2025-02-06, 21:48
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
jo men hade varit lite underhållande när någon av kidsen lägger upp en missbruksvlogg där han berättar om att farsa snodde min adhd medicin ringer och ber om swish och tjatar om att han bjussade ju på en räkmacka en gång på hamnen i trosa.

Det är roligt för att det är troligt.
Citera
2025-02-06, 21:49
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
jo men hade varit lite underhållande när någon av kidsen lägger upp en missbruksvlogg där han berättar om att farsa snodde min adhd medicin ringer och ber om swish och tjatar om att han bjussade ju på en räkmacka en gång på hamnen i trosa.
Skulle våga påstå att Edward och Waltish haft det tufft på riktigt, det som deras fitta till pappa utsatt dom för borde inget barn behöva vara med om.

Dom grabbarna är riktiga maskrosbarn, inga jävla posörer som Carl-Fredrik.

Dom skulle kunna släppa en bok, att växa upp i skuggan av min far, Bajsbaronen, sen skulle dom vara set for life.
Citera
2025-02-06, 21:52
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det är roligt för att det är troligt.

Om inte hade youtube är deras Vietnam och triggar igång någon form av ptsd
Citera
2025-02-06, 21:56
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulle våga påstå att Edward och Waltish haft det tufft på riktigt, det som deras fitta till pappa utsatt dom för borde inget barn behöva vara med om.

Dom grabbarna är riktiga maskrosbarn, inga jävla posörer som Carl-Fredrik.

Dom skulle kunna släppa en bok, att växa upp i skuggan av min far, Bajsbaronen, sen skulle dom vara set for life.

så jävla passande att fittan bor i trosa kan ju inte vara en slump
Citera
2025-02-06, 22:25
Medlem
Asså, skäms man inte över att i sina senaste videos visa upp att man bor i en total sanitär olägenhet? Hur fan ser det ut i deras hem? Allt är ju fan förstört, nersunkat och skitigt. Kom igen nu, du jobbar 24 timmar i veckan skryter du med men vi som jobbar 40, 50 och 60 timmar lyckas hålla renare än vad du gör?

PS. Man kan inte skruva ihop trasig plast Alexander. Så sluta tjata om det. Det är du eller din familj som tagit sönder plastluckan till torktumlaren. Ingen annan. Hade du varit lite företagsam hade du köpt en ny lucka direkt när det hända och modellen fortfarande gick att få tag i reservdelar till istället för att behöva faktureras kostnaden för hela kalaset. Gjorde du det? Va? Du hade ju trotsallt sönder den. Men inget någonsin är ju ditt fel. Så den var väl dåligt konstruerad va?
Senast redigerad av Reseglad 2025-02-06 kl. 22:33.
Citera
2025-02-06, 22:41
Medlem
Krakatoas avatar
Trosas största fitta är live:

https://www.youtube.com/watch?v=xNSqLrwYiMg
Citera
2025-02-06, 22:48
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Någon som inte är bannad från hans youtube. Som kan fråga detta med att han hävdade i samtal med postnord att han inte kunde engelska när hans beställning inte kom?
Citera
2025-02-06, 22:52
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Han är så jävla vidrig när han sitter där och snörvlar, hostar och proklamerar att det är sååå skönt att slippa göra Chrippa-videos.
Citera
2025-02-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han är så jävla vidrig när han sitter där och snörvlar, hostar och proklamerar att det är sååå skönt att slippa göra Chrippa-videos.

Varför har han slutat med det? Eller - varför har hela sekten tystnat angående Chrippa?
Citera
2025-02-06, 23:01
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Idioten sitter och frågar tittarna ifall dom tror på hustomtar och väsen. "@Anna Rundström" svarar att hon tror på hustomtar för hon har en sådan i hemmet och den heter Albin och bor i deras garderob och är duktig på att varna familjen om fel i huset. Fan det börjar bli dags att öppna en privat klinik för psykiatrisk vård. Finns ju hur många mongon som helst.
Citera
2025-02-06, 23:04
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Det kan inte enbart handla om att han levt i ett isolat. Jag tror mer det har att göra med att, om han inte får sin vilja igenom, då tar han till alla fula knep han känner till. Och det är att ljuga, överdriva och bedra. Precis så som en antisocial idiot som han, är programmerad till att göra.
Han har väl gjort så hela livet emot familjemedlemmar… och det har fungerat, när han kört alla metoder (först be snällt, sedan tjata, sedan skrika av ilska, sedan hota etc) så har farfar och company köpt/gått med på att ge honom det han vill ha.
Nu tror han att samma metod skall fungera på myndigheter…
Citera
2025-02-06, 23:06
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Klockan är efter 23, det är skola imorgon, dom bor i en skokartong, och då kommenterar "Mehmet", varpå Rask ropar efter Therese: "Therese! Kan du visa fishålet?? Kan du visa fishålet??? Mehmet undrar om du kan visa fishålet!"

Jag skulle fan börjat gråta ifall jag hörde pappa säga sådana saker till mamma medan jag lägger där och försöker sova och är ett litet barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in