Igår, 08:59
Medlem
Al91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Du är medveten om att det är Rask som sitter och kommenterar från alternativa konton?
Jo, men exakt, det är ju den bilden man har av Rask att han i timmar utan friktion skulle sitta och swappa mellan en hög olika konton.

Det är ett under att Rask klarar logga in på sitt egna Youtube-konto, han har gissningsvis inte ens säkrat upp det genom att koppla det till sitt allra senaste kontantkortsmobilnummer.
Citera
Igår, 13:19
Medlem
Maskotens avatar
När Alexander Rask loggar in på youtube, tror ni han automatiskt hamnar på "YouTube Kids" då?
Citera
Igår, 19:22
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Rask har interagerat med Axel över mail, ni får titta på Rasks stories på instagram om ni är intresserade. Allt gott!
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ganska hårt att säga att Rask och andras följare är korkade, att dra alla över en kam. Ser du ner på andra människor? du som skriver och påstår att Chrippas fru ser ner på andra, du gör samma sak mot Rask följare. Ditt liv på flashback går ut på att skriva negativa/hatiska inlägg om en annan person och du påstår att alla är hatisk mot Rask och skilleras.

Rasks content är antiteser till konstruktivt och givande. Häxblandning han kör med ord han hittat en ålderdomlig synonym för, och tror sig vara en verbal ordkonstnär. löjeväckande. ´Finns inte ett flyt i hans språkbruk, läs mer böcker Rask, du är bra på svenska för att du har lärt dig några ålderdomliga synonymer och malplacerar dom i dina haranger av rappakalja. När alla redan har hört dig överanvända orden som du pluggat in månaden som gäller.xxx

Eller har jag fel? Är Rask boklärd, snappar upp massa nytt genom skön- och facklitteraturen? Ordförrådet berikas rikligt av litteratur. Men han läser sönernas Kalle Anka pockets. Och Twilight, men då ljudbok
Citera
Igår, 22:13
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Rasks content är antiteser till konstruktivt och givande. Häxblandning han kör med ord han hittat en ålderdomlig synonym för, och tror sig vara en verbal ordkonstnär. löjeväckande. ´Finns inte ett flyt i hans språkbruk, läs mer böcker Rask, du är bra på svenska för att du har lärt dig några ålderdomliga synonymer och malplacerar dom i dina haranger av rappakalja. När alla redan har hört dig överanvända orden som du pluggat in månaden som gäller.xxx

Eller har jag fel? Är Rask boklärd, snappar upp massa nytt genom skön- och facklitteraturen? Ordförrådet berikas rikligt av litteratur. Men han läser sönernas Kalle Anka pockets. Och Twilight, men då ljudbok

Ny video ute nu:

JAG FICK ETT OBEHAGLIGT MAIL!

Det handlar såklart om Axel Öhmans kontaktförsök över mail. =)
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Ny video ute nu:

Ja då är Rask lycklig då det är något att göra content av.
Citera
Igår, 22:43
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ja då är Rask lycklig då det är något att göra content av.
Axel Öhman-månaden =)
Citera
Igår, 23:10
Medlem
KungPungPats avatar
Jag ställde frågan att om högmod leder till fåfänga... vad leder isf andra dödliga synder till.
Svaret jag fick var som att läsa vad Rask liv och onlinekarriär går ut på:

Girighet (Avaritia): Leder till stöld, bedrägeri, svek, orolighet, hårdhjärtenhet mot fattiga och en ständig, otillfredsställbar hunger efter mer materiella ägodelar.

Vällust (Luxuria): Leder till utnyttjande av andra människor, äktenskapsbrott, besatthet av fysisk njutning och en förslappning av själen.

Avund (Invidia): Leder till hat, förtal, skadeglädje (att må bra när andra misslyckas) och en bitterhet som isolerar människan.

Frosseri (Gula): Leder till fysisk osundhet, slöseri, brist på självkontroll och att man prioriterar materiellt intag över andliga eller sociala behov.

Vrede (Ira): Leder till våld, hämndbegär, hat, mord och destruktiva konflikter.

Lättja (Acedia): Leder inte bara till passivitet, utan till andlig apati, försummade plikter, depression och förtvivlan.

Rask är känd för sin girighet som ibland gör att han tar pengar från följare. Han gillar äktenskapsbrott och att vänstra. Förtal är hans yrkesval. Frosseriet gör att han slösar bort alla pengar direkt när han får dom. Han lever med hämndbegär, men för att slipper gråta ut framför kameran igen så fungerar lättjan för att övertyga sig själv om att han inte är ett värdelöst svin som snart återföds som en gris precis som spåkulan en gång visade Rask... men han tog inte varningen på allvar.

Här är de sju dygderna som Rask såklart undviker till varje pris, livet ut: ödmjukhet, generositet, kyskhet, medmänsklighet (välvilja), måttfullhet, tålamod och flit – utgör ett etiskt rättesnöre för att bekämpa synd och leva ett gott liv.
Senast redigerad av KungPungPat Igår kl. 23:16.
Citera
Igår, 23:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rask har interagerat med Axel över mail, ni får titta på Rasks stories på instagram om ni är intresserade. Allt gott!
Jag väntar tills skilleras tar upp det .. Tycker han det är helt ointressant och inte gör det, då litar jag på skilleras och att det är helt ointressant.
Citera
Igår, 23:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ny video ute nu:

Om de har interagerat över mail så handlar det väl knappast om ett "kontaktförsök" ..
Citera
Idag, 00:23
Medlem
Citat:
Ny video ute nu:

Älskar att bajsmannen i Trosa kraschar allt mer för varje video. Han är verkligen helt körd och det enda som ger nån tillstymmelse till visningar är att försöka besvara kritik från normalbegåvade, vilket går sådär.

Varje gång han försöker interagera med en normalbegåvad visar han hur otroligt jävla korkad och världsfrånvänd han är.

Att den här mannen finns på riktigt är så jävla svårt att förstå!
Citera
Idag, 02:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Älskar att bajsmannen i Trosa kraschar allt mer för varje video. Han är verkligen helt körd och det enda som ger nån tillstymmelse till visningar är att försöka besvara kritik från normalbegåvade, vilket går sådär.

Varje gång han försöker interagera med en normalbegåvad visar han hur otroligt jävla korkad och världsfrånvänd han är.

Att den här mannen finns på riktigt är så jävla svårt att förstå!
Amen - det finns inget att tillägga ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in