2025-03-11, 15:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Fick det här av skatteverket gällande grismunnen, jag var lite väl ivrig på kanelen, jag gör ett nytt försök om någon månad.

Uppgiften om fastställd förvärvsinkomst för inkomstår 2024 är inte offentlig förrän personens (Alexander Rask) slutskatteberäkning är utförd.

Utskick av slutskattebesked sker i någon av följande perioder:
7-11 april, 2-6 juni, 4-8 augusti eller 8-12 december
Citera
2025-03-11, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fick det här av skatteverket gällande grismunnen, jag var lite väl ivrig på kanelen, jag gör ett nytt försök om någon månad.

Uppgiften om fastställd förvärvsinkomst för inkomstår 2024 är inte offentlig förrän personens (Alexander Rask) slutskatteberäkning är utförd.

Utskick av slutskattebesked sker i någon av följande perioder:
7-11 april, 2-6 juni, 4-8 augusti eller 8-12 december

Vilken lavettvänlig avatar du har, det riktigt kliar i handflatan..
Citera
2025-03-11, 17:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vilken lavettvänlig avatar du har, det riktigt kliar i handflatan..
Tackar... jo det rycker verkligen i handleden.

Har haft lite svårt att bestämma mig på slutet men denna blir nog kvar ett tag. Tycker den beskriver Carl-Fredriks odrägliga personlighet på ett bra sätt.
Citera
2025-03-11, 18:10
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tackar... jo det rycker verkligen i handleden.

Har haft lite svårt att bestämma mig på slutet men denna blir nog kvar ett tag. Tycker den beskriver Carl-Fredriks odrägliga personlighet på ett bra sätt.
Där är han, ärkesvinet. Du har fångat "the moment" riktigt fint här, vissa kallar det för the money shot. Hans blick, den bemöter verkligen allt.

Får han en komplimang? Ja då gottar han sig och tänker på hur kickass han är, med just den där blicken.

Får han kritik? Då ser han hånande på en som om den som framförde kritiken är ovärd att ens lyssna på. Han ser ut precis sådär medan han tar bort kommentarer som ifrågasätter hans beteende.

Man vill ba ta tag i hans ansikte och skaka på huvudet och väcka hjärnan som finns där inne, men den rinner väl ur den löskokta äggskallskitstekaren.
Citera
2025-03-11, 19:05
Medlem
Tortellis avatar
Det kommer garanterat att komma en video ikväll, undra om knarkspåret är nedlagt för Rask?En sak är säker, Anjo och Jocke, är 2st idoler för Rask. Aldrig ett negativt ord om dessa 2 .
Citera
2025-03-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det kommer garanterat att komma en video ikväll, undra om knarkspåret är nedlagt för Rask?En sak är säker, Anjo och Jocke, är 2st idoler för Rask. Aldrig ett negativt ord om dessa 2 .

ja det kommer antagligen en video där han är kränkt för polisen varken hämtade hans dödsknark han fått på posten eller har utrett det. han har bara rättigheter den här killen. några skyldigheter har han aldrig uppfyllt.

en vacker dag kanske han ringer polisen och verkligen behöver dom. men då står det säkert en fotnot om att det är en idiot som ringer om allt. så oavsett vad han säger så blir det prio 3:a för honom.

och alex du kastar bara pengar i sjön när du sitter och beställer en tabbe XTC hem till dig själv. INGEN bryr sig.
Citera
2025-03-11, 19:19
Medlem
Wooqiprwos avatar
"Det är det här jag gör på min kanal"
"Det är min kanal"
"Jag ger tittarna vad de vill ha"
"Varför tittar du på mina videor?"
"Ni lyssnar inte på vad jag säger"
"Det här har jag redogjort för i en video redan"
"De här människorna vill bara ha uppmärksamhet"
"De här små kanalerna vill bara växa"

Ja det finns många ursäkter till att inte behöva ta ansvar för någonting alls.

Helt sanslöst hur han i den senaste videon kan få det till att folk missförstått honom när han sagt att de blivit placerade i lägenheten. Senare i videon rättar han dessutom sig själv när han råkar säga "placerad".

Och när det passar honom så har han ingen makt på youtube, men han kan inte bemöta "små kanaler". Hur ska han ha det egentligen? Hur hög kan hans häst bli?
Citera
2025-03-11, 19:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

"De här människorna vill bara ha uppmärksamhet"
"De här små kanalerna vill bara växa"

Till skillnad från skithögen själv.
Citera
2025-03-11, 19:35
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Låt om Rask

https://www.youtube.com/watch?v=i7wukhQEdDA
Citera
2025-03-11, 19:44
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Låt om Rask

https://www.youtube.com/watch?v=i7wukhQEdDA

Rolig AI-låt av Medvikt, lite elak, men .. kreativ text.
Citera
2025-03-11, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Rolig AI-låt av Medvikt, lite elak, men .. kreativ text.

Elak? Var då?
Citera
2025-03-11, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Elak? Var då?

I texten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto