2025-04-03, 21:08
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Sen är det väl frågan om det ens spelar någon roll, Rask viftar bort all kritik med "det har jag redan redogjort för" och majoritet av hans följare verkar vara precis lika dumma, många äldre kvinnor också verkar det som, tror på allt dåren säger

Ja det får framtiden utvisa 😁
Citera
2025-04-03, 21:44
Medlem
Citat:
Sen är det väl frågan om det ens spelar någon roll, Rask viftar bort all kritik med "det har jag redan redogjort för" och majoritet av hans följare verkar vara precis lika dumma, många äldre kvinnor också verkar det som, tror på allt dåren säger. Med tanke på hur mycket skit förtalsbaronen redan gjort, förtal, lura följare på pengar för hund, lura följare på pengar från "chrippa månad", otrohetsbaronen osv men följarna förlåter endå allt

Hans följare är ju 10 gånger värre än rask själv.
Citera
2025-04-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ålrajt hörni, nu ska ni inte vara såna. Baronen har en plan, det kommer att lösa sig över tid med lite envishet.

https://streamable.com/6wugfm

Eller så är det ren och skär fakta att alla ville se en förtalande apa snacka skit om andra. De vill inte se honom "toka till det" med målarfärg och spackel.

Gissar att det kommer ett avsnitt till av hans tokiga renoveringsserie. Han kommer underhålla sig själv med att måla kukar på väggen i nästa avsnitt. Efter att ingen skrattar och visningarna förblir blir låga ger han upp med renoveringen.

Hans hängivna följare borde va mer intresserade av att se serien om hur Rasken skulle betala av skulderna, de har ju varit med och donerat pengar till ändamålet. Först skulle han dra igång den serien i januari, sen blev den uppskjuten till april pga dubbla hyror. Men den serien kommer givetvis aldrig sättas i verket för Rasken har inga pengar och hoppas att det ska vara glömt vid det här laget.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-04-03 kl. 22:06.
Citera
2025-04-03, 22:21
Har inte Rask en massa gamla kvinnor som älskar hans videos? Vart är dom nu?
Citera
2025-04-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Ja, så går det när man aldrig håller sina löften, bedrar sina följare och blockerar varenda kommentar med kritik.. folk tröttnar.

Varenda kommentar på nya videon är positiv för skithögen kan bara inte med att se negativa kommentarer på hans nya fantastiska projekt, njut av dina 10-tusen visningar som bara din lilla skara av extrema får till följare tycker om.

Snart blir det drama igen, för det är ju det ni har bett om, det folk faktiskt vill ha! Kommer det låta från uslingens käft.

Fan vad korkad han är, hur svårt ska det varit att säga förlåt till Cluee och erkänna att han blev lurad på bevisen, betala in de 8000:- till fruns skulder som en början, så skulle hans haveri kanske gått och rädda... nu är det försent... nästa gråtvideo är överhängande och jag tror att den kommer i samband med att det finns ett negativt saldo på kontot.
Är nog mer att han har slutat med att köpa views.
Citera
2025-04-03, 23:41
Medlem
Citat:
Rask senaste "banger" renoveringsvlogg har 8k visningar efter 21 timmar, undra hur länge den här serien håller innan han går tillbaka till drama
Han har ju bränt alla broar till att gå tillbaka till drama eftersom att han då måste visa upp bevisen som inte finns emot clue.
Citera
2025-04-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Har inte Rask en massa gamla kvinnor som älskar hans videos? Vart är dom nu?

Många av dem hittar du nog bland de 9000 som tittat på hans senaste video.

Hur mycket av Raskens aktuella visningar kommer hatewatching nu egentligen?
Citera
2025-04-04, 00:10
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Fortfarande inte över 10.000 visningar 😂😂 För att citera Skilleras: han tjänar tiotals kronor per video.

Nu flyger det!
Citera
2025-04-04, 05:37
Medlem
mephedrons avatar
Alla i tråden som har personlig erfarenhet av droger (jag, STB, knark_kungen, Kickassfarsan med flera): Han tar tjack.
Alla som inte har det: nej det tror jag verkligen inte, han skulle väl aldrig börja missbruka med tanke på sin far…?

Ja, för barn till missbrukare som sedan själva blir missbrukare är ju ett helt okänt fenomen…
”Takes one to know one”
Jag kan tänka mig att det började sporadiskt för att han ville gå ner i vikt. Detta utvecklades till ett missbruk. För att hålla ett bruk på en stabil nivå krävs disciplin, att sedan göra det med den ärftliga missbrukargen Rask har kräver 10 ggr så stark disciplin, samt att man har en fungerande vardag och struktur i övrigt, vilket inte rimmar så bra med Rasks personlighet och liv.

Från en FB-grupp i Trosa, Therese söker jobb!
(Gillar att hon inte ens specificerar inom vilken kategori jobbet skall vara):

https://postimg.cc/N5qJPPzN

Det finns ju absolut ingen annan lösning när pengarna sinar än att hon tar ett extra jobb…eller? 🤔
Citera
2025-04-04, 06:12
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Alla i tråden som har personlig erfarenhet av droger (jag, STB, knark_kungen, Kickassfarsan med flera): Han tar tjack.
Alla som inte har det: nej det tror jag verkligen inte, han skulle väl aldrig börja missbruka med tanke på sin far…?

Ja, för barn till missbrukare som sedan själva blir missbrukare är ju ett helt okänt fenomen…
”Takes one to know one”
Jag kan tänka mig att det började sporadiskt för att han ville gå ner i vikt. Detta utvecklades till ett missbruk. För att hålla ett bruk på en stabil nivå krävs disciplin, att sedan göra det med den ärftliga missbrukargen Rask har kräver 10 ggr så stark disciplin, samt att man har en fungerande vardag och struktur i övrigt, vilket inte rimmar så bra med Rasks personlighet och liv.

Från en FB-grupp i Trosa, Therese söker jobb!
(Gillar att hon inte ens specificerar inom vilken kategori jobbet skall vara):

https://postimg.cc/N5qJPPzN

Det finns ju absolut ingen annan lösning när pengarna sinar än att hon tar ett extra jobb…eller? 🤔

Nu har jag ingen egen erfarenhet av missbruk så cudos till er som lyckats reda upp era liv!
Men jag har erfarenhet av att gå ned i vikt genom träning och diet och kan säga att rask ljuger när han påstår att hans viktnedgång beror på periodisk fasta och promenader.

Jag gick ner ca 16 kg på 14 månader. Men kan säga att när man lär i slutet av dieten så får man kämpa för varje gram, jag ser ju vad rask äter och inte en chans att du kan äta lite pizza och nöja dig när du gått ned så mycket och kroppen skriker efter kalorier. Kanske inte amfetamin men definitivt något dom dämpar hungern.
Citera
2025-04-04, 07:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

100%. Inte bara viktminskningen utan hela auran och det utseende han fått nu.
Citera
2025-04-04, 07:42
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nu har jag ingen egen erfarenhet av missbruk så cudos till er som lyckats reda upp era liv!
Men jag har erfarenhet av att gå ned i vikt genom träning och diet och kan säga att rask ljuger när han påstår att hans viktnedgång beror på periodisk fasta och promenader.

Jag gick ner ca 16 kg på 14 månader. Men kan säga att när man lär i slutet av dieten så får man kämpa för varje gram, jag ser ju vad rask äter och inte en chans att du kan äta lite pizza och nöja dig när du gått ned så mycket och kroppen skriker efter kalorier. Kanske inte amfetamin men definitivt något dom dämpar hungern.
HAHAHA jag har missat att han pratat om periodisk fasta! Om han med periodisk menar dygnet han är påverkad så absolut. Inte en chans att varonen har självdisciplinen som krävs för att periodpromenera bort, vadå, 20kg på några månader?

Jag har erfarenhet av både tjack och promenader men har aldrig promenera så mycket att min mungipa börjat rycka, det ska sägas! 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in