2019-12-28, 16:42
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Vlogg-året var något för han själv påstår Baronen. Men fortsätter lägger upp 50 sekundersvloggar där han knappt nämner det han gjort för dagen. (Hastigt vid 23-tiden). Han skulle ju hämta ut AMG:n för någon vecka sedan, men kom inte in i bilen? haha. Sätter rekord i antal ursäkter. Fan Baronen, vlogga när du bärsar varje helg istället, för det verkar ju vara ditt största intresse..

Ja den ursäkten kan han ju inte gömma sig bakom längre tycker jag. " Jag gör detta för mig själv" Samtidigt kommunicerar han med sin "framstjärtar" och lovar "kommer en monster vlogg imorgon"

-Vem pratar han med, sig själv? Knappast han pratar med sina tittar men hävdar ändå att detta är privat hur dumt får det bli? Mycket därför jag tittar på den här bajsparataren för att se vad som kan ljugas om näst, vilken ursäkt kan dras nu.. Det är på mångt och mycket ett otroligt content han har bjudit oss på med 1000 tals lögner mellan himmel och jord och nu börjar han komma upp i samma summa med ursäkter.

Like föga förvånade är det att han som tidigare även varit hans mönster är att ta verkligheten och påstå att det är något annat. Så här är det!! Att vlogga i hans mening att man filmar sig självt vertikalt med sin Iphone och lägger upp.

-Sådär en vlogg!! Såhär är det! Nu är dagens vlogg jord..

Tills sist! -Nu ska jag på homofil klubb.. -Rask 2019
Citera
2019-12-28, 16:49
Medlem
Necropoliss avatar
helt sinnes vad rask har gått ner sig. Han kan verkligen inte må bra?
Varken följt denna tråd eller Rask nå vidare, men tittar in i hans kanal ibland, är bara sekunders klipp med ursäkter? Och hans sociala medier är bara "Jag gör videohälsningar blabla"?

Får man ens kalla det v-logg när man summerar dagarna på några sekunder?
o bilen har inte kunnat hämtat än? Fortfarande slut på batteri?
Är han tillsammans med tessan än eller hur verkar det? Förstog aldrig riktigt (och hittar inte?) vad hon skrev på Instagram?
Citera
2019-12-28, 21:39
Medlem
Sdhatarens avatar
Har Tessan träffat någon ny?
Nu vill vi ha lite info😀😀😀😀
Citera
2019-12-28, 22:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
helt sinnes vad rask har gått ner sig. Han kan verkligen inte må bra?
Varken följt denna tråd eller Rask nå vidare, men tittar in i hans kanal ibland, är bara sekunders klipp med ursäkter? Och hans sociala medier är bara "Jag gör videohälsningar blabla"?

Får man ens kalla det v-logg när man summerar dagarna på några sekunder?
o bilen har inte kunnat hämtat än? Fortfarande slut på batteri?
Är han tillsammans med tessan än eller hur verkar det? Förstog aldrig riktigt (och hittar inte?) vad hon skrev på Instagram?
Såvitt jag vet så har hon inte skrivit någonting om det, däremot tagit bort referenser till rasken från sin profil. Hon hade också ett kort videoklipp där det framgick att hon var ledsen för något - men inte vad det handlade om.

Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Har Tessan träffat någon ny?
Nu vill vi ha lite info😀😀😀😀
I tråden får du bara gissningar på den fronten - det är ingen som vet.
Senast redigerad av micro113 2019-12-28 kl. 22:35.
Citera
2019-12-28, 22:46
Medlem
Bajsbaronens avatar
Ny dundervlogg av baronen.

De bor tydligen på ett "hemsökt" slott med en angenäm michelinrestaurang. Tydligen hade wt-sällskapet fått onda ögat av övriga gäster samt personal. Om ni frågar mig är det glädjande att de fortfarande finns viss klass i Danmark. Det håller inte att gå in med en uppknäppt skjorta från Dressman, tights och Uggs där. Kan dock informera baronen om att restaurang gyllene måsen går utmärkt att besöka för hans del.

Vidare hade de blivit nekade att gå in på nattklubbarna i Köpenhamn då de inte tillät ansiktstatueringar. "De har 1800-tals värderingar!" (Konstaterade baronen själv.) Personligen kan jag tycka att det är fullt rimligt då det gallrar ut mycket oönskat klientel. Skrattade för övrigt högt när han sa det.

I vilket fall är det skönt för baronen att det finns "homofilklubbar" (som baronen själv kallade det) som sällskapet kunde besöka.

Sammanfattning: I Danmark förpassas baronen till Gyllene Måsen och sunkiga uteställen där han kan spendera sina skattefiffelpengar.
Citera
2019-12-28, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Ny dundervlogg av baronen.

De bor tydligen på ett "hemsökt" slott med en angenäm michelinrestaurang. Tydligen hade wt-sällskapet fått onda ögat av övriga gäster samt personal. Om ni frågar mig är det glädjande att de fortfarande finns viss klass i Danmark. Det håller inte att gå in med en uppknäppt skjorta från Dressman, tights och Uggs där. Kan dock informera baronen om att restaurang gyllene måsen går utmärkt att besöka för hans del.

Vidare hade de blivit nekade att gå in på nattklubbarna i Köpenhamn då de inte tillät ansiktstatueringar. "De har 1800-tals värderingar!" (Konstaterade baronen själv.) Personligen kan jag tycka att det är fullt rimligt då det gallrar ut mycket oönskat klientel. Skrattade för övrigt högt när han sa det.

I vilket fall är det skönt för baronen att det finns "homofilklubbar" (som baronen själv kallade det) som sällskapet kunde besöka.

Sammanfattning: I Danmark förpassas baronen till Gyllene Måsen och sunkiga uteställen där han kan spendera sina skattefiffelpengar.

Tack för tipsen ...

Garvade jag också ... "tillbaka till 1800-tal" handlar snarare om Köpenhamns och Danmarks historik från 70-talet och framåt med organiserad brottslighet, Outlaws och MC-klubbar samt hur man arbetat polisiärt och som samhälle för att få bukt med den problematiken ...

Men visst ... vi kör på att de är "gammeldags"

Edit
Var tvungen att googla "Gyllene Måsen" -- tack för skrattet
Senast redigerad av micro113 2019-12-28 kl. 23:01.
Citera
2019-12-29, 01:13
Medlem
cnbizzzs avatar
Tycker det är helt rätt att bajsbaronen inte blir välkommen pga.hans yttre attribut,plus varför sponsrar dom där skitföretagen shirtstore o dick Johnson en finnig ansiktstatuerad beta hane ironiskt asså
Citera
2019-12-29, 11:54
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Tycker det är helt rätt att bajsbaronen inte blir välkommen pga.hans yttre attribut,plus varför sponsrar dom där skitföretagen shirtstore o dick Johnson en finnig ansiktstatuerad beta hane ironiskt asså

Va har han för framtid ientligen?? Ingen utbildning, inget jobb( varken vill eller orkar) och vem anställer en ansiktstattuerad uppkäftig snubbe liksom??
Tycker lite synd om honom hur han verkar kört in på ett slags rockstärnaliv, tror han är känd och beter sig verkligen så.
Citera
2019-12-29, 13:51
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Va har han för framtid ientligen?? Ingen utbildning, inget jobb( varken vill eller orkar) och vem anställer en ansiktstattuerad uppkäftig snubbe liksom??
Tycker lite synd om honom hur han verkar kört in på ett slags rockstärnaliv, tror han är känd och beter sig verkligen så.

Tror inte han kommer att söka sig ett arbete där det innebär att han kommer ha en chef över sig då han många gånger påpekat att han inte vill jobba åt någon som säger vad han ska göra. Så steget efter youtube blir väl våra skattepengar som ska fortsätta bedriva hans livssituation.

Nu är han även igång att sälja videohälsningar igen efter att han för ett par dagar sen sa att det inte skulle bli fler videohälsningar.
Citera
2019-12-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Nu är han även igång att sälja videohälsningar igen efter att han för ett par dagar sen sa att det inte skulle bli fler videohälsningar.
Skönt att sitta bredvid någon i bilen som påväg dit liksom påvägen hem sitter och spelar in några jävla hälsningar, ännu en gång ser man hur egennyttig han faktiskt är.

Han kommer få det tufft när försörjaren av den där familjen sticker, jag har ingen aning vad han ska göra för brödfödan men enligt Baronen själv starkare han väl upp ännu ett mångmiljonföretag.
Citera
2019-12-29, 22:44
Medlem
Bajsbaronens avatar
Antar att latmasken först pruttar ut vloggen imorgon. Är orimligt taggad på en lång kvalitetsvlogg av baronen. Förhoppningsvis innehåller den mycket av det man saknat, alltså:
- Svordomar och allmänt wt-beteende
- Snusäcklande (Mycket saknat)
- När de blir avvisade från uteställena av vakterna pga ansiktstatueringarna (detta måste han bara ha fått på film)
- När han grisar på alla lyyyxrestauranger de besökt. Förhoppningsvis får vi se hur han tar med sig middagsvinet in på toaletten likt ha gjorde i somras när han besökte Trosa stadshotell.
- Hur samtliga danskar rynkat på näsan inför entouraget
- Hur hela släkten plågsamt behöver delta för att skapa innehåll till baronens julaftonsvlogg. Att det blir lika välregisserat som den världsberömda Ålandsfilmen där vi fick bevittna självaste Prutt-Pillas eskapader är nog för mycket att hoppas på. Referens: https://www.youtube.com/watch?v=B3ijdw3zZAU 12/8/2018 - Lägger in en stor trigger warning.
- Att det i vanlig ordning delas ut julklappar som penisvärmare, bajskorvar osv.

Är dessutom besviken över att han inte bemödade sig att bjuda på en endaste fyllerant under Köpenhamnsresan.
Senast redigerad av Bajsbaronen 2019-12-29 kl. 22:50.
Citera
2019-12-30, 13:53
Medlem
patriss avatar
Skulle inte Baronen släppa del 2 av podden med Slim Pund Jim och Bentish för 2 veckor sedan förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in