2018-07-01, 16:05
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Jag tror definitivt inte att mordhoten är fabricerade, iaf inte helt och hållet. Flera andra youtubers har pratat om hot och skit som skickats till de via post, däremot har jag svårt att se att rädslan för hoten skulle vara genuin. Hade jag fått hot och hagel skickat till mig hade jag ALDRIG gått ut med det på tuben, dels för att det hade genererat i vittnen, men också för självklarheten i att hoten skulle fortsätta om de trots sin anonymitet får en kvart i rampljuset för dådet. Jag hade (om det nu är så att Rask faktiskt vet om vad pojkarna heter och bor) åkt hem till killarna och tagit diskussionen på plats, utan kamera och utan 77k "fans" i ryggen. Han har hanterat detta precis på så sätt som förväntas av en person utan impulskontroll och konsekvensanalys och har med det fått ta emot ännu mera skit.

Skulle han inte till uppsala förra veckan och snacka med nån kille och hans mamma?
Eller om det var 2v sen. Han sa det i nån video iaf
Citera
2018-07-01, 16:44
Medlem
GonerStoners avatar
Här kommenterar han hundköpet.

https://youtu.be/unQnkm_Me9U?t=229
Citera
2018-07-01, 18:10
Medlem
elinges avatar
Citat:
Jag tror definitivt inte att mordhoten är fabricerade, iaf inte helt och hållet. Flera andra youtubers har pratat om hot och skit som skickats till de via post, däremot har jag svårt att se att rädslan för hoten skulle vara genuin. Hade jag fått hot och hagel skickat till mig hade jag ALDRIG gått ut med det på tuben, dels för att det hade genererat i vittnen, men också för självklarheten i att hoten skulle fortsätta om de trots sin anonymitet får en kvart i rampljuset för dådet. Jag hade (om det nu är så att Rask faktiskt vet om vad pojkarna heter och bor) åkt hem till killarna och tagit diskussionen på plats, utan kamera och utan 77k "fans" i ryggen. Han har hanterat detta precis på så sätt som förväntas av en person utan impulskontroll och konsekvensanalys och har med det fått ta emot ännu mera skit.

Möjligen han fått något hot av någon finnig snorunge men inga allvarliga....
Påsen med det han sa var kulor, va hagel.... vem skickar hagelkulor som hot???

Det som verkligen ör påhitt ör ju detta om att han fått kapitalvaror hemskickade med kfmkonto får man inte speciellt mkt på krita, han hade fått flera iPhone x hemskickat, vattensängar, etc etc
Om varorna är jag säker på han ljuger lr allaf. Kryddar rejält...

Som den person han ör vill han ha drama kring sej och få tycka synd om sej själv, tror mkt väl han är sån som kan skada sej själv för få sympati, finnes ju nåt syndrom där mammor skadar sina barn för att få uppmärksamhet och dramatik, Rasken skadar inte sina barn allafall
Citera
2018-07-01, 20:44
Medlem
elinges avatar
Kul nu har en annan tuber hängt på kritiken mot Rasken Andreas Böjer d ännu mer roliga är dock att d är kopia på Rask:s sätt förutom att Andreas inte har swish då....

Kolla in snubben

https://youtu.be/VfMMvpR-2xQ
Citera
2018-07-01, 21:59
Medlem
En till såndär härlig video där R berättar hur T fungerar. Humor.
https://youtu.be/AvvVz0JXskw
Citera
2018-07-01, 22:26
Medlem
elinges avatar
Citat:
En till såndär härlig video där R berättar hur T fungerar. Humor.
https://youtu.be/AvvVz0JXskw

Ja nu börjar det bli riktig komedi över det hela...
Gumman hemma undrar vad jag sitter o kollar på o skrattar åt, men hon hade inte samma humor i det alls

La Ni också märke till han plocka bort texten om att man bara skulle swisha om man va över 18 tydligen vart det tomt på swish så han fick plocka bort det
Citera
2018-07-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Ja nu börjar det bli riktig komedi över det hela...
Gumman hemma undrar vad jag sitter o kollar på o skrattar åt, men hon hade inte samma humor i det alls

La Ni också märke till han plocka bort texten om att man bara skulle swisha om man va över 18 tydligen vart det tomt på swish så han fick plocka bort det

Hans live är verkligen rent insamlande av pengar, han gör ju inget på dom. Andra youtubers pratar om saker, ofta ihop med någon annan. Men Rask sitter bara och ger korta svar på frågor och väntar på donationer.
Citera
2018-07-02, 01:59
Medlem
Herr rask har nu plockat bort skylten ”Swisha endast om du är över 18år” för att det trillade inte in nog med swish pengar då.. Vilken jävla fegis rask är asså. Han borde fan i mej skämmas..
Citera
2018-07-02, 09:17
Medlem
cnbizzzs avatar
han börjar närma sig 79k bara att hoppas att det saktar ner på prenumeranter nu väldigt svårt att tro att han når 100k efter alla dessa skandaler,han tror typ att folk vill hata på honom, men när han beter sig så girigt o fake kommer folk självklart ifrågasätta honom ,som sagt hade han haft rent mjöl i påsen hade han absolut inte behövt gå in här o förklara sig o ljuga blir bara patetiskt,klart folk lackar han tigger pengar på swish,clickbaitar,ljuger folk rakt upp i ansiktet,fortsätter dokumentera sin farsa som han sagt upp kontakten med,+ har en väldigt skev bild av flashbackare lite svårt o ta en ansiktstatuerad snubbe på allvar när han dissar flashback,jag har sagt det förr o jag säger det igen han säger att flashbackare bara är anonyma personer som sitter framför sina skärmar o är rädda för konflikt när jag vet det är han som egentligen är det,jag skulle kunna säga allt jag sagt här rätt framför hans ansikte mellan 4 ögon men jag vet att han skulle bli livrädd mer livrädd än vad han blev när lennart bladh cruisade igenom trosa o han satt skittuff i bilen o skrek lennarts hi again ist för att konfrontera han,jävla facetattuerade fjolla get the fuck outa here
Senast redigerad av cnbizzz 2018-07-02 kl. 09:56.
Citera
2018-07-02, 13:56
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Hans live är verkligen rent insamlande av pengar, han gör ju inget på dom. Andra youtubers pratar om saker, ofta ihop med någon annan. Men Rask sitter bara och ger korta svar på frågor och väntar på donationer.
I bland tar han fram gitarren och sjunger en truddelutt om någon jävla grisjävel som säger "nöff nöff hela dagen lång". Men jag håller med dig. En mer intetsägande YouTuber får man nog leta länge efter. Han är så jävla överseriös i allt han säger. Aldrig någon gnutta självdistans eller annat.
Citera
2018-07-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
I bland tar han fram gitarren och sjunger en truddelutt om någon jävla grisjävel som säger "nöff nöff hela dagen lång". Men jag håller med dig. En mer intetsägande YouTuber får man nog leta länge efter. Han är så jävla överseriös i allt han säger. Aldrig någon gnutta självdistans eller annat.

Det är väl hans problem och har varit sen han började, han har inget content och är alldeles för liten för att leva på youtube. Alla andra i samma storlek som honom har vanliga jobb och har endast youtube som en hobby. Men Rask började driva det som jobb och försörjning extremt tidigt. Allt verkar ha varit en kamp att hitta content som drar folk och mjölka det till oändlighet och klämma ur varenda krona som går. Han behövde ett jobb och valde youtube helt enkelt.
Citera
2018-07-02, 16:43
Medlem
kevross avatar
Detta är Traskets framtid

https://www.youtube.com/watch?v=JvcGHa_Tm0I&t=77s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem