2024-12-11, 16:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja men det är bara en data. Det är skitsnack, men bara när det gäller rask så klart.

Haha, jo precis Jag har dock inte ställt så ledande frågor som han gjorde angående bilder på Chrippa...
Citera
2024-12-11, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagochmigsjalv
Måste bidra till tråden…hoppas länken funkar:

https://www.instagram.com/share/_9YnXYz46

Njut!

Här har vi en till gammal banger: https://www.instagram.com/p/B1WlLV9FoD2/
Citera
2024-12-11, 17:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk

Misslyckar sär.

Men det är klart han öser på. Han har stängt av alla kommentarsfält.
Citera
2024-12-11, 17:29
Medlem
Djungelskribentens avatar
Fan vad skönt för Baronen att Chrippa har fått PKK-behandlingen med lite skön kommunarrest etc. Det rättfärdigar ju att bedra sin fru genom att skicka snuskbilder till beundrare i insta-dm

Eller inte. Baronen är en jävla skitmänniska.
Citera
2024-12-11, 17:51
Medlem
StekplankAmbross avatar
Nu har baronen fattat att hans karriär är inne på sista versen och kommer bränna allt han har på att göra så grova förtalsvideos om Chrippa som möjligt. Nu baronen out with a bang. Aldrig sett en man koka av så mycket hat som baronen gör (mot en man han inte ens känner)

Såg förövrigt på Chrippas instagram att han lagt upp något om Baronen men tog bort det sen. Strange...
Citera
2024-12-11, 18:05
Medlem
vichy6s avatar
Nu spyr jag på riktigt.

Kan man vara så vidrig som han är? Och då offentligt vidrig.

De som hänger kvar med runkröven har nog massa andra problem.

Ingen normal människa kan stå bakom diarréerna som kommit efter han kycklingbröstpose.

🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2024-12-11, 18:07
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Nu har baronen fattat att hans karriär är inne på sista versen och kommer bränna allt han har på att göra så grova förtalsvideos om Chrippa som möjligt. Nu baronen out with a bang. Aldrig sett en man koka av så mycket hat som baronen gör (mot en man han inte ens känner)

Såg förövrigt på Chrippas instagram att han lagt upp något om Baronen men tog bort det sen. Strange...

Sanna mina ord. Någon hetsar Rask att vara EXTREMT kaxig i sin video om Chrippa. En som hoppas att Chrippa kommer gå all-in på Rask och inte på honom. Va beredda på Prefab-hån x 1000(fast på Chrippa då). Åker Chrippa hem till Rask så blir Chrippa häktad direkt. Mina 2 ören...
Citera
2024-12-11, 18:07
Avslutad
Ser bakåt lite och kikar på Team Odiffats ANALYSER av Rasks AMG-resa;
Det är en ganska absurd upplevelse att se två(på den tiden) osnutna, finniga EPA-ligister som på ett vuxet, ödmjukt och finkänsligt vis försöker förklara för Rask att en falskloggad krockskadad 500 S-klass med suspekt stamtavla och ej godkända 22"fälgar kanske inte är det bästa sättet för en familjefar att frakta sina små barn och familj överlag i trafiken.
Jag får intrycket att dom är max 18 år i filmen och Rask var väl över 30 där iaf. Säger en del om Carl Fredriks magnifika efterblivenhet.
Citera
2024-12-11, 18:15
Medlem
Saxofonjudes avatar
Njuta över annans olycka för att kunna må bra själv en liten stund. Ett vinnande koncept.
Citera
2024-12-11, 18:18
Medlem
Hillsongsekts avatar
Jävlar vad den kroniskt otrogna serieförbrytaren kokar nu. Han är fullständigt fartblind i sin önskan att förgöra mannen som avslöjade hans senaste otrohet.
Noterar med glädje att senaste klipper verkar få usla siffror 160k följare och inte ens 30k visningar efter ett dygn.
Hoppas chrippas moteld innebär bya graverade uppgifter men tror nog bara det blir samma tugg på repeat.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-11 kl. 18:39.
Citera
2024-12-11, 18:32
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk

Detta var ju när han ville va lite jackass, lite onkel kånkel, lite meduza och en rebel på tuben vuxen men ändå tonåring. Bajsa brakskit, rap, sprit, fylla. Sen kom han på att de var bara ungar som följde han när han ville va seriös. Men han fick gula blend rökande kärringar.
Citera
2024-12-11, 18:51
Medlem
Slussenyaos avatar
Denna tråden ska väl handla om rask och alla bara tjattar om crippa? Crippa är en kvinnoboxare som pundar å trycker bola med sitt barn. Det är de vidrigaste som finns. Sen är rask snäppet efter, jag hoppas innerligt att therese lämnar honom och tar barnen så kan han sitta på sin säng å gnälla för om 6 månader tror jag inte han kan leva på Youtube och vrippa får nog krypa in några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in