Citat:
Ursprungligen postat av
Saxofonjude
Jag kan verkligen inte begripa hur man som människa kan känna sig bekväm att kritisera någon annan för att vara pinsam (ang Chrippas rubriker i Expressen) när man själv för några dagar sedan ertappats vara otrogen och skickat nakenbilder på nätet osv, samt nyligen spridit porrfilm med sig själv och sin fru.
Noll konsekvenstänk, noll självinsikt, noll skam i kroppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
avantgarde19
Genom hela videon kastar han berg i glashus och även pratar om saker han har noll kunskap om.
Kan tillägga att allt han hävde ut sig om Chrippa och hans tillkortakommanden kunde lika gärna ha handlat om honom själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
avantgarde19
Fullblodsnarcissist.
Han ser inte sina egna brister o har noll stolthet så länge han får göra sig hörd.
Jag bara gapade genom hela videon, och då är man ändå väldigt härdad vad gäller pinsamheter från den här dubbelidioten.
Han hånar Chrippas mat. Mr Vitlöksförgiftad kotlettrad med strips från Willys och Gris-tacos hånar Chrippas mat.
Han hånar folk som vill se rikare ut än dom är eller nyrika som inte kan hantera pengar.
Mr Falskloggad AMG, Festinaklocka och Versacebrilla hånar folk utan smak som vill flasha.
Han tar sin farfar som exempel på rika människor.
Ärligt, jag klarar inte mer. Tar jag inte en paus från detta nu slutar det med att jag åker över till Trosa och avlivar fanskapet för samhällets bästa. Ni får ha det så bra, im out.