Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Det visar vilken gränslös person han är. Manipulationen sträcker sig inte bara till sina följare på internet. Hela familjen blir förda bakom ljuset av Rask. Han drar sig inte för att bedra vem som helst, om han tror han kan vinna någonting på det.
Det är flera saker som kommer till mig här.
Dels att han VERKLIGEN är otroligt JAG-svag. Och hur , tråkigt nog, förmodligen majoriteten av de lättköpta tittarna går på vad de ser av ”vem han är ” , för människor orkar inte tänka djupare nu när vi får allt serverat på internet .
Det blir liksom löjligt när det är så tydligt att den han pratar till är han själv . Lite soothing behavior .. Han kunde lika väl tagit på sig en superman-dräkt och sen sagt in i kameran(läs: spegeln) Jag är supermannen!
Och då skulle han bli trygg av sin egna förstärkning. Han liksom ”smeker sin kind” .
För ingen frisk människa behöver konstant berätta det självklara för sin omgivning - om
Det inte nu är så att det skett en förändring på något sätt.
Men Rasken måste alltså OFTA upprepa ”vem han är” (för sig själv ) inför sina följare / tittare/ beundrare/ hatare, just för att han egentligen inte vet eller är övertygad själv.
Eller hur tänker du, du kloka människa!?