2025-07-06, 21:08
Medlem
Vilken r8 han är i senaste video. Och ormar äter upp r8or.
Citera
2025-07-06, 21:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kollar hans video nu. Han är är helt slut i huet. Å bara yrar oxh ljuger och slingrar sig. Jävla nördbaron!!
En riktig gris är han.

Att han har mage att sitta och ge sig på Cluee igen, efter att blandat in hans avlidna pappa, vore jag Cluee skulle dom där spaghettiarmarna redan varit knäckta och uppkörda i Parasitbaronens röv.

Jag avskyr det där aset mer än Anders Eklund.

Du är så jävla vidrig baronen att inte ens en mamma kan älska någon som dig.
Citera
2025-07-06, 21:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
En riktig gris är han.

Att han har mage att sitta och ge sig på Cluee igen, efter att blandat in hans avlidna pappa, vore jag Cluee skulle dom där spaghettiarmarna redan varit knäckta och uppkörda i Parasitbaronens röv.

Jag avskyr det där aset mer än Anders Eklund.

Du är så jävla vidrig baronen att inte ens en mamma kan älska någon som dig.
Han är bra vidriga det jävla äcklet!

Idioten sitter oxh klagar på cluee att han bara snackar massa.
Rask är helt handikappad i hjärnan.
Senast redigerad av Crabby88 2025-07-06 kl. 21:20.
Citera
2025-07-06, 21:36
Bannlyst
Rasks senaste finns på lolcow.se : https://lolcow.se/archive/old/2025/R...VASER_IGEN.mp4
Citera
2025-07-06, 21:38
Bannlyst
Rask säger att han vet att Cluee har pratat med Georg och/eller Svetlana och planerat intervjun i förväg, men Cluee kan rentvå sig själv om han visar sina chattloggar på Whatsapp för Rask. Alltså?! Är han helt jävla CP????????????
Citera
2025-07-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Rask säger att han vet att Cluee har pratat med Georg och/eller Svetlana och planerat intervjun i förväg, men Cluee kan rentvå sig själv om han visar sina chattloggar på Whatsapp för Rask. Alltså?! Är han helt jävla CP????????????
Enligt rask är det uppstyrt för att Svetlana skrev 5-10min innan.
Citera
2025-07-06, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Enligt rask är det uppstyrt för att Svetlana skrev 5-10min innan.
Det är ju helt efterblivet resonemang. Sedan vågar Rask fortfarande inte be om ursäkt för att han hade fel. Herregud
Citera
2025-07-06, 21:47
Bannlyst
Rask försvarar att han kallade Joz för våldtäktsman med att säga att Rask hade dålig hy på den tiden och Joz hade i något inlägg gjort narr av Rask för att ha dålig hy, och därmed var Rasks påhitt om Joz motiverat eftersom det var ett internettjafs.
Citera
2025-07-06, 21:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han är bra vidriga det jävla äcklet!

Idioten sitter oxh klagar på cluee att han bara snackar massa.
Rask är helt handikappad i hjärnan.

Den bredhöftade lögnhalsen med svettpärlor på sin blanka flint är tillbaka med ny skitvideo. I mammas uppvärmda bil sitter han och kläcker ur sig ännu ett uselt försvarstal, proppfullt med halvsanningar, lögner och passiv aggressivitet. Det är (nästan) imponerande hur han lyckas kombinera sitt rövslickeri för Anjo med martyrskap samtidigt som han skyller ifrån sig snabbare än han hinner tvätta sin egna analkanal.

Nu är det Cluee som blir förtalad igen, för att han pratar med Medvikt? Logiken är lika konstig som Baronens groteska höfter: Om någon pratar med någon BajsBaronen inte gillar, då är de automatiskt falska. Samtidigt smörar byfånen själv för Anjo med en intensitet som borde vara straffbar.

Baronen är definitionen av falsk. En lismande, lynnig liten råtta till YouTuber, som borde ha raderat sin kanal för tvåhundra lögner sen. Nu kör han den gamla klassikern " Jag har aldrig sagt att jag skulle radera kanalen, det var Cluee"
Baronen är en flintskallig, vidrig hal ål, insmord i självförnekelse och svett som försöker framstå som trovärdig medan han sjunker allt djupare ner i skiten han själv skapat.
Citera
2025-07-06, 21:52
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Rask försvarar att han kallade Joz för våldtäktsman med att säga att Rask hade dålig hy på den tiden och Joz hade i något inlägg gjort narr av Rask för att ha dålig hy, och därmed var Rasks påhitt om Joz motiverat eftersom det var ett internettjafs.

Vad är det för jävla gammeltestamentlig syn han har på rättvisa? Det till och med fördaterar gamla testamentet. Det är ett jävla grottmänniskotänk.
Citera
2025-07-06, 21:54
Medlem
Citat:
Och han missar helt varför cluee har med det i videon. Tror det är för att visa att han och anjo är ovänner. Men det är för att visa att rask beter sig likadant som förr
Citera
2025-07-06, 21:58
Bannlyst
"Jag har en dotter som idag kan prata och som har en egen personlighet och en stark vilja, och hon har funnits ganska länge nu i mitt liv" HAHAH VAD ÄR DET HÄR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in