han bara skojade när han sa att han duschade insidan av analen.
Citera
2025-08-17, 02:18
Medlem
NFCs avatar
Rask säger att många kvinnor har tackat Rask för att han hjälpt dom att få skönare orgasmer, han har nämligen hjälpt folk med det...
Citera
2025-08-17, 02:20
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Vadå så Medvikt har bett om att få se sin fru naken, och Rask visar det, och då hotar Medvikt med anmälan?

Riktigt så är det ju inte om jag förstått saken rätt.

Baronen säger "jag har nakenbilder på din fru".
Herr Medvikt säger "jaså? Skicka dem då."

Och Baronen gör det. Däri ligger brottet. Oavsett om det är gifta så har han begått ett brott, såvida inte Fru Medvikt gett sitt medgivande till att han ska skicka bilderna.

Visst, det finns grader i helvetet även inom juridiken och kanske de lägger ned allt iom att de faktiskt är gifta (vad jag vet eftersom de kallar sig herr och fru) men tänk om HM inte visste om bilderna? Och att FM inte ville att bilderna skulle spridas vidare, ens till sin man?

Man måste ju se på detta objektivt, har ett brott begåtts? Har Baronen skicka vidare prekära bilder på en person utan dennes tillåtelse, oavsett vem mottagaren är?
Citera
2025-08-17, 02:21
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Rask insinuerar lite smått att han bara skojade när han sa att han duschade insidan av analen.

Citat:
Rask säger att många kvinnor har tackat Rask för att han hjälpt dom att få skönare orgasmer, han har nämligen hjälpt folk med det...

Han är helt galen. På riktigt. Och den här videon är helt jävla otrolig
Citera
2025-08-17, 02:22
Medlem
NFCs avatar
Rask är igång och pratar om sin kuk igen, han säger att Chrippa har en liten pinne medan Rask har en stor falukorv, och "sorry, men jag har det!"
Citera
2025-08-17, 02:23
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Riktigt så är det ju inte om jag förstått saken rätt.

Baronen säger "jag har nakenbilder på din fru".
Herr Medvikt säger "jaså? Skicka dem då."

Och Baronen gör det. Däri ligger brottet. Oavsett om det är gifta så har han begått ett brott, såvida inte Fru Medvikt gett sitt medgivande till att han ska skicka bilderna.

Visst, det finns grader i helvetet även inom juridiken och kanske de lägger ned allt iom att de faktiskt är gifta (vad jag vet eftersom de kallar sig herr och fru) men tänk om HM inte visste om bilderna? Och att FM inte ville att bilderna skulle spridas vidare, ens till sin man?

Man måste ju se på detta objektivt, har ett brott begåtts? Har Baronen skicka vidare prekära bilder på en person utan dennes tillåtelse, oavsett vem mottagaren är?
Ja har Rask skickat nakenbilder på Fru Porrvikt till vem som helst utan Fru Porrvikts godkännande så har Rask begått ett brott, helt klart, oavsett om någon bad om bilderna.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han är helt galen. På riktigt. Och den här videon är helt jävla otrolig
Ja det här var den galnaste Raskvideon sedan... hans förra...
Citera
2025-08-17, 03:13
Medlem
Hmm nånting luktar skumt här, kan det vara så att farbror blå redan har gjort en telefontömning av Baronens mobil angående Medviktarna?

Baronen kan ju köra med "aa men titta vad de har gjort mot mig" i rätten, brukar funka kanon.

Ser honom framför mig sitta med benen i kors i det gemensamma rummet för interner på anstalten, och se så där pojkflickig ut som bara han kan. När Mahmoud, Ali och Tok-Conny glider in och han "Hej på er era framstjärtar".
Citera
2025-08-17, 03:14
Medlem
kirugumis avatar
Vem tror ni fick bilderna av Rasken först? Anjo eller Jocke? Vi kan iaf vara säkra på att samtliga i sekten har dom vid det här laget. Och deras mattanter jublar av skadeglädje.
Citera
2025-08-17, 07:23
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vem tror ni fick bilderna av Rasken först? Anjo eller Jocke? Vi kan iaf vara säkra på att samtliga i sekten har dom vid det här laget. Och deras mattanter jublar av skadeglädje.

Ja alla har dem, det sa han i videon.
Men det är såklart inte Rask själv som skickat dem...

För enligt efterhandkonstruktions-baronen så är de ju flera personer i sekten så det är väl ganska så glasklart att både Anjo, Simon och Daniel fick samma DM.
Citera
2025-08-17, 07:32
Medlem
Crabby88s avatar
10 min in, och det låter som en slut plädering av en iq befriad advokat.
Jävla pissbög baronen!

Sen fattar inte baronen, att sitta och snacka om snusk och dra porr och snusk liknelser till allt och alla, gör att han framstår som en äcklig porrskadad baron.
Senast redigerad av Crabby88 2025-08-17 kl. 07:35.
Citera
2025-08-17, 07:37
Medlem
Citat:
Såklart han har. Porrskadebaronen.
Citera
2025-08-17, 07:46
Medlem
Crabby88s avatar
Stopp och belägg!

Stor rask verkligen och bölar om att Medviktarna gör en dokumentär, av människor som inte är utbildade journalister och inget utgivningstillstånd?? Och frågar han verkligen om det ens är lagligt?

Men kära lilla rask.... anjos dokumentär? Den var ju bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in