2025-01-02, 22:26
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Btw jag som tjej och som faktiskt använder smink kan säga att jag aldrig har vart med om att nåt inte går att få bort. Det enda är speciella läppstick som är en slags stain som faktiskt är jävligt svåra att få bort. De är väll de ändå som jag vet är väldigt svårt o få bort, men vad e chansen att hon just skulle använda det?

Det är fruktansvärt osannolikt. Allt pekar på att han faktiskt boxat på henne. Jag har aldrig hört talas om någonting liknande heller.
Citera
2025-01-02, 22:32
Medlem
Citat:
Jag tror väll faktiskt inte att han har gjort nåt sånt mot frugan. Men grejen är att han svarar på det som att bara för att de är Flashback så är det inte sant, eller att de är mer sannolikt att T skulle slagit honom ifall han fick gissa e sjukt. Jo asså de finns mycket strunt på Flashback men vadå så om nånting har hänt o de skrivs här är det då aldrig sant bara för de? Och som nån annan skrev, flinet och allt. Liksom han hjälper ju inte sig själv, obehagligt.

Carl-Fredrik vet innerst inne att det är precis tvärtom. Det är på Flashback man får den mest rättvisande bilden av honom. Det är därför han hatar tråden och låtsas som att den inte finns. Han är rädd att fler hittar hit och får ta del av sanningen om honom om han pratar mer om tråden.

Sedan har du helt fel. Det är ett objektivt faktum att Carl-Fredrik slår sin fru. Beviset för det är bilden på hans blåslagna stackars hustru. Sedan att han tvingade henne ta bort bilden när han såg hennes rop på hjälp är bara ytterligare bevis för det.

Jag tänker mig att han såg storien, dundrade in i rummet Therese satt, krävde att hon lämnade över mobilen. När hon inte gjorde det, en örfil direkt. Hon skrek till, varpå Carl-Fredrik ropade ”Käften, fitta!”. Han tog ett tag om hennes hand och bröt i fingrarna så hon fick så ont att hon släppte mobilen. Sedan gick han in i luren och raderade posten.
Citera
2025-01-02, 22:46
Medlem
Är det bara jag som tror att Tessan har bestämt sig för att lämna psykfallet Rask i början på 2025?
Alla indikatorer säger det, runkbaronen börjar tappa fotfästet, han märker att hon är påväg bort...
Han märkte det redan under hösten, därför han sökte tröst i sina runkvideos genom massutskick...
Tessan & barnen är hans enda livlina för bostad & fortsätta med sin youtube...

Problemet är att Runkbaronen kommer inte bli snällare, han kommer boxa på Tessan ännu mera...

Tror någon att Jocke & Anjo kommer stödja Tessan, kommer aldrig ske dessvärre... De skyddar bara sånt som de har nytta av själva...
Senast redigerad av Dirtyone 2025-01-02 kl. 22:48.
Citera
2025-01-02, 23:03
Medlem
Azpers avatar
https://youtu.be/wo7Obn_TrZM?t=228

Det är alltså detta som åsamkat hennes märke BREDVID munnen?
Visserligen så såg det ju ut på fotot från nyårsafton när hon hade läppstiftet på sig att det var just ett sånt här läppstift, det såg liksom inte "naturligt" ut eller hur jag ska uttrycka det.

Men att det där skulle ge ett sådant märke som inte ens är i närheten av läpparna?
Kan det vara en efterkonstruktion som baronen hotat henne att hitta på, typ: Du får komma på något som skulle kunna förklara blåmärket, sedan radera bilden omedelbart bums!
Citera
2025-01-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Märkligt att han inte tvingat in Therese i bild än som får förneka misshandeln. Det gör han ju så gärna när det gäller annat.

Hon har fått nog av honom, han är just nu kall inombords, hon har skadat hans ego...
Hans tankar är nog väldigt svarta & otäcka just nu.. Ingen i familjen ska få gå från honom levande...
Tessan står inte bakom sin man längre...

Vi vet alla att samtliga familjemedlemmar har fått psykiskaskador pga av honom..

En kvinnoboxare som Rask kommer aldrig ge sig, allt kommer bara eskalera...

När så väl en tragedi inträffar hur kommer Trosa kommun att se på det?, Varför gjorde dom inget?
Så många varnings signaler men inget gjordes!

Skandal!!
Citera
2025-01-03, 00:10
Finns videon nån stans där dom typ visar upp vuxen leksaker?
Citera
2025-01-03, 00:15
Avstängd
Crabby88s avatar
Vi stiger in en nya era. Eran där rasks verklighet knackade på dörren.

Den ekonomiska katastrofen som kom med arvet. Det visar varför personlighet med den störningen han innehar. Inte ska ha någon makt eller vara den som tar avgörande beslut för andra människor eller djur. Han ska för allas bästa, leva ensama, kanske få lönebidrag för något arbeta. Som han får byta vart år. För han gör sig omöjligt på arbetet.

Han spelar ut folket mot varandra. För är X och Y vänner, så kan dom snacka om Rask. Men ser han till att X och Y blir ovänner. Så har han kontroll.

Han har spelat ut exakt alla mot alla i sin närhet.
Vem ska hjälpa tessan? Hennes föräldrar? Hennes syskon?
Ännu ett debacel levererat av mannen i Hennes liv!

Skall barnen leva i detta? Vad lär han sina barn?

Att det är okej att sitta i en koja. Och ljuga om sin skygghet och låta mamma dra på sig skulder och försörja familjen. Medans pappa skämmer ut och hänger ut sin familj och andra, som för honom är totalt okända.

Han har lärt dom att vuxna kan ljuga och svika sina barn, för det bryr han sig inte. Man kan lova att göra saker. Men sen skylla på han är folkskygg.

Han har lärt dom att det är okej att spela in vuxenfilmer och lägga upp bakom ryggen på sin fru, och mamma till sina 3 barn.

Han har lärt dom att man kan vara otrogen och skicka ut snuskbilder till en annan kvinna, fast man är gift. För frun stannar kvar.

Nu lär han dom att det är helt okej att slå sin fru och mamman till sig barn. Inga problem.
Han är patriarket, han är den första. Blir det något över. Får dom andra anpassa sig!

Han har inga skyldigheter till någon, medans alla andra har rapportering skyldigheter till han.

Bra start på livet killar!

Och den söta dottern. Hon kommer få uppleva allt ovan, plus massa annat. För det är så det går till.

Bra jobbat Therese och rask. Bra jobbat
Senast redigerad av Crabby88 2025-01-03 kl. 01:02.
Citera
2025-01-03, 00:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Finns videon nån stans där dom typ visar upp vuxen leksaker?
Finns en film några sidor bak där han försöker gräva till Kina genom Therese fitta.

Är du intresserad av runkbilderna också?

Bjuder på denna sålänge.

https://youtube.com/shorts/0QQ2C7p2e...sl0L9QGba_V-lS
Citera
2025-01-03, 00:34
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Var en som frågade om han slagit sin fru.

Han svarade "slagit min fru?" Sen två retarderade emojisar

Tja, det var inte ett Nej.....
Citera
2025-01-03, 00:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Det är så skevt att läsa det du skriver. Men jag tolkar hans tillvaro likadant. Vad är det ens för förälder som gör såhär? Jag kommer att tänka på Mods trilogins tredje del. Det sociala arvet.

Kenta och stoffe försökte mellan varven. Kenta är förevigad i form av B.la låten han skrev. "Just idag är jag stark" vilket inbringar en slant varje år från STIM.
Han hyllas ALLA matcher Hammarby spelar!
Hemma i form av deras val av sånt vid inmarchen.
Sen i form av en stor flagga som alltid vajar i klacken.

Vi snackar en fullblods missbrukare som levde son uteliggare, men lyckades resa sig. Bli nykter, göra ett legendariskt framträdande i melodifestivalen, 79 eller va de var. Med en legendarisk tröja.

Rask... Där har DU en som levt ett traumatiskt liv med alkoholiserade föräldrar som var så jobbiga att han drog hemifrån.
Levde på gatan och flera år. Flera nära vänner som dör på offentliga toaletter med en spruta dålig heroin. DÄR har du PTSD.

Du, sitter i en lägenhet med ett skynke och skyller på PTSD och GAD så du kan inte ens gå och ha dla ej vanligt dag. Men nyårsafton hade du inga problem....
Citera
2025-01-03, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Tja, det var inte ett Nej.....
Hade varit enkelt att motbevisa genom att ta en tydligare bild med bevis på att den är tagen idag, men istället tar han eller hon bort bilden plus allt det här med nyår, "Hata slumpen" - Leif GW
Citera
2025-01-03, 03:34
Avstängd
granny-pantiess avatar
Har KnytnävsBaronen gjort något uttalande om misshandeln?

Alltså utöver det lama svaret att "varför skulle jag?".

(Det här är ju sjukt - jobbat halva natten och det första jag gör när jag kommer hem är att skriva här om fanskapet.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in