2025-05-18, 23:10
Medlem
Uslingen säger ju själv i nya videon att Trobo åtgärdar alla fel han felanmäler, men det är givetvis för jobbigt för dagdrivaren då han måste anmäla varje fel var för sig, och "det kommer ju ta hela dagen".

Senare i videon är han upprörd över att de inte målat ett räcke på övervåningen... kanske för att du inte felanmält det? Det är ju för jobbigt för en man som "jobbar" 6 timmar i veckan att spendera en eftermiddag till att felanmäla saker som faktiskt blir fixade.

Bättre att gå runt hysterisk i lägenheten, när familjen är hemma dessutom och grina högt.
Citera
2025-05-18, 23:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur kan det komma sig att den gamla hygienteknikern från Trosa som drivit flera städbolag inte lyckats med flyttstädningen?

Han är så full av skit så hälften vore nog.

Sen tycker jag inte det är vidare smart att hänga ut och starta bråk med sin hyresvärd på youtube men det är ju så han "försvarar sig", genom att sitta och gapa framför kameran i garderoben.
Citera
2025-05-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen säger ju själv i nya videon att Trobo åtgärdar alla fel han felanmäler, men det är givetvis för jobbigt för dagdrivaren då han måste anmäla varje fel var för sig, och "det kommer ju ta hela dagen".

Senare i videon är han upprörd över att de inte målat ett räcke på övervåningen... kanske för att du inte felanmält det? Det är ju för jobbigt för en man som "jobbar" 6 timmar i veckan att spendera en eftermiddag till att felanmäla saker som faktiskt blir fixade.

Bättre att gå runt hysterisk i lägenheten, när familjen är hemma dessutom och grina högt.
Tokfan har väl avsagt sig rätten att gnälla på nuvarande lägenheten eftersom han tog den osedd i befintligt skick? Då får han leva med silverfiskar och spindlar i "studion"
Citera
2025-05-18, 23:23
Medlem
Cringe när frugan öppnar ytterdörren för att kolla vad rask gör.
Citera
2025-05-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur kan det komma sig att den gamla hygienteknikern från Trosa som drivit flera städbolag inte lyckats med flyttstädningen?

Han är så full av skit så hälften vore nog.

Sen tycker jag inte det är vidare smart att hänga ut och starta bråk med sin hyresvärd på youtube men det är ju så han "försvarar sig", genom att sitta och gapa framför kameran i garderoben.
Han påstår dessutom att, om han har fel i allt sitt rantande, så kommer han att "ta" det och acceptera läget. Är det verkligen någon som tror att den store kreatören kommer att svälja att han har fel och är dum i huvudet?
Icke, det stör honom något så vansinnigt att dom nu bor i en pundarkvart (som han pundat till ännu mer med CP-färg och spadar på väggen)
Edit: Ska vi slå vad om att Trobos besiktningspersonal blir uthängda inom kort?
Senast redigerad av Stallhagen 2025-05-18 kl. 23:28.
Citera
2025-05-18, 23:34
Medlem
"vi kommer givetvis driva detta rättsligt"...

Toppen Rask, precis som när förlorade i tvistemålet mot Trobo sist när du inte städade en lgh och fick betala för den soppan även den gången.

Vad i HELVETE är det för färg han har målat väggarna med i vardagsrummet hemma? Det där är ju VIDRIGT!
Citera
2025-05-18, 23:50
Avstängd
Fitt-Harrys avatar
Kommentarsfältet på senaste videon är inte nådigt, fan kolla denna: https://ibb.co/7dYbF1jY

Hit me right in the feels...
Citera
2025-05-18, 23:54
Medlem
Dr.mjaos avatar
Det jag anmärkte på hällande den skickade fakturan var att varje summa var ganska låga. 4000kr för att måla ett rum 500kr för att slipa golv, wow vars bokar jag Trobo för att renovera om hemma hos mig?

Min önskan nu är att han överklagar fakturan och Trobo räknar ut vad det faktiskt kostade då kommer det troligtvis bli högre än 60 000kr.
Citera
2025-05-18, 23:55
Avstängd
Fitt-Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Kommentarsfältet på senaste videon är inte nådigt, fan kolla denna: https://ibb.co/7dYbF1jY

Hit me right in the feels...
Bannad redan? Ett nystartat konto lägger en lång personlig kommentar och Rask bannar direkt eller var det filtret?
Citera
2025-05-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Det jag anmärkte på hällande den skickade fakturan var att varje summa var ganska låga. 4000kr för att måla ett rum 500kr för att slipa golv, wow vars bokar jag Trobo för att renovera om hemma hos mig?

Min önskan nu är att han överklagar fakturan och Trobo räknar ut vad det faktiskt kostade då kommer det troligtvis bli högre än 60 000kr.
Jag hoppas han tar trobo till rätten och blir dömd att betala deras rättegångskostnader.
Citera
2025-05-19, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Ja, det verkar som Trobo har haft medlidande för barnfamiljen och faktiskt försökt hålla nere kostnaderna. Men det fattar inte Baronen naturligtvis!
Citera
2025-05-19, 00:04
Medlem
Hugin86s avatar
Baronens nya videos besöka folks slitna lägenheter och hjälpa till att renovera Rask sätt 🤣. Kan se hela den video iden i mitt huvud 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in