2025-07-25, 12:24
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Bor i en husbil. Sjukpensionär. vid 30 års ålder. Asball.

(Ni båda behövde inte skriva till mig, töntar är ni.)

Båda har heltidsarbete och valt en livsstil som passar dom. Dokumentären Rask är en projekt som jag och många med mig uppskattar
(Du behöver inte svara mig, tönt är du)
Citera
2025-07-25, 13:49
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Jag hade knivmördat honom efter 2 veckor i en husbil.

Men, läs om mitt svar.
Citera
2025-07-25, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Båda har heltidsarbete och valt en livsstil som passar dom. Dokumentären Rask är en projekt som jag och många med mig uppskattar
(Du behöver inte svara mig, tönt är du)

Inkomst 2024 på 152 000 så tvek på heltid

Ingen diss, nice med vovvejobb på halvtid imho
Senast redigerad av ValentinoBladsson 2025-07-25 kl. 15:40.
Citera
2025-07-25, 14:49
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Rask underhållande?
Ras personlighet?
Vilken planet bor du på?
Tja, folk tittar ju uppenbarligen på honom och följer honom. Eller hur?
Han är en speciell karaktär, det är så jag menar.

Om man jämför med medviktarna som är som att titta på när färg torkar.
Citera
2025-07-25, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Medviktarna är helt normala. Och Rask är totalt dum i huvudet. Finns mängder med material att tillgå i tråden. Bara att konsumera och bilda dig din egen uppfattning.
Men med tanke på ditt användarnamn och hur du formulerar dig, så har i alla fall inte jag något hopp.

Man kan inte skriva någonting på Flashback över huvud taget, utan att bli missförstådd.
Detta svaret från dig är verkligen totalt goddag yxskaft, föreslår att du läser om vad jag skrev förnågot.

(ang. mitt användarnamn så är det självklart inte seriöst, vad i helvete tror du).
Citera
2025-07-25, 14:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Gemensamt intresse i att hata en persln och göra content på sociala medier av det? Lite avtändande om du frågar mig. Gemensamt intresse är om man typ har paddel ihop, resor ihop, typ har cykling ihop..inte detta 😂

Tror nog deras förhållande grundade sig i annat, innan rask kom in i bilden.sen ett sunt utvecklade av förakta lilla rask är bar bara för ett förhållande.
Citera
2025-07-25, 14:57
Medlem
Dr.mjaos avatar
Baronens svettskola
Så här gör du när svetten rinner – enligt Baronen själv!

Slipp rövsvett i grannens bil när du förtalar och ljuger.
Ifall du har en inkomst väljer du en bomullsstrumpa med leopardmönster.
Barn och kortväxta kan med fördel välja låga strumpor.

Vill du lajva trummis går strumpan också kombinera som en trumpinne-värmare när du åker blå tåget Trosa runt.

För att undvika unken lukt kan du lägga 1-3 vitlöksklyftor i strumpan, alternativt en Denniskorv (obs måste vara ostekt)
För torkning rekommenderar Baronen en AC.
Citera
2025-07-25, 15:12
Medlem
PhilipsDP18s avatar
http://youtube.com/post/UgkxslILjwKE...hfQsj_Z9elWoPh

17.00 om nu någon mot förmodan missat det!
Citera
2025-07-25, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Medviktarna är helt normala. Och Rask är totalt dum i huvudet. Finns mängder med material att tillgå i tråden. Bara att konsumera och bilda dig din egen uppfattning.
Men med tanke på ditt användarnamn och hur du formulerar dig, så har i alla fall inte jag något hopp.

Medviktarna är "helt normala" bara för du att ägnar osunt mycket tid åt att hata Rask.
Hade Rask och Tessan skaffat husbil som sitt enda boende då hade du rasat över det.

Det är ju samma jävla RÅTTOR allihopa. Medviktarna är ju gamla Rask fans. Det är därför dom bryr sig.
Citera
2025-07-25, 15:36
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Härligt att se så många attackera Axel och Medviktarna helt plötsligt här!

Det betyder att det kommande Raskathonet är extremt jobbigt för ”den sidan”. Därför skickas det ut folk som kollar upp inkomster, försöker förtala etc.

Tror Raskathonet kommer bli en riktig succé!

Ses där!

Blir så oerhört cringe när "dom" kommer in synkront bara, kan dom inte ANSTRÄNGA SIG LITE!
Citera
2025-07-25, 15:38
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Blir så oerhört cringe när "dom" kommer in synkront bara, kan dom inte ANSTRÄNGA SIG LITE!
Nej, de är som sina idoler: lyckligt ovetande tills det helt plötsligt gå upp för dem. Då går de ut full retard mode!
Citera
2025-07-25, 15:39
Va fan jag hatar båda sidor lika mycket. Dom får gärna sänka Rask hur mycket dom vill. Han är vidrig.
Hoppas vid gud nu bara att han inte skickat kukbilder till barn. Än vet vi ju inte hur många offer det finns.

Bara tycker att hyllandet av dom där kufarna i husbilen blir äckligt. Det är ju samma typ av pack.

Axel är väl typ Sveriges äldsta tonåring. Sitter hemma skrikandes och dricker cola och spela dataspel. Ensam. Tragiskt.

Tojje hoppas jag dock att allt blir bra för.

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Härligt att se så många attackera Axel och Medviktarna helt plötsligt här!

Det betyder att det kommande Raskathonet är extremt jobbigt för ”den sidan”. Därför skickas det ut folk som kollar upp inkomster, försöker förtala etc.

Tror Raskathonet kommer bli en riktig succé!

Ses där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in