Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
Jag hann spara mer igår kväll. Dock så klippte ihop allt för att slippa massa länkar.
https://i.ibb.co/HfG0ZnYD/Rask.png
Det dåliga för Baronens lögner är att han och hans vänner själva bidrar med videos som motsäger hans lögner.
1. De sitter visst tillsammans de släppte till och med fyra klipp frpn deras vidriga session där de höhöade åt våldtäktsskämt.
2. Våldsam retorik, lite som när Baronen pratade om att "whacka cluee" (kolla in magiska_drama_memes som lagt ut klippet på instagram)
3. Nej det gör inte bara videos iaf Anjo har vid minst två tillfällen sökt upp personer IRL. Addera dessutom att han tryckte upp tröjor med Cluees barn på.
4. Baronen har en historik av att ge sig på andras fruar/mödrar vilket resulterar i att han ör dömd brottsling.
Problemet för dessa herrar är att de nu bitit av mer än vad de kan svälja och vet ni, det glädjer mig. Har man mobbat folk på internet i ett årtionde orkestrerat drev käppjagat offers anhöriga etc. Då blir inte jag ledsen när jag fpr höra att de kontinuerligt får smaka på konsekvenser.