2025-07-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hur fan har han mage att gå runt och gnälla på sommaren? Han tycker det är för ljust och massa folk och för varmt? Fyfan vad jag inte tål honom.
Det beror helt och hållet på att Carl-Fredrik är en ryggradslös amöba som ingenting heller vill än att ligga bakom gardinerna hemma i sitt runkbås och inte behöva se den ljusa dagen, gå ut "bland folk", utan tryggt kan ligga hemma och fisa hela dagarna. Carl-Fredrik är den värsta sortens människa. Dryga 30 år och inte ett jobb - utan tror han kommer kunna försörja en familj på 5 genom YouuuTuuube. Sommar och sol påminner amöban om att livet fortgår och att människor ser honom. Jävla äckel!
Citera
2025-07-22, 16:21
Medlem
Såklart han känner sig tvingad att lägga upp en ny story där han är ute i solen med sina kids och ironiskt skämtar som hur skönt det är med sommar.

Åfan att du läser här inne runkrask. Hej hej.
Citera
2025-07-22, 16:46
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det beror helt och hållet på att Carl-Fredrik är en ryggradslös amöba som ingenting heller vill än att ligga bakom gardinerna hemma i sitt runkbås och inte behöva se den ljusa dagen, gå ut "bland folk", utan tryggt kan ligga hemma och fisa hela dagarna. Carl-Fredrik är den värsta sortens människa. Dryga 30 år och inte ett jobb - utan tror han kommer kunna försörja en familj på 5 genom YouuuTuuube. Sommar och sol påminner amöban om att livet fortgår och att människor ser honom. Jävla äckel!

Håller helt med. Riktigt jävla äckel som ska klaga på allting hela jävla tiden. Bara driver runt på dagarna medan hans fru jobbar och stoltserar med att han är en hemmafru.
Citera
2025-07-22, 17:00
Medlem
LexSinners avatar
Att sitta och gnälla offentligt på sommaren och värmen och längta till hösten, vinter rusk och mörker, när man inte har haft en riktig semester en enda gång i sitt liv, det gör en mycket riktigt förbannad. Ja Rask vi vet att du tycker det är tråkigt när det är ljust och varmt ute och alla är ute och chillar under semestertiden. Vi vet att du känner dig kränkt då eftersom du på 35 års tid inte har lyckats tjäna ihop en egen semester. Men när du uttalar dig som ett arbetslöst CP så måste du acceptera att du blir behandlad därefter. Om jag skulle komma undan med det så skulle jag lätt kastat in en molotov cocktail i er bostad.
Citera
2025-07-22, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Att sitta och gnälla offentligt på sommaren och värmen och längta till hösten, vinter rusk och mörker, när man inte har haft en riktig semester en enda gång i sitt liv, det gör en mycket riktigt förbannad. Ja Rask vi vet att du tycker det är tråkigt när det är ljust och varmt ute och alla är ute och chillar under semestertiden. Vi vet att du känner dig kränkt då eftersom du på 35 års tid inte har lyckats tjäna ihop en egen semester. Men när du uttalar dig som ett arbetslöst CP så måste du acceptera att du blir behandlad därefter. Om jag skulle komma undan med det så skulle jag lätt kastat in en molotov cocktail i er bostad.
Orsaken är just att han ÄR ett arbetslöst CP, och han förtjänar att bli behandlad som ett sådant. Det är ju inte så att han magiskt kommer att upphöra att vara ett CP, och han kommer aldrig att inneha ett arbete.
Citera
2025-07-22, 17:08
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Orsaken är just att han ÄR ett arbetslöst CP, och han förtjänar att bli behandlad som ett sådant. Det är ju inte så att han magiskt kommer att upphöra att vara ett CP, och han kommer aldrig att inneha ett arbete.
"Jag kan inte få ett ordentligt arbete längre för jag har i dagarna sökt 200 jobb och fått svar från allihopa att dom är jätteintresserade av att anställa mig men dom har fått hat från anonyma Flashbackare så därför kunde dom inte anställa mig"

CP!!!!!
Citera
2025-07-22, 17:09
Medlem
KillingSpres avatar
men han har ju givetvis någon form av IF, så daglig verksamhet som magmyskillen. Eller eventuellt samhall finns för killen. Gäller bara han vågar te steget, för något annat lär de inte bli av honom.
Ungarna i den åldern nu där börjar pratas vänner emellan. Kan tänka mig kick ass pappan är på många av barnens kompisar namn!
Citat:
Just det ständiga "vad vill ni se?" genom alla år är ju det som avslöjar honom som billigaste sortens bluff. Han gör inte youtube pga att han vill skapa något eller för att han vill dela ett intresse han har med en publik. Han gör det för att det är en bekväm genväg för att slippa ta ansvar för sitt liv. det enda han vill mer än något annat är att bli kändis. Han har inga problem med att offra exakt allt (förutom sin bekvämlighet) för den drömmen. Haken är dock att han vägrar lägga någon som helst ansträngning bakom det målet. Det ska ske med minsta möjliga insats, och eftersom baronen saknar karisma och har en extra rutten och förslagen personlighet som parasit och fallenhet för brottslig verksamhet lämnar han över åt publiken att göra arbetet.
Låt oss säga att det upplägget inte varit speciellt lyckat genom åren...

Det är liksom ingen idé för honom att börja söka någon sorts arbete heller, han har ju redovisat offentligt i åratal exakt hur illa han skulle fungera på en arbetsplats. Det vore ett monumentalt självmål för vem som helst att ha baronen i någon sorts anställningsförhållande. Han är inte bara socialt inkompetent utan även inkompetent över hela spektrat från händighet till bildningsnivå. Ett matcha&rusta program skulle rata honom direkt baserat på den första meningen som kommer ur hans mun på en intervju, det skulle bli error och blåskärm i systemet.
Citera
2025-07-22, 17:31
Medlem
Damien-s avatar
Baronen når nya bottennivåer i sin senaste svettindränkta bilvideo med flinten blank som en nypolerad testikel och näsborrarna vidgade av ilska.

Självklart vågar inte byfånen debattera med Tojje på egen hand, aldrig. Baronen behöver sin överviktiga vän Anjo och den meningslösa Motvikt för att ens våga titta åt en konfrontation. Därför ljuger han ihop en liten saga där han vill framstå som omtänksam och inte låta Tojje "åka så långt"
Utan sin flock av tomma ja-sägare är Baronen inget annat än en svettig fegis i en varm bil som luktar vitlök och nytvättad analkanal.

Höjdpunkten är när Baronen klämmer ur sig: "Jag gillar inte när folk ljuger." Som om den mest förljugna människan på hela YouTube plötsligt haft ett ögonblick av moralisk klarsyn. Det är som om Satan själv skulle klaga på dålig stämning. Det är inte bara ironiskt, det är ren och skär meme-material som borde tryckas på tröjor, den mest notoriska lögnhalsen på svensk YouTube klagar på oärlighet.
Citera
2025-07-22, 17:36
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:

Finns en hel del personer som varit livsstilkriminella, som fått jobb. Men Baronen är fan till och med sämst på att vara sämst. Aldrig att någon kommer vilja anställa honom, eller att han kommer få något reko arbete. Med den jävla inställningen han har, så är man fullkomligt oanställningsbar.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2025-07-22 kl. 17:38.
Citera
2025-07-22, 17:45
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen når nya bottennivåer i sin senaste svettindränkta bilvideo med flinten blank som en nypolerad testikel och näsborrarna vidgade av ilska.

Självklart vågar inte byfånen debattera med Tojje på egen hand, aldrig. Baronen behöver sin överviktiga vän Anjo och den meningslösa Motvikt för att ens våga titta åt en konfrontation. Därför ljuger han ihop en liten saga där han vill framstå som omtänksam och inte låta Tojje "åka så långt"
Utan sin flock av tomma ja-sägare är Baronen inget annat än en svettig fegis i en varm bil som luktar vitlök och nytvättad analkanal.

Höjdpunkten är när Baronen klämmer ur sig: "Jag gillar inte när folk ljuger." Som om den mest förljugna människan på hela YouTube plötsligt haft ett ögonblick av moralisk klarsyn. Det är som om Satan själv skulle klaga på dålig stämning. Det är inte bara ironiskt, det är ren och skär meme-material som borde tryckas på tröjor, den mest notoriska lögnhalsen på svensk YouTube klagar på oärlighet.

Jaaaa!

En stor logga med "Jag gillar inte när folk ljuger."

Och Baronens ansikte under.
Han ljuger mer än vilken riksdagspolitiker som helst.
Citera
2025-07-22, 17:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
500 kr på att han vill se ut som Tommy Lee , därför snurrar han med pinnarna och tycker han är as cool. Ler lite obehsgligt med. Youtubes egna temu ronk star nej rockstar

När Baronen sitter och snurrar på sin trumpinne i senaste videon, är det omöjligt att inte tänka på GG Allin, fast utan punkenergin eller någonting som ens liknar musikalisk.

Den där illa beryktade trumpinnen snurrar BajsBaronen nu mellan fingrarna med en ömhet som bara en serieförbrytare kan uppbåda. Det är samma pinne som tryckts upp i röven på varje stackars själ som haft oturen att somna i sexgalningens närhet, ett slags "practical joke" i Baronen-sekten: vakna med trä i tarmen och lögner i öronen.

Nu sitter han där, svettig och rödflammig i bilen och sniffar på pinnen, som om han ville återskapa sina minnen, en träbit indränkt i skräck, skam och kroppsvätskor.
Citera
2025-07-22, 18:08
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
"Jag kan inte få ett ordentligt arbete längre för jag har i dagarna sökt 200 jobb och fått svar från allihopa att dom är jätteintresserade av att anställa mig men dom har fått hat från anonyma Flashbackare så därför kunde dom inte anställa mig"

Låter sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in