Citat:
Ursprungligen postat av
Trosacrew
Jag tror definitivt inte att mordhoten är fabricerade, iaf inte helt och hållet. Flera andra youtubers har pratat om hot och skit som skickats till de via post, däremot har jag svårt att se att rädslan för hoten skulle vara genuin. Hade jag fått hot och hagel skickat till mig hade jag ALDRIG gått ut med det på tuben, dels för att det hade genererat i vittnen, men också för självklarheten i att hoten skulle fortsätta om de trots sin anonymitet får en kvart i rampljuset för dådet. Jag hade (om det nu är så att Rask faktiskt vet om vad pojkarna heter och bor) åkt hem till killarna och tagit diskussionen på plats, utan kamera och utan 77k "fans" i ryggen. Han har hanterat detta precis på så sätt som förväntas av en person utan impulskontroll och konsekvensanalys och har med det fått ta emot ännu mera skit.
Möjligen han fått något hot av någon finnig snorunge men inga allvarliga....
Påsen med det han sa var kulor, va hagel.... vem skickar hagelkulor som hot???
Det som verkligen ör påhitt ör ju detta om att han fått kapitalvaror hemskickade med kfmkonto får man inte speciellt mkt på krita, han hade fått flera iPhone x hemskickat, vattensängar, etc etc
Om varorna är jag säker på han ljuger lr allaf. Kryddar rejält...
Som den person han ör vill han ha drama kring sej och få tycka synd om sej själv, tror mkt väl han är sån som kan skada sej själv för få sympati, finnes ju nåt syndrom där mammor skadar sina barn för att få uppmärksamhet och dramatik, Rasken skadar inte sina barn allafall