2025-03-07, 22:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ny video från Dåren om flytten, en förtalsvideo mot Trobo
Jag inväntar STB. Man vill ju inte gynna ohyran
Citera
2025-03-07, 22:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ny video från Dåren om flytten, en förtalsvideo mot Trobo

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag inväntar STB. Man vill ju inte gynna ohyran

STB! STB! STB! Bara inne och tummat ned nu iaf.
Citera
2025-03-07, 22:15
Medlem
2023-01-01s avatar
7:55 in i senaste videon så kommer Rask in i bild och öppnar med att han borde köpa en ny kamera. Killen med cash. Före 7:55 så håller Therese och hennes väninna på och slänger sopor. Självklart stannar Therese i bilen och låter väninnan slänga allt själv.
Citera
2025-03-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Rask har tjänat runt miljonen förra året, om vi säger att kanalen kostade honom två månadslöner, så ska det finnas 800k kvar fördelat på 10 månader.

Thereses skulder är inte betalade, det vet vi. Och visst att han har köpt en jävla massa skit och hämtmat, men fan inte för 100k i månaden..?

Om jag plötsligt dragit in så mycket, då hade det synts, hade inte skaffat en bil som man måste putta in till en mekaniker som får köpa den för femtio spänn och en loska i näven liksom. Visst att 100k inte är överdrivet mycket heller, men tillräckligt för en helt okej familjebil och ett längre andrahandskontrakt till överpris så att familjen inte ska behöva bo på varandra.

Jag kan liksom inte riktigt föreställa mig vart en sådan summa tar vägen på en månad utan att det märks på mer än skor av plast och kvast i tinningen. Finns det ett större privatlån med helt störd ränta? Spel? Stjärtsnusk? Nog för att han ser rätt tjackig ut numera men inte tillräckligt för att det ska röra sig om jättesummor.
Precis därför tror jag det är bullshit. Antingen är den "läckta printen" fejkad eller så hamnar dom där pengarna någon annan stans än i Carl-Lennarts fickor.
Citera
2025-03-07, 22:18
Medlem
2023-01-01s avatar
Varning för senaste videon, jag har lyssnat på idioten i 3 minuter och nu fick jag lov att pausa och skriva av mig. Vilken JÄVLA idiot.

Personen som ska flytta in i gamla lägenheten, Thereses kompis, har frågat om hon får flytta in tidigare eftersom familjen Rask redan flyttat. Rask säger "Njeaaaaa, om du betalar hyran". Sedan påpekar han att han inte vill vara fittig, men att han har en orsak att kräva hyra. Detta för att Trobo sagt att golvet måste bytas och väggarna ska tapetseras om. Hur det hör till saken vet jag inte, jag får fortsätta lyssna...

"Golven var ju inte så pass slitna som dom är här"

Mannen, i gamla lägenheten såg det ut som att du anordnat Stanley's Cup i vardagsrummet
Citera
2025-03-07, 22:33
Medlem
Han har alltså tjänat 1 miljon brutto 2024 samt ärvt ngn miljon? Med inte förmått att betala av en enda krona på T skulder? Som han satt och försäkrade sina följare att så skulle ske.

Han kommer givetvis aldrig betala en krona på sin frus skulder.
Citera
2025-03-07, 22:35
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, men jag ställer mig tveksam till det. Detta p.g.a deras levnadsstandard. Att Therese ska sälja sitt skräp på Instagram mitt i månaderna går inte ihop med att ha en man som tjänat en mille, även om det är före skatt. Å andra sidan tycks det vara Chrippa som delat printen i tråden, så han kanske har koll på att det är efter.

Sedan behöver ju inte allt oavkortat gått till löneutbetalningar. Jag vet inte om Baronen köpt datorer, kameror och sådant under 2024? Sådant kan kosta mycket och då slipper han skatta på det. Nya mobiler känns också som något han tar på firman, vilket också kostar en del eftersom han alltid vill ha senaste IPhone.
Ja det är därför jag funderar på om pengarna går till någon annan skuld eller liknande. Vet att han köpte en kamera och lite sånt, han kan ju inte hålla käften om prylar så jag tror att det mesta han köper skryts om faktiskt.

Tror att printen kommer från Livros från början så tror inte den är fejkad, den stora frågan är nog bara hur mycket som egentligen försvinner på youtube och lön etc. Det är just att han inte ens gjort en fuck you-inbetalning som förbryllar mig mest. Tror han kanske att skulden kan skrivas av som Lisens? Känns som att det blev mer än vanligt som inte stämmer haha
Citera
2025-03-07, 22:38
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Ja det är därför jag funderar på om pengarna går till någon annan skuld eller liknande. Vet att han köpte en kamera och lite sånt, han kan ju inte hålla käften om prylar så jag tror att det mesta han köper skryts om faktiskt.

Tror att printen kommer från Livros från början så tror inte den är fejkad, den stora frågan är nog bara hur mycket som egentligen försvinner på youtube och lön etc. Det är just att han inte ens gjort en fuck you-inbetalning som förbryllar mig mest. Tror han kanske att skulden kan skrivas av som Lisens? Känns som att det blev mer än vanligt som inte stämmer haha
För några år sedan skrevs det om Foxtrot här i tråden, på tal om skulder
Citera
2025-03-07, 22:39
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Han har alltså tjänat 1 miljon brutto 2024 samt ärvt ngn miljon? Med inte förmått att betala av en enda krona på T skulder? Som han satt och försäkrade sina följare att så skulle ske.

Han kommer givetvis aldrig betala en krona på sin frus skulder.

Givetvis har han aldrig tjänat 1 miljon brutto 2024.

Therese säljer gamla parfymflaskor uppfyllda med vatten.
De flyttar till ett ruckel av sällan skådat slag.
osv osv.
Citera
2025-03-07, 22:40
Medlem
Krakatoas avatar
Langade upp senaste videon här, det tar nog lite tid innan den syns:

https://old.bitchute.com/video/C90ASlAbmwpt/
Citera
2025-03-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Givetvis har han aldrig tjänat 1 miljon brutto 2024.

Therese säljer gamla parfymflaskor uppfyllda med vatten.
De flyttar till ett ruckel av sällan skådat slag.
osv osv.

Enlig Livros bild så har han ju det och mer därtill.
Citera
2025-03-07, 22:47
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Enlig Livros bild så har han ju det och mer därtill.

Jo men frågan är om det verkligen stämmer.
Tror att dom försöker trolla Rask och visa att han "tjänat" så mycket pengar, men han har inte betalat en krona på skulderna, just för att även hans sista trogna följare ska ruttna och avfölja honom.

Och som någon skrev här uppe, då sitter Rask i en rävsax, han kommer aldrig gå ut och erkänna vad han tjänar på riktigt.

För enligt Rask så går ju jootubkarriären kaaaanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in