Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-12, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Vad är det för fel att avgränsa ett stort vardagsrum för att dottern ska få ett eget rum? Hur tänker du där?
Han vill ju bo mycket större för att ge sina barn egna rum men pga en betalningsanmärkning och skulder går det inte just nu.

Att de inte kan få ett större boende är helt och hållet Carl-Fredriks fel hans s.k dagdrivarlivsstil som genererat korvören varav de fått leva på en skuldsatt trebarnsmammas lön två vuxna och tre barn.

Äggskallen har aldrig bidragit ekonomiskt, när arvet kom sprättades det upp på skit, ingen betalning av frugans skulder som han lovade heligt? Även följare som swishat har inte fått det redovisat att det gått till skulder.

De åren de gick som bäst för honom så köpte han en skrothög till bil via lån av farfar och massa statusprylar på avbetalning och snusade upp resten. Sen blev han dömd för förtal är han inte såååååå förääääändrad? Jag ser fortfarande samma megaloser.

Så att äggskallen får bo i vardagsrummet är helt rätt och tösen förtjänar ett rum mer än ansiktstatueringen.
Senast redigerad av Karolinen97 2024-12-12 kl. 20:50.
Citera
2024-12-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Så då är det helt okej?
Vet du vad dumpen.se är?
De männen har också skickat privat och inte velat att det skulle läggas ut på internet, är det okej för dem också då?
Det handlar egentligen inte så mycket om själva otroheten utan mer att han förespråkar hur viktig familjen är samt pratar om andras otrohet, sen när det visar sig att han i grund o botten inte är något bättre själv då faller ju allt pladask. Det måste du ju förstå.
Jag tycker att han förklarar det själv väldigt bra!
Citera
2024-12-12, 20:48
Medlem
Citat:
Han har sexchattat med en kvinna och skickat bilder JA! Och detta var privat!
Din dumma jävla kossa!!!!!

Vilket är en av den värsta formen av otrohet som finns. Fan skapet är en sexmissbrukare som borde få tvångs behandling.
Citera
2024-12-12, 20:49
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Han har sexchattat med en kvinna och skickat bilder JA! Och detta var privat!
Din dumma jävla kossa!!!!!

Exhibitionisten har bara sig själv att skylla att han skickat runt runkbilder på nätet till okända människor. Privat Det hade jag kanske köpt om han hade hållit det privat, men det har han inte. Han har skickat runt bilderna själv. Du är lika mongo som Rask och Chrippa.
Citera
2024-12-12, 20:53
Medlem
[quote=Stallhagen|90375871]Det spreds med avsikt för att sätta Carl-Fredriks thickcock o goda dagar Hur fan dum är du??[/QUOTE
Nix! Han var bara extremt korkad och utan konsekventtänk!
Citera
2024-12-12, 21:02
Medlem
[quote=juttan|90376003]
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det spreds med avsikt för att sätta Carl-Fredriks thickcock o goda dagar Hur fan dum är du??[/QUOTE
Nix! Han var bara extremt korkad och utan konsekventtänk!
Det också, hönshjärna, men det är underförstått för oss normala.
Citera
2024-12-12, 21:03
Medlem
Hur tänker Julia när hon fortfarande skickar PRIVATA samtal till Anjo eller om det är Joakim Berg. Hon borde ju veta för länge sen hur utnyttjad hon blivit och förtalad.

Hon kommer ju aldrig in i värmen hos dessa "kreatörer", de vill ju bara använda henne för att tjäna pengar själva. Någon måste ju hon ha skickat samtalen till. Så idiotiskt...
Citera
2024-12-12, 21:12
Medlem
Finnj-vels avatar
HUR många gånger har Rask sagt att det nu är sista videon om Chrippa? Jag är 6 minuter in i hans senaste video på 38 minuter, med andra ord så har jag endast skippat introt. Efter introt så läser Rask ur någon Expressen-artikeln och Rask är märkbart avundsjuk att Expressen vet vem Chrippa är och benämner honom med namn och inte bara "influencer" eller "kriminell-WT-loser", som det hade hetat ifall artikeln handlade om Rask.
Citera
2024-12-12, 21:15
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Jag tycker att han förklarar det själv väldigt bra!

Vad kul! Nu har vi en representant från Rasks socfallsföljarskara här. Kämpa på!
Citera
2024-12-12, 21:17
Medlem
Inbillar jag mig bara eller får rask mindre visningar nu? .2 timmar har gått och bara 800 visningar. Han brukar väll få fler,
Citera
2024-12-12, 21:27
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Hur tänker Julia när hon fortfarande skickar PRIVATA samtal till Anjo eller om det är Joakim Berg. Hon borde ju veta för länge sen hur utnyttjad hon blivit och förtalad.

Hon kommer ju aldrig in i värmen hos dessa "kreatörer", de vill ju bara använda henne för att tjäna pengar själva. Någon måste ju hon ha skickat samtalen till. Så idiotiskt...

Det är skrämmande, det är ju hennes dotter som hamnar i kläm i slutändan.

Får hon betalt för det?
Citera
2024-12-12, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Jag kan verkligen inte begripa hur man som människa kan känna sig bekväm att kritisera någon annan för att vara pinsam (ang Chrippas rubriker i Expressen) när man själv för några dagar sedan ertappats vara otrogen och skickat nakenbilder på nätet osv, samt nyligen spridit porrfilm med sig själv och sin fru.

Noll konsekvenstänk, noll självinsikt, noll skam i kroppen.

Citat:

Genom hela videon kastar han berg i glashus och även pratar om saker han har noll kunskap om.

Kan tillägga att allt han hävde ut sig om Chrippa och hans tillkortakommanden kunde lika gärna ha handlat om honom själv.

Citat:
Fullblodsnarcissist.
Han ser inte sina egna brister o har noll stolthet så länge han får göra sig hörd.

Jag bara gapade genom hela videon, och då är man ändå väldigt härdad vad gäller pinsamheter från den här dubbelidioten.

Han hånar Chrippas mat. Mr Vitlöksförgiftad kotlettrad med strips från Willys och Gris-tacos hånar Chrippas mat.

Han hånar folk som vill se rikare ut än dom är eller nyrika som inte kan hantera pengar.
Mr Falskloggad AMG, Festinaklocka och Versacebrilla hånar folk utan smak som vill flasha.

Han tar sin farfar som exempel på rika människor.

Ärligt, jag klarar inte mer. Tar jag inte en paus från detta nu slutar det med att jag åker över till Trosa och avlivar fanskapet för samhällets bästa. Ni får ha det så bra, im out.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in