2025-05-21, 22:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Delafil fungerar inte på mobil, kör på dator eller pröva denna
https://gofile.io/d/52XUfk

Tror inte den där approachen kommer få Rask att ställa upp, hur berättigat tilltalet än må vara.
Han har inte vågat svara någon av dom ~8 personer som kongronterat honom senaste månad.

Frågan är hur han ens kan stå när han inte har någon ryggrad?

Ynkryggsbaronen är det klockrena exemplet av stor i orden men liten på jorden, sitter hemma i garderoben och mobbar oskyldiga men direkt någon ifrågasätter honom sätter han sig med en karta xanor i badkaret och gungar fram och tillbaka med gråten i halsen. Edward har större balls än honom.
Citera
2025-05-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Exxxxaaaaaakt!

Simon har alltid visat en helt annan ryggrad än resten av sekten. Jag har bara väntat på att han ska komma ut och visa vart han står. Hatten av för Simon 🍻
Citera
2025-05-21, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Så här dåligt har det aldrig tidigare gått för Rasks kanal. Senaste videon om alla gamla släktingar och privata saker som inga andra människor pratar om. Som bajsmannen saknar Chrippa videorna, så jäkla uppenbart.

Men Rask är som en kackerlacka han är otroligt svår att få bort, är det någon som vet hur hans relation till Trobo är? Den relationen borde vara lite naggad i kanten. Som denna man har ställt till det för sig och tyvärr sin egen familj..

Tänk om ett företag som Trobo skulle anmäla honom för förtal, det hade vart något.
Citera
2025-05-21, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Han kommer aldrig ställa upp ändå, han fick ju frågan in sin live, då svarar något i stil med, "varför skulle jag göra det, jag kommer ju enbart ställas till svars där". No shit din usling.

Iofs sant, så det spelar ingen roll då antar jag. Men det är ändå rätt efterblivet att tro att någon nappar på sånt förutom någon som har lika uppblåst ego som herrn som sa det.
Citera
2025-05-21, 22:55
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Tänk om ett företag som Trobo skulle anmäla honom för förtal, det hade vart något.

Man kan bara förtala fysiska personer.

Dessutom har ju Trobo uppenbarligen redan kommit på effektiva sätt att hantera Baronen på.
Citera
2025-05-21, 23:34
Medlem
Krakatoas avatar
Är det någon som vet vad en sjöka är?
Avd. Säg att du hoppat av plugget utan att säga att du hoppat av plugget.

https://ibb.co/992zN9gz
Citera
2025-05-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Man kan bara förtala fysiska personer.

Dessutom har ju Trobo uppenbarligen redan kommit på effektiva sätt att hantera Baronen på.
Jag hoppas på en showdown mellan Trobo och baronen. Om hans harem av lågintelligenta ensamstående morsor lyckas övertala honom om att han har rätt i allt han tycker, tänker, och tror så finns det goda chanser.
Däremot kommer han aldrig att våga dra dom till tinget.
Citera
2025-05-22, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Är det någon som vet vad en sjöka är?
Avd. Säg att du hoppat av plugget utan att säga att du hoppat av plugget.

https://ibb.co/992zN9gz

Hahahaha, ja, han verkade tro att ordet hade något med pirater och hamnluder att göra också i liven?

Citera
2025-05-22, 00:07
Avstängd
Citat:
Delafil fungerar inte på mobil, kör på dator eller pröva denna
https://gofile.io/d/52XUfk

Tror inte den där approachen kommer få Rask att ställa upp, hur berättigat tilltalet än må vara.
Skilleras har väl 2 positiva sidor vad jag har sett hittills, och en av dom är att han kritiserar Rask öppet, och den andra är att trots att han är ett PK-retard så är han ingen snöflinga. Mer än så har jag inte till övers för honom.

En debatt Rask vs Skilleras skulle vara rena katastrofen. Rask skulle efter debatten ställa en fråga på sin instagram om vem som vann debatten och så skulle han rösta på sig själv.
Citera
2025-05-22, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Skilleras har väl 2 positiva sidor vad jag har sett hittills, och en av dom är att han kritiserar Rask öppet, och den andra är att trots att han är ett PK-retard så är han ingen snöflinga. Mer än så har jag inte till övers för honom.

Ja, alltså han gör ju det bra, det får man ge honom.

Citat:
En debatt Rask vs Skilleras skulle vara rena katastrofen. Rask skulle efter debatten ställa en fråga på sin instagram om vem som vann debatten och så skulle han rösta på sig själv.

Hahaha, det skulle Skilleras också göra. Menar om han mötte någon han förlorade mot alltså, inte Rask.

Såg att någon skrev att han hade mycket roligt åt Rasks lägenhetsgnäll, och det kan jag tänka mig. Men att fucka upp med pengar är Rask inte ensam om där, det vill säga båda två har dragit på sig betalningsanmärkning.
Citera
2025-05-22, 00:15
Avstängd
Citat:

Hahaha, det skulle Skilleras också göra. Menar om han mötte någon han förlorade mot alltså, inte Rask.

Såg att någon skrev att han hade mycket roligt åt Rasks lägenhetsgnäll, och det kan jag tänka mig. Men att fucka upp med pengar är Rask inte ensam om där, det vill säga båda två har dragit på sig betalningsanmärkning.
Vänta lite jag har något till dig
Citera
2025-05-22, 00:17
Avstängd
Citat:

https://kick.com/skilleras/videos/36...e-ee02862d4614

Rekommenderar varmt att spola till 1 timme och 28 minuter, sov gott till detta

Det är Skilleras som asgarvar åt idiotjäveln som visar sin lägenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in