2025-06-25, 21:38
Medlem
Crabby88s avatar
Shit va han kör med snusklådan. Det är bog sjukt uppskattat av hans barn.

"Jaja vad har alla gjort i sommar?"

-Pappa hade snusklådan 7 dagar i veckan. Å vägrar jobba. Så vi har åkt blåtåget i 2 månader.
Citera
2025-06-25, 21:42
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

-Pappa hade snusklådan 7 dagar i veckan. Å vägrar jobba. Så vi har åkt blåtåget i 2 månader.

Fan, ungarna måste ha gjort en jorden runt-resa med blå tåget i Trosa vid det här laget.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-06-25 kl. 21:47.
Citera
2025-06-25, 21:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Fan, ungarna måste ha gjort en jorden runt-resa med blå tåget i Trosa vid det här laget.

Tragiskt.
Citera
2025-06-25, 22:12
Medlem
Hörrni era framstjärtar! Visste ni att 7 år är mer än hälften av ett decennium? Kan inte vara bra för narrativet *host*
Citera
2025-06-25, 22:19
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hörrni era framstjärtar! Visste ni att 7 år är mer än hälften av ett decennium? Kan inte vara bra för narrativet *host*

Haha älskar när han ska relativisera tid
Citera
2025-06-25, 22:33
Medlem
knark-kungens avatar
En kort men koncist video om hur mycket Förtalsbaronen tjänar på sin brottslighet.

https://youtu.be/DOG1OXnsKtE?si=L6oj20ONeqQcdtWj
Citera
2025-06-25, 22:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Undra vad soc tycker om att han sitter och pervar sig på instagram? Skapar garanterat stora psykiska ärr hos barnen.

Fy fan, har legat uppe hela natten och gråtit, tycker så otroligt synd om barnen men vet inte vad jag mer kan göra än mitt volontärarbete i tråden.
Citera
2025-06-25, 22:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Undra vad soc tycker om att han sitter och pervar sig på instagram? Skapar garanterat stora psykiska ärr hos barnen.

Fy fan, har legat uppe hela natten och gråtit, tycker så otroligt synd om barnen men vet inte vad jag mer kan göra än mitt volontärarbete i tråden.

Finns inte en levande själ med en normal fungerande hjärna som kan tycka detta är normalt.
Citera
2025-06-25, 23:42
Medlem
Faltas avatar
Alltså SOC i Trosa! Är inte Baronen på grejer så är jag kalle anka. Nu är han på Skåningen igen och före det Skilleras och Chrippa. Vilken jävla hycklare han är. Rask skulle sluta med drama. Det gick sådär han är värre än vanligt.
Citera
2025-06-25, 23:44
Medlem
Kräks i munnen när han skriver att ”sex är ett stort intresse”. NEJ DET RÄKNAS INTE SOM ETT INTRESSE. Och det är just därför han inte kan jobba. Han skulle runka bort alla raster.
Citera
2025-06-26, 01:28
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Kräks i munnen när han skriver att ”sex är ett stort intresse”. NEJ DET RÄKNAS INTE SOM ETT INTRESSE. Och det är just därför han inte kan jobba. Han skulle runka bort alla raster.

Sex och samlevnads-baronen.

Det sämsta avsnittet av dem alla i sagan om baronen i Trosa.
Citera
2025-06-26, 05:47
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Tänker man lite så kan nog det privata kontaktnätet vara rätt stort, så fort han har sina snusklådor får han ju en helt gratis lista att vraka imellan för att hitta nya kontakter.
Vilket förmodligen har varit syftet med det hela tiden - att hitta andra likasinnade för han ser ju exakt vem det är.

Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Reagerar inte speciellt över att saker läcker ut, men om en sån här sak dyker upp till ytan så kan man fundera på hur många det finns under ytan.
Är nog inte bara en det...
Har tänkt på det innan när han håller såna frågelådor, det lär bli en o annan lockande sak som dimper ner.

Är det mot reglerna att citera sig själv tro?
Men det var ju rätt lagom fullträff där, innan otrohetsgrejen ens luckrades upp - jag talade om videon där 🤣

Får vi se fler krypa fram snart tro? eller har han föregått det redan och hotat eller försökt tysta dem så inga fler gör liknande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in