2025-01-24, 11:42
Medlem
GreenBatterys avatar
”Hörrni! Nu så blev ju Chrippa släppt och det är ju helt klart fel då han försökt grovt mörda sin egen bror OCH Banjo (…och Rask host) som endast hjälpt honom hela tiden.
Därför tycker jag att det bästa ni kan göra nu är att hjälpa Therese bli av med sina skulder! Fattar ni vad det kommer göra honom vansinnig!! Bli medlem på kanalen så ni får massa extraklipp som ”FISER I MICKEN DEL 63”, ”KÄNNER PÅ MIN KALLA SPÅKULA” eller ”FÖRSÖKER MONTERAR EN FRAMGAFFEL PÅ EN CYKEL UNDER 10 TIMMAR!!!”. Inga videos under två timmar!
Annars kan ni beställa kända låtar med nya AI-snusktexter på memmo eller strecklyssna på min podd (hostfritt!).

Glöm inte att om ni inte hjälper till så gillar ni Chrippa och Linnea!!”
Citera
2025-01-24, 11:56
Medlem
vichy6s avatar
Nu brinner det i Rasks äggskalle. Går sektens chat varm? Hur ska Rask mjölka ur detta, kan det bli en analys om hur svenskt rättsväsende fungerar?

Naaah….. blir nog om hur Jocke och Anjo med familjer nu måste leva i rädsla.

Vilket stolpskott den ”mannen” är.
Citera
2025-01-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Rask har väl aldrig försökt hjälpa nån.

Däremot försökte han ge sken av att han ville hjälpa sin amfetaminmissbrukande vän Slim Jim/Black Jim (?) genom en insamling. Kanske honom du tänkte på…?
Vet dock inte om han har varit artist.
Det startades någon insamling iaf till en kamera åt Jim.

Exakt den personen jag tänker på.

Fick bara för mig att han vart artist. Men sen droga ner sig och knappt kunde stå på benen..
Dit är Rask också påväg. Bara ben kvar av människan.
Citera
2025-01-24, 12:05
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Hörrni! Nu så blev ju Chrippa släppt och det är ju helt klart fel då han försökt grovt mörda sin egen bror OCH Banjo (…och Rask host) som endast hjälpt honom hela tiden.
Därför tycker jag att det bästa ni kan göra nu är att hjälpa Therese bli av med sina skulder! Fattar ni vad det kommer göra honom vansinnig!! Bli medlem på kanalen så ni får massa extraklipp som ”FISER I MICKEN DEL 63”, ”KÄNNER PÅ MIN KALLA SPÅKULA” eller ”FÖRSÖKER MONTERAR EN FRAMGAFFEL PÅ EN CYKEL UNDER 10 TIMMAR!!!”. Inga videos under två timmar!
Annars kan ni beställa kända låtar med nya AI-snusktexter på memmo eller strecklyssna på min podd (hostfritt!).

Glöm inte att om ni inte hjälper till så gillar ni Chrippa och Linnea!!”
"Så nu har jag fått pengarna som skulle gå till Thereses skulder, men jag fick bara in 200 tusen och hennes skulder ligger på 400. Det är helt orimligt att skicka in ett sådant litet belopp när jag nästa månad kan betala alla skulderna, och det ska jag åstadkomma genom ett projekt som jag dragit igång som jag tror att ni alla kommer gilla, jag kommer berätta mer om det om 30 dagar, och om ni inte hört något om det då, så räkna till 30 dagar igen"
Citera
2025-01-24, 12:31
Medlem
abvs avatar
Fan ungar det blev ingen helgaktivitet den här gången heller, pappish har chrippa-jour 😇❤️🤜✨️🤛🤷‍♂️
Citera
2025-01-24, 12:35
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Nu brinner det i Rasks äggskalle. Går sektens chat varm? Hur ska Rask mjölka ur detta, kan det bli en analys om hur svenskt rättsväsende fungerar?

Naaah….. blir nog om hur Jocke och Anjo med familjer nu måste leva i rädsla.

Vilket stolpskott den ”mannen” är.

Blir nog att släppa en video ikväll för honom.Med skoskrämen runt ögonen,hatten och pälsjackan.
Citera
2025-01-24, 12:41
Medlem
2023-01-01s avatar
Rekommendation: Gå in på kukhuvudets senaste video och kolla kommentarerna, och gör detta då och då. Hittills idag har jag gjort det någon gång per timme sedan runt kl 04. Det är flera som kommenterat "varför tar du bort kommentarer", medan Rask hävdar att han inte gör det. Nu ligger det en till sådan kommentar där. Gå gärna in och kolla så vi är fler vittnen, för om någon timme kommer den kommentaren också vara borta. Rask talar själv om att han mår bra i sig själv och försöker inte med falska fasader, vad är då det här din jävla pajas?
Citera
2025-01-24, 13:12
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
"varför tar du bort kommentarer", medan Rask hävdar att han inte gör det.

"DÅ hAR DeT FasTNAT i FilTret!!111"
Citera
2025-01-24, 13:28
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sån jävla värdelös ursäkt
Citera
2025-01-24, 13:32
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Det som inte framgår är att filtret heter Carl-Fredrik och är ett mycket speciellt filter som inte släpper igenom annat än hyllningar.
Citera
2025-01-24, 13:35
Avstängd
Rask tycker nog inte om att Cluee ska göra en intervju med Jacke.

Då kan varken Rask eller Jocke kontrollera narrativet.

Åh vad Rask måste gå omkring och hata Cluee nu.
Citera
2025-01-24, 13:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Rask tycker nog inte om att Cluee ska göra en intervju med Jacke.

Då kan varken Rask eller Jocke kontrollera narrativet.

Åh vad Rask måste gå omkring och hata Cluee nu.

Så arg rask är nu!

Sen tror jag han är totalt vansinnig att han inte blev mordhotad. Gode gud vad han är obetydlig.

Detta kommer leda till rask skickar ett mordhot till sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in