2019-12-30, 14:52
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Skulle inte Baronen släppa del 2 av podden med Slim Pund Jim och Bentish för 2 veckor sedan förresten?

Idioten klippte mitt i en mening och har inte lagt upp resten. Kanske kom BB till insikt med hur värdelös avsnittet blev och eftersom att baronen inte tjänar några pengar på sin pod så lägger han ingen ansträngning på att lägga upp resten för tydligen kostar det även att lägga upp podar. Han sa väl i något avsnitt att dem snarare gick back på poden just för att det kostar en slant att lägga upp avsnitten.
Citera
2019-12-30, 18:18
Medlem
Necropoliss avatar

Undra vad lång blogg är för honom 2min? Va i helvete, sjukaste du länkade. Din varning dög inte. klickade in och det går aldrig få osett.
Citera
2019-12-30, 22:26
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag måste säga att han den där rask är en lite lustig rackare.

En sådan person som sitter och tänker på allt möjligt konstigt.

"Om arne weise va neger hade han då varit lika populär?"

Han borde skaffa sig ett riktigt jobb. Så han är hemifrån iaf 8 timmar per dag.
Han skulle passa bra som bagare

Han skulle bara stoppa massa skitkorvar och snus i bröder
Citera
2019-12-31, 11:23
Medlem
Mikkkas avatar
Är baronen av bajs huvudkanal strikad eller varför släpper han inte ens sina vanliga "sparka in öppna dörrar" - videos där?

"vlogg-kanalen" kör han själv i botten så gott det går. Hans senaste 2-minutare har dubbel så många dislikes som likes.
Citera
2019-12-31, 18:57
Medlem
Wajis avatar
https://www.youtube.com/watch?v=J-rObkaosQ8

Kungen glänser och retar upp alla meningslösa muppar Stackars alla maniska hatare som nu mår dåligt.. I denna tråd finns det ju ett par muppar som lever sitt liv med att bara hata rasken.

Kungen pissar på er övriga loser hehe Gott nytt år muppar!
Citera
2019-12-31, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
https://www.youtube.com/watch?v=J-rObkaosQ8

Kungen glänser och retar upp alla meningslösa muppar Stackars alla maniska hatare som nu mår dåligt.. I denna tråd finns det ju ett par muppar som lever sitt liv med att bara hata rasken.

Kungen pissar på er övriga loser hehe Gott nytt år muppar!

Äntligen ett rolig videoklipp av Rask! Detta har man väntat på
Citera
2019-12-31, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Gott nytt år lushen!
Så nu flashar han alltså med ushens ekonomi? Ingenting förvånar när det kommer till Baronen.

Ser fram emot en 60 sekunders vlogg ikv.

SÅÅÅ ÄR DEEET
Citera
2019-12-31, 19:59
Medlem
gato12s avatar
Är han på nåt slags hotell...?
Citera
2019-12-31, 20:52
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Så nu flashar han alltså med ushens ekonomi? Ingenting förvånar när det kommer till Baronen.

Ser fram emot en 60 sekunders vlogg ikv.

SÅÅÅ ÄR DEEET

Gillar att han sa för något år sedan att han hatade folk som körde med "fuck aina" osv
Men nu hänger han med en ortenkille som skrivit "hata polisen" och verkar ha blivit nån sorts wigger, det svänger snabbt här 😂
Citera
2019-12-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Gillar att han sa för något år sedan att han hatade folk som körde med "fuck aina" osv
Men nu hänger han med en ortenkille som skrivit "hata polisen", det svänger snabbt här 😂
Jag kan ha sagt detta förut men Rask är en sk kameleont, byter ansikte för passande umgänge.

Idag är han en rappare imorgon är han en rap-hater, Så länge han får sina behov uppfyllda är det inga problem på taket.
Citera
2020-01-01, 01:44
Medlem
Skönt att jag äntligen min polett föll ner. Rasks låt är en stöld från "En Tappad Jul!" https://www.youtube.com/watch?v=0PehXtbZZb4

Får be om ursäkt om jag ä pucktvåa.
Citera
2020-01-01, 02:12
Medlem
patriss avatar
Gott nytt år i tråden Hur tror ni att Baronen firade? Ett par guldkällan och en stor prilla general lös samt en jävligt billig "kubansk" cigarr i käften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in