2025-03-19, 22:32
Medlem
vichy6s avatar
Skolgården är för liten för dom nu?
Citera
2025-03-19, 22:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag hann spara mer igår kväll. Dock så klippte ihop allt för att slippa massa länkar.

https://i.ibb.co/HfG0ZnYD/Rask.png
Det sista, vi kan alla prata för oss själva.

Vad skulle vi göra utan din obefintliga självinsikt? Tack för garven Baronen, snälla, sluta aldrig med youtube, snart släpper det
Citera
2025-03-19, 23:20
Medlem
Krakatoas avatar
Tror inte det blir någon video om Medvikt
Skyll på hans följare för att det inte blir någon, han har väl fått miljaaaaarder DM's som hellre vill sen en vlogg där han tjackad spinger och rycker i lister och drar i krokar än drama... Mmmm. about that...

https://ibb.co/9k0nNjZN
Citera
2025-03-20, 00:12
Medlem
RumpTrollets avatar
Vill återigen säga till er som missat:

ALLLA borde verkligen se B&B’s senaste video! Han satte hela jävla Sekten på plats! Med endast ord. Han krossade hela packet.

https://youtu.be/KVmK6kvQoiU
Citera
2025-03-20, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

ALLLA borde verkligen se B&B’s senaste video! Han satte hela jävla Sekten på plats! Med endast ord. Han krossade hela packet.

Hahaha, ja verkligen 👍
Brukar sällan spola tillbaka i dessa videos men hör var jag tvungen så jag fick garva lite såhär på morgonkvisten 😂😂
Citera
2025-03-20, 06:37
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag hann spara mer igår kväll. Dock så klippte ihop allt för att slippa massa länkar.

https://i.ibb.co/HfG0ZnYD/Rask.png

Det dåliga för Baronens lögner är att han och hans vänner själva bidrar med videos som motsäger hans lögner.

1. De sitter visst tillsammans de släppte till och med fyra klipp frpn deras vidriga session där de höhöade åt våldtäktsskämt.

2. Våldsam retorik, lite som när Baronen pratade om att "whacka cluee" (kolla in magiska_drama_memes som lagt ut klippet på instagram)

3. Nej det gör inte bara videos iaf Anjo har vid minst två tillfällen sökt upp personer IRL. Addera dessutom att han tryckte upp tröjor med Cluees barn på.
4. Baronen har en historik av att ge sig på andras fruar/mödrar vilket resulterar i att han ör dömd brottsling.

Problemet för dessa herrar är att de nu bitit av mer än vad de kan svälja och vet ni, det glädjer mig. Har man mobbat folk på internet i ett årtionde orkestrerat drev käppjagat offers anhöriga etc. Då blir inte jag ledsen när jag fpr höra att de kontinuerligt får smaka på konsekvenser.
Citera
2025-03-20, 06:38
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Hahaha, ja verkligen 👍
Brukar sällan spola tillbaka i dessa videos men hör var jag tvungen så jag fick garva lite såhär på morgonkvisten 😂😂

Tony är kung👑
Citera
2025-03-20, 08:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det dåliga för Baronens lögner är att han och hans vänner själva bidrar med videos som motsäger hans lögner.

1. De sitter visst tillsammans de släppte till och med fyra klipp frpn deras vidriga session där de höhöade åt våldtäktsskämt.

2. Våldsam retorik, lite som när Baronen pratade om att "whacka cluee" (kolla in magiska_drama_memes som lagt ut klippet på instagram)

3. Nej det gör inte bara videos iaf Anjo har vid minst två tillfällen sökt upp personer IRL. Addera dessutom att han tryckte upp tröjor med Cluees barn på.
4. Baronen har en historik av att ge sig på andras fruar/mödrar vilket resulterar i att han ör dömd brottsling.

Problemet för dessa herrar är att de nu bitit av mer än vad de kan svälja och vet ni, det glädjer mig. Har man mobbat folk på internet i ett årtionde orkestrerat drev käppjagat offers anhöriga etc. Då blir inte jag ledsen när jag fpr höra att de kontinuerligt får smaka på konsekvenser.
Dessutom pekar ju allt på att de hängt ut helt fel person, så jag tycker inte att Varonen ska komma dragandes på att de inte ägnar sig åt vissa metoder.
Citera
2025-03-20, 10:47
Medlem
vichy6s avatar
Ingen följare till Rask som rasslat fram löshår till Tessan? Tycker hon ser lite ledsen ut.

Rask har väl deg att bjuda frugan?
Citera
2025-03-20, 11:11
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Bra screenat! Det ser så jävla dumt ut när han ena dagen börjar gråta för att skämtsamt ha blivit kallad för nemesis, och andra dagen stoltserar med att ha lurat till sig, vad var det, 15k?
Enligt playboard.co tjänade Rask 27*510kr på super chats i August 2024 och YouTube tar 30 procent.

Vad framgick i Rasks redogörelse för intäkterna?
Citera
2025-03-20, 11:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Enligt playboard.co tjänade Rask 27*510kr på super chats i August 2024 och YouTube tar 30 procent.

Vad framgick i Rasks redogörelse för intäkterna?

Han säger sig fått behålla 8.500 kr efter skatt.

Stämmer väl hyfsat bra.
Citera
2025-03-20, 11:45
Medlem
aYaLLas avatar
Påminnelse om att Rask har blivit avslöjad med att posta i sin egen tråd under olika alias. Alltså precis som på youtube och instagram, sitta och posta hyllande skräp om sig själv. PATETISKT!

Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
AlexxHooker kunde inte hålla sig från att fortsätta bryta mot regel 1.07 och fick därför en förlängd avstängning igen.
(Citatet är hämtad från en tråd som handlar om att Rasks FB-konto är bannat, och att det verkar bli bannat om och om igen. Mod förklarar att detta händer eftersom Rask har under sin avstängning skapat nya konton och fortsatt posta. Det är mot reglerna!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in