Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
”Hörrni! Nu så blev ju Chrippa släppt och det är ju helt klart fel då han försökt grovt mörda sin egen bror OCH Banjo (…och Rask host) som endast hjälpt honom hela tiden.
Därför tycker jag att det bästa ni kan göra nu är att hjälpa Therese bli av med sina skulder! Fattar ni vad det kommer göra honom vansinnig!! Bli medlem på kanalen så ni får massa extraklipp som ”FISER I MICKEN DEL 63”, ”KÄNNER PÅ MIN KALLA SPÅKULA” eller ”FÖRSÖKER MONTERAR EN FRAMGAFFEL PÅ EN CYKEL UNDER 10 TIMMAR!!!”. Inga videos under två timmar!
Annars kan ni beställa kända låtar med nya AI-snusktexter på memmo eller strecklyssna på min podd (hostfritt!).
Glöm inte att om ni inte hjälper till så gillar ni Chrippa och Linnea!!”
"Så nu har jag fått pengarna som skulle gå till Thereses skulder, men jag fick bara in 200 tusen och hennes skulder ligger på 400. Det är helt orimligt att skicka in ett sådant litet belopp när jag nästa månad kan betala alla skulderna, och det ska jag åstadkomma genom ett projekt som jag dragit igång som jag tror att ni alla kommer gilla, jag kommer berätta mer om det om 30 dagar, och om ni inte hört något om det då, så räkna till 30 dagar igen"