Fan vad skönt för Baronen att Chrippa har fått PKK-behandlingen med lite skön kommunarrest etc. Det rättfärdigar ju att bedra sin fru genom att skicka snuskbilder till beundrare i insta-dm
Nu har baronen fattat att hans karriär är inne på sista versen och kommer bränna allt han har på att göra så grova förtalsvideos om Chrippa som möjligt. Nu baronen out with a bang. Aldrig sett en man koka av så mycket hat som baronen gör (mot en man han inte ens känner)
Såg förövrigt på Chrippas instagram att han lagt upp något om Baronen men tog bort det sen. Strange...
Nu har baronen fattat att hans karriär är inne på sista versen och kommer bränna allt han har på att göra så grova förtalsvideos om Chrippa som möjligt. Nu baronen out with a bang. Aldrig sett en man koka av så mycket hat som baronen gör (mot en man han inte ens känner)
Såg förövrigt på Chrippas instagram att han lagt upp något om Baronen men tog bort det sen. Strange...
Sanna mina ord. Någon hetsar Rask att vara EXTREMT kaxig i sin video om Chrippa. En som hoppas att Chrippa kommer gå all-in på Rask och inte på honom. Va beredda på Prefab-hån x 1000(fast på Chrippa då). Åker Chrippa hem till Rask så blir Chrippa häktad direkt. Mina 2 ören...
Ser bakåt lite och kikar på Team Odiffats ANALYSER av Rasks AMG-resa;
Det är en ganska absurd upplevelse att se två(på den tiden) osnutna, finniga EPA-ligister som på ett vuxet, ödmjukt och finkänsligt vis försöker förklara för Rask att en falskloggad krockskadad 500 S-klass med suspekt stamtavla och ej godkända 22"fälgar kanske inte är det bästa sättet för en familjefar att frakta sina små barn och familj överlag i trafiken.
Jag får intrycket att dom är max 18 år i filmen och Rask var väl över 30 där iaf. Säger en del om Carl Fredriks magnifika efterblivenhet.
Jävlar vad den kroniskt otrogna serieförbrytaren kokar nu. Han är fullständigt fartblind i sin önskan att förgöra mannen som avslöjade hans senaste otrohet.
Noterar med glädje att senaste klipper verkar få usla siffror 160k följare och inte ens 30k visningar efter ett dygn.
Hoppas chrippas moteld innebär bya graverade uppgifter men tror nog bara det blir samma tugg på repeat.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-11 kl. 18:39.
Detta var ju när han ville va lite jackass, lite onkel kånkel, lite meduza och en rebel på tuben vuxen men ändå tonåring. Bajsa brakskit, rap, sprit, fylla. Sen kom han på att de var bara ungar som följde han när han ville va seriös. Men han fick gula blend rökande kärringar.
Denna tråden ska väl handla om rask och alla bara tjattar om crippa? Crippa är en kvinnoboxare som pundar å trycker bola med sitt barn. Det är de vidrigaste som finns. Sen är rask snäppet efter, jag hoppas innerligt att therese lämnar honom och tar barnen så kan han sitta på sin säng å gnälla för om 6 månader tror jag inte han kan leva på Youtube och vrippa får nog krypa in några år.