2024-12-03, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Rask verkar ju gå igenom hennes DMs med jämna mellanrum och blocka folk höger och vänster.

Låter som ett friskt förhållande verkligen.
Citera
2024-12-03, 14:26
Medlem
Kom att tänka på en till grej. När Åbro Extra stark-Baronen gick runt och skallade telefonen var det som ett svar på att någon frågade vad han tyckte om Hoffa Kaos, och han nyligen fått höra att Hoffa varit på Sweden Rock och varit otrogen mot sin brud. Fyllan gjorde så att hans hämningar släppte, och han vågade ifrågasätta Hoffas manlighet.

Nu visar det sig alltså att Carl-Fredrik, i helt nyktert tillstånd, stöter på och skickar kukbilder till sina kvinnliga fans medan frugan är på jobbet.
Citera
2024-12-03, 14:27
Medlem
Krakatoas avatar
Baronen: Åååh, jag är så butthurt...
Chrippa: Ska du ha lite salt till såret?

https://ibb.co/VMzw4NQ
Citera
2024-12-03, 14:31
Medlem
Krakatoas avatar
Och print på den påstådda konversationen. Jävlar vilken tjackkropp han har:

https://ibb.co/sgv8dGb
Citera
2024-12-03, 14:42
Medlem
Rask lär i nuläget befinna sig på psykakuten och tycka synd om sig själv. Om han suicidhotar tillräckligt så tror han väl att frugan tar honom tillbaka.
Om hon tar honom tillbaka borde hon ställa ultimatum att han får skaffa sig ett riktigt jobb och lägga ner Youtube och gå in helhjärtat för familjen.
Har tidigare sagt att jag inte tror att Rask kommer uppleva sin 40 års dag om Therese sparkar ut honom men jag tror inte han intar syre efter 35 år om han åker ut nu eftersom han är persona non grata på internet just nu.
Citera
2024-12-03, 14:45
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Rask lär i nuläget befinna sig på psykakuten och tycka synd om sig själv. Om han suicidhotar tillräckligt så tror han väl att frugan tar honom tillbaka.
Om hon tar honom tillbaka borde hon ställa ultimatum att han får skaffa sig ett riktigt jobb och lägga ner Youtube och gå in helhjärtat för familjen.
Har tidigare sagt att jag inte tror att Rask kommer uppleva sin 40 års dag om Therese sparkar ut honom men jag tror inte han intar syre efter 35 år om han åker ut nu eftersom han är persona non grata på internet just nu.

Han e väl cool rockare som snusar
Tror han åker motorcykel nu
Köper någon skinnjacka
Äter gott och spenderar sina pengar
Citera
2024-12-03, 14:46
Medlem
Rask har släppt ny video, o det verkar som han kommit undan o kommer också få följarna med sig.
Citera
2024-12-03, 14:51
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Rask har släppt ny video, o det verkar som han kommit undan o kommer också få följarna med sig.
Bra taktik att släppa videon för medlemmar en stund först haha. Vilka är ens medlemmar på hans kanal? Ja precis..
Citera
2024-12-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Bra taktik att släppa videon för medlemmar en stund först haha. Vilka är ens medlemmar på hans kanal? Ja precis..

Släpptes för en kvart sen, o jag är inte medlem.
Citera
2024-12-03, 14:55
Medlem
Citat:

Stannar Tessan kvar så får hon skylla sig själv, sorry men Rask har visat hans sanna själv.
Citera
Medlem
Djungelskribentens avatar
Nu har jag bara sett första minuten, men han inleder med ”nu sitter jag här igen och måste ännu en gång prata om något i mitt privatliv, på grund av Chrippa”…

Oooootroligt! Det är alltså inte lika kul när Chrippa sprider saker om HANS förhållande, men Rask har tydligen carte blanche när det kommer till det. Rask leder fortfarande med typ 110 - 5 när det kommer till förtalsvideor, så jag vet inte om det är läge att klaga.

Som flera i tråden förutspådde så använder han den klassiska offerkoftan som försvarsstrategi. Jävla mupp.
Citera
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Haha, vad säger apan? Sen spelar det egentligen ingen roll. Så länge han beter sig som ett as och är så pompös så kommer sånt här komma med jämna mellanrum och det påverkar hela familjen. Och det är hans fel. Hade jag haft en sån partner hade jag bett denne att sluta vara en offentlig person för det förstör så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in