2025-03-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han kommer aldrig bemöta sina målsägare heller . Allt för Rask handlar om att försöka framstå som oskyldig.
Jag har rejält med PM från när det begav sig som visar det.

Han tar inte ansvar för någonting han gör.

Edit
Det vet du Rask, ditt billiga as, när du försökte tvinga dig på målsägarna men inte ens kunde be om ursäkt för det du gjort.
Jag har kvar bevisen för vilket as du är.

Juste det där hade jag nästa glömt. Hur var det, var det ni eller han som kastade hundbajset, som det senare skrevs i forum om?
Citera
2025-03-18, 13:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Juste det där hade jag nästa glömt. Hur var det, var det ni eller han som kastade hundbajset, som det senare skrevs i forum om?
Jag vet inte vad du pratar om faktiskt.
Såvitt jag vet har ingen kastat någon hundskit.
Citera
2025-03-18, 13:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte vad du pratar om faktiskt.
Såvitt jag vet har ingen kastat någon hundskit.
Personen måste blandat ihop det med den där hundbajjan Rask tog med sig hem och stekte.
Citera
2025-03-18, 13:34
Så Rask pratar om att nu när chrippa blev häktad så går han på Jacke för han nu inte kommer Exposa rask. Och det går han på samtidigt som han själv ändra sig gällande att besvara motvikt pågrund utav det är mer ”kul” att prata om chrippa.

Dubbelmoral ännu en gång
Citera
2025-03-18, 13:47
Varför svarar han på sex frågor igen. ”Hur ofta har ni sex?”, ”så ofta vi kan”

Får så äckliga vibes och najs att gå att vara med barnen efter att ha lagt ut hur man har sex så ofta man kan.
Citera
2025-03-18, 14:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Blev så upprörd av Motvikts nya ljugarvideo att jag fick sätta på Medvikts låt för att vagga mig till sömns. https://youtu.be/i7wukhQEdDA?si=Klcaio6iBpyW9Vd0
Den låten är en riktig höjdarlåt.
Citera
2025-03-18, 14:28
Medlem
abvs avatar
Haha Raskis ska motanmäla Chrille och Jacke för förtal och ber sina följare om bevis och skärminspelningar som han ska använda som underlag. Har han inte frågat efter det en gång redan? Jag ska skicka en print där Chrippa skriver att Rask är en arbetslös nolla som bor i en skokartong så han kan lämna över det beviset till sin personliga kontakt hos polisen.

https://gofile.io/d/EDVp4g
Citera
2025-03-18, 14:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Haha Raskis ska motanmäla Chrille och Jacke för förtal och ber sina följare om bevis och skärminspelningar som han ska använda som underlag. Har han inte frågat efter det en gång redan? Jag ska skicka en print där Chrippa skriver att Rask är en arbetslös nolla som bor i en skokartong så han kan lämna över det beviset till sin personliga kontakt hos polisen.

Vart har han gått ut med det?

Förvånar visserligen inte ett dugg.

Han kämpar sig väl blå för att få brottsofferstatus om nu Anjo och Jocke har det.

Isf får fan ta och hjälpa till och gå igenom hans videos där han förtalar Chrippa, Jacke och deras föräldrar.
Citera
2025-03-18, 14:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Polisen i Trosa kommer bli såååå glada när byfånen inkommer med fler anmälningar!
Citera
2025-03-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Det finns inte på kartan att det Baronen blivit ”utsatt för” faller under allmänt åtal, även om vissa saker rent tekniskt skulle kunna vara förtal. Han har själv varit sju resor värre, och är därigenom inte skyddsvärd överhuvudtaget.

Möjligen att inte heller Chrippa skulle ha någon framgång med en polisanmälan rörande förtal mot Bajsmannen. För han har själv varit bra på att fäkta tillbaka. Detta kan han däremot inte peka på i förhållande till Jacke, eller någon av hans familjemedlemmar. Även Linnea har inte hållit på att sprida massa skit om Rask i den utsträckning han har gjort mot henne. Det är nog snarare så att det är idioten som ligger pyrt till.

Jag tycker det lutar åt att Anjo och Rask kan åka på jobbiga konsekvenser för sitt beteende under det senaste året. Det talar det kommande reportaget i SvD för, som, vad det verkar, kommer att handla om drevet mot Chrippa och Linnea. Det finns inte en chans att det inte kommer beröra laglighetsaspekten beträffande de här människornas beteende och vad de valt att publicera i videor, med tanke på att det är en seriös publicist som har koll på de här bitarna. Jag tänker mig att det är precis i sådana fall som det från allmän synpunkt är påkallat att väcka åtal. När det blir omtalat i en stor dagstidning och staten behöver sätta ned foten för att statuera exempel.

Det Baronen bör göra är att radera samtliga sina förtalsvideor, inte producera några nya, och hoppas på att inget hunnit bli rippat och polisanmält och att YouTube inte hinner göra manuella granskningar av materialet när det blir påtryckningar efter reportaget. Han riskerar att både straffas och bli av med det han håller som allra mest kärt, sin kanal. Det är min bedömning av den här situationen.
Citera
2025-03-18, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det finns inte på kartan att det Baronen blivit ”utsatt för” faller under allmänt åtal, även om vissa saker rent tekniskt skulle kunna vara förtal. Han har själv varit sju resor värre, och är därigenom inte skyddsvärd överhuvudtaget.

Möjligen att inte heller Chrippa skulle ha någon framgång med en polisanmälan rörande förtal mot Bajsmannen. För han har själv varit bra på att fäkta tillbaka. Detta kan han däremot inte peka på i förhållande till Jacke, eller någon av hans familjemedlemmar. Även Linnea har inte hållit på att sprida massa skit om Rask i den utsträckning han har gjort mot henne. Det är nog snarare så att det är idioten som ligger pyrt till.

Jag tycker det lutar åt att Anjo och Rask kan åka på jobbiga konsekvenser för sitt beteende under det senaste året. Det talar det kommande reportaget i SvD för, som, vad det verkar, kommer att handla om drevet mot Chrippa och Linnea. Det finns inte en chans att det inte kommer beröra laglighetsaspekten beträffande de här människornas beteende och vad de valt att publicera i videor, med tanke på att det är en seriös publicist som har koll på de här bitarna. Jag tänker mig att det är precis i sådana fall som det från allmän synpunkt är påkallat att väcka åtal. När det blir omtalat i en stor dagstidning och staten behöver sätta ned foten för att statuera exempel.

Det Baronen bör göra är att radera samtliga sina förtalsvideor, inte producera några nya, och hoppas på att inget hunnit bli rippat och polisanmält och att YouTube inte hinner göra manuella granskningar av materialet när det blir påtryckningar efter reportaget. Han riskerar att både straffas och bli av med det han håller som allra mest kärt, sin kanal. Det är min bedömning av den här situationen.

Framgår det någonstans att han tänker anmäla Jacke?

Vidrigt.

Tur att vi har cp-traktorn med alla videos ifall Rask börjar radera - .mindre tur för Rask.
Citera
2025-03-18, 15:27
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Vart har han gått ut med det?

Förvånar visserligen inte ett dugg.

Han kämpar sig väl blå för att få brottsofferstatus om nu Anjo och Jocke har det.

Isf får fan ta och hjälpa till och gå igenom hans videos där han förtalar Chrippa, Jacke och deras föräldrar.
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Framgår det någonstans att han tänker anmäla Jacke?

Vidrigt.

Tur att vi har cp-traktorn med alla videos ifall Rask börjar radera - .mindre tur för Rask.
Det verkar så enligt realrask i ett enda ord

https://ibb.co/Rpbg11FJ

Edit: 😇❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in