2025-01-02, 15:07
Medlem
Så Rask sitter alltså i sin senaste video och påstår att myndigheter läcker information.

Om detta stämmer så är det extremt allvarligt, och mycket allvarligare än Chrippa situationen.

Men givetvis så är det inte sant.
Har svårt att tänka mig att någon skulle vara så korkad att läcka något till dessa skadade individer.

Som att en vuxen människa som har psyke och iq nog att bli polis kollar på Jockiboi och Rask.
😅
Inget fel på oss som hat-kollar.
Men skillnad på att titta och se upp till dem tillräckligt mycket att man bryter grundläggande mydighetsregler osv
Citera
2025-01-02, 15:13
Skriver man något negativt om Jocke så ylar hyenorna direkt, men här inne är det fritt fram för att skriva hur som helst. Säger inte det en hel del om deras "genuina" vänskap? Speciellt med tanke på att både Jocke och Anjo är aktiva i dom andra trådarna, liksom "svansen" av fans och wannabe youtubers.
Snart börjar dom backstabba varandra och då blir det shitshow på riktigt
Citera
2025-01-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tycker du det låter rimligt att man har fått dragit bort ett läppstift som satt så hårt som det vore limmat på läpparna, men läpparna är helt perfekt orörda efter men du får ett blåmärke på hakan som ser ut som man fått på käften av en näve?

Jag är ingen läppstiftexpert men läpparna har väldigt tunn hud och vore det så att hon fått slita bort läppstiftet så borde ju läpparna rimligtvis vara röda/såriga. Det där är damage control så de skriker om det.
OM det är ett märke efter ett läppstift man drar bort så behöver det naturligtvis inte vara så att det suttit så hårt att huden följt med, det är smink med kemikalier och det kan interagera med övrigt smink på huden. Det kan vara en kombination av hudreaktion och direkt skada av att dra bort något som sitter fast.
Citera
2025-01-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
OM det är ett märke efter ett läppstift man drar bort så behöver det naturligtvis inte vara så att det suttit så hårt att huden följt med, det är smink med kemikalier och det kan interagera med övrigt smink på huden. Det kan vara en kombination av hudreaktion och direkt skada av att dra bort något som sitter fast.

Om du kollar på bilden och tänker bort hennes text.

Tror du då på alvar att en skönhetsprodukt har orsakat skadorna i hennes ansikte?
Citera
2025-01-02, 15:25
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Det försvårar förstås att kunna se då hon använder ett filter som slår mot gult.
Citera
2025-01-02, 15:26
Medlem
Tortellis avatar
Det är ju inte någon tvekan om vad bajsmannen har gjort med Tessan! Jag vill inte skriva ordet, men det känns som att SOS borde bli kontaktade. Män som boxar kvinnor har inte något värde. Fy fan.
Citera
2025-01-02, 15:29
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Jag kan ingenting om läppstift eller makeup överhuvudtaget. Men att det skulle sitta som lim? Är det ett läppstift från 40-talet eller målarfärg hon målat läpparna med? Det låter extremt konstigt. Någon som kan mer om ämnet läppstift som vet om detta ens är möjligt?

Vi har redan diskuterat detta och nej, det är inte möjligt. Om hon inte tvättat bort sminket med hjälp av en hammare.
Citera
2025-01-02, 15:32
Citat:
Det sitter pojkar i den här tråden och leker läppstiftsexperter och googla kan dom inte.

Ja det finns läppstift som sitter som lim, även så kallade kyssäkta. Det finns även läppstift man låter sitta på några minuter som man sen drar bort likt ett plåster och de kan orsaka hudirritationer på huden oavsett om man inte får någon reaktion på läpparna.

Hudirritation och blåmärken är två helt olika saker.
Citera
2025-01-02, 15:36
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu är han kåt tror jag.
Hans storys är märkligt äckliga.

Misshandlar Therese, tar bort bilder från hennes sociala medier och avslutar sin makt-tripp med en runk bakom skynket.

Det han gör när han lägger ut sånt är att han fiskar efter likasinnade i pm som börjar kommentera. Så jävla genomskinligt.
Citera
2025-01-02, 16:19
Lämnade tråden 24h för jobb och andra vardagsgrejer och när man kommer tillbaka ser man detta.

Hoppas fan inte det stämmer att Carl-Fredrik pucklat på Therese! Stämmer detta så sök hjälp omgående Therese!
Citera
2025-01-02, 16:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Lämnade tråden 24h för jobb och andra vardagsgrejer och när man kommer tillbaka ser man detta.

Hoppas fan inte det stämmer att Carl-Fredrik pucklat på Therese! Stämmer detta så sök hjälp omgående Therese!

Det är anmält till soc.
Fast kanske bra om någon mer gör en orosanmälan om våld mot Therese.

Jag är verkligen orolig för hur hon har det. Enkelt att skoja om Rask men det blir en fadd eftersmak när man känner sådan oro.

Hon behöver stöd av någon som förstår sig på våldets mekanismer.

Fy fan för dig Rask - ge dig på någon i samma storlek så ska du få se...
Citera
2025-01-02, 16:29
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det är anmält till soc.
Fast kanske bra om någon mer gör en orosanmälan om våld mot Therese.

Jag är verkligen orolig för hur hon har det. Enkelt att skoja om Rask men det blir en fadd eftersmak när man känner sådan oro.

Hon behöver stöd av någon som förstår sig på våldets mekanismer.

Fy fan för dig Rask - ge dig på någon i samma storlek så ska du få se...

Riktigt bra att det är anmält för stämmer det så bör hon dra innan det eskalerar, jag har alltid haft en skojig åsikt om Rask, som syftar till hans livsstil, utan att bry mig om den vanliga "rask"
Men detta når nya nivåer av galenskap, trodde inte detta om Rask.

Man ser ju på Rasks senaste video att han har blåmärke i ansiktet och frugan har blåklocka under ögat och annat på bilden son visades.

Uppenbarligen har de vart något handgemäng men hoppas fan flintskallen åker dit då det skriker om det för såna som honom ska sitta bakom galler utan tillgång till internet och kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in