2024-12-09, 21:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Svärfar: "Ja du Alex... Det var ju en tråkig historia det här som min dotter blev indragen i pga dig..."

Och när rask sträcker fram handen för att hälsa så säger pappan " Den handen hälsar du inte med mig på!"
Citera
2024-12-09, 21:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Lämnad av både familjen och sekten är vad jag tycker Carl-Fredrik förtjänar i julklapp, det hade varit karma i sin finaste form.

Jag blir glad när även hans riktiga fans sett igenom den falska masken, då finns det hopp för mänskligheten.

Nu har vi fått en härlig liten preview på undergången 2025, det är nästa år det riktigt roliga börjar.

#Operationräddabarnenifullgång

#Ingenjulhossvärfar

#Lånasnuspengarfrånmorsan
Citera
2024-12-09, 21:33
Medlem
Rask: Farsan hör inte av sig till mig längre.
Konstigt, du beter dig ju som ett svin emot honom.
Citera
2024-12-09, 21:50
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har sett Chrippa bli rörd i videor när han pratar om något känsligt. Vilket inte alls känns påklistrat på det sättet. Det är ju inte storböl i ordets rätta bemärkelse, det är att rösten spricker och han fäller en eller två tårar. För Rasks del är gråtandet framför kameran alltid med ett tydligt syfte. "Ni" ska se det. Hans tittare ska uppmärksamma att han är ledsen av någon anledning.

Här är ett annat exempel, kolla från 4:49 i denna videon:

https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L

Nästan obehagligt att se hur ” fascinerad ” han blir över att FAKTISKT visa denna känsla som frambringar ”gråt”.
För det är så jag uppfattar hans spegling av gråtet och hulk i kameran.
Han är distanserad och betraktar sina känslor liksom utifrån - som om han INTE är i dem eller kan känna dem.
Det pågår och han fascineras, synliggör och beskriver konsekvenser av hans gråt , så som ”skavsår” under ögonen pga allt ”hysteriskt” gråt som sker ”helt utan förklaring” .

Otäckt.
Senast redigerad av Kustenklar 2024-12-09 kl. 21:53. Anledning: Missade lägga in ord .
Citera
2024-12-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Då kan den ultimata mardrömmen närma sig....nämligen att tvingas söka jobb. Inte för att jag tror att det är någon större fara eftersom han är 100% oanställningsbar.
Therese försörjer honom och barnen.
Tessan har 4 barn. 3 minderåriga och en jättebebis
Citera
2024-12-09, 22:09
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Japp, precis så. Blir lite extra korkat att göra det misstaget i sen sådan där video. ”Tack vare att jag inte har känt mig sedd så sökte jag uppmärksamhet på swiping sidor”. Jaha? Det var positivt alltså? Vokabulärsbaronen.

De e så man spyyr!

Haha! Exakt så som du beskriver det är precis så som jag läser dessa syftningsfel.😆

Klart jag slarvar till det jag med . Men just detta borde vara glasklart för alla som påstår sig ha svenskan som modersmål.
Säger du fel 9/10 gånger när du försöker använda dig av ett rikare språk så måste du genast sluta låtsas vara någon du inte är.
Trovärdigheten är svajig inför allt annat som sagts runt det då.
Citera
2024-12-09, 22:17
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tror inte Let`s Feast kommer att kommentera detta senaste som hänt och någon vidare vänskap där lär nog inte återupptas.
Rask får vara glad om någon stödjer honom vidare men Anjo och de andra lär nog fly från detta han satt sig i.
Inte otroheten i sig men hur han försvarade sig efteråt och försökte lägga skulden på både döda och odöda och fan och hans moster.

Ja , för säga vad man vill. Men den där behandlingen han ständigt har pratat om hur fantastisk duktig han har blivit med att kontrollera sina impulser och inte agera i affekt etc .. är verkligen som bortblåst det senaste !!
För något man även lär sig under DBT - behandlingen är att lägga pusslet och se mönster över alla händelser/ konsekvenserna av ens beteenden,- och därefter ta ansvar för dem och aldrig skylla på ”omständigheterna”.
Citera
2024-12-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Nästan obehagligt att se hur ” fascinerad ” han blir över att FAKTISKT visa denna känsla som frambringar ”gråt”.
För det är så jag uppfattar hans spegling av gråtet och hulk i kameran.
Han är distanserad och betraktar sina känslor liksom utifrån - som om han INTE är i dem eller kan känna dem.
Det pågår och han fascineras, synliggör och beskriver konsekvenser av hans gråt , så som ”skavsår” under ögonen pga allt ”hysteriskt” gråt som sker ”helt utan förklaring” .

Otäckt.

Precis. Han är den han visar upp för stunden. Rollen han inträtt. Under den här perioden, en kille med psykisk ohälsa och svart bälte i ångest. "Ni" kan se det, för han går runt och gråter och filmar sig själv. Innan det, en businessman. Han startade upp ett företag, satt i bilen med kavaj. Senaste tiden, en spirituell kille som har kontakt med universum. "Ni" kan se det, för han har tatuerat en häxkvast på skallen. Han har också en massa tända ljus och olika saker på väggarna som bevisar spiritualiteten.

https://youtu.be/ag2Deq4vNac?t=205

Du har rätt att det är otäckt. Det är liksom inte bara att han filmar när han grinar för att förleda sina följare. Kvällen innan han filmade dessa sekvenser, så bad han sin morsa och sin fru att köra in honom till psykakuten. Han har ingen aning om varför. Helt plötsligt mådde han bara så dåligt att han behövde akut hjälp av psykvården. När han kom dit vände han direkt i dörren, men han såg givetvis till att filma när han var där. Så "ni" kan se att han var där, vilket bevisar att han mådde dåligt.

Det visar vilken gränslös person han är. Manipulationen sträcker sig inte bara till sina följare på internet. Hela familjen blir förda bakom ljuset av Rask. Han drar sig inte för att bedra vem som helst, om han tror han kan vinna någonting på det.
Citera
2024-12-09, 22:35
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det visar vilken gränslös person han är. Manipulationen sträcker sig inte bara till sina följare på internet. Hela familjen blir förda bakom ljuset av Rask. Han drar sig inte för att bedra vem som helst, om han tror han kan vinna någonting på det.

Det är flera saker som kommer till mig här.
Dels att han VERKLIGEN är otroligt JAG-svag. Och hur , tråkigt nog, förmodligen majoriteten av de lättköpta tittarna går på vad de ser av ”vem han är ” , för människor orkar inte tänka djupare nu när vi får allt serverat på internet .

Det blir liksom löjligt när det är så tydligt att den han pratar till är han själv . Lite soothing behavior .. Han kunde lika väl tagit på sig en superman-dräkt och sen sagt in i kameran(läs: spegeln) Jag är supermannen!
Och då skulle han bli trygg av sin egna förstärkning. Han liksom ”smeker sin kind” .

För ingen frisk människa behöver konstant berätta det självklara för sin omgivning - om
Det inte nu är så att det skett en förändring på något sätt.
Men Rasken måste alltså OFTA upprepa ”vem han är” (för sig själv ) inför sina följare / tittare/ beundrare/ hatare, just för att han egentligen inte vet eller är övertygad själv.

Eller hur tänker du, du kloka människa!?
Citera
2024-12-09, 22:42
Medlem
Vi ska nog alla se fram mot 2025 för pappsen rask, vissa saker tar lite tid att få i rullning...
Innan dess så kommer det självklart vara som vanligt massa galenskaper i rasks liv...

Ser först fram med spänning mot raskens summering av 2024

Men 69kv/m 4 personer fan va det ska lukta runk i hela lägenheten...
Senast redigerad av Dirtyone 2024-12-09 kl. 22:49.
Citera
2024-12-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Det är flera saker som kommer till mig här.
Dels att han VERKLIGEN är otroligt JAG-svag. Och hur , tråkigt nog, förmodligen majoriteten av de lättköpta tittarna går på vad de ser av ”vem han är ” , för människor orkar inte tänka djupare nu när vi får allt serverat på internet .

Det blir liksom löjligt när det är så tydligt att den han pratar till är han själv . Lite soothing behavior .. Han kunde lika väl tagit på sig en superman-dräkt och sen sagt in i kameran(läs: spegeln) Jag är supermannen!
Och då skulle han bli trygg av sin egna förstärkning. Han liksom ”smeker sin kind” .

För ingen frisk människa behöver konstant berätta det självklara för sin omgivning - om
Det inte nu är så att det skett en förändring på något sätt.
Men Rasken måste alltså OFTA upprepa ”vem han är” (för sig själv ) inför sina följare / tittare/ beundrare/ hatare, just för att han egentligen inte vet eller är övertygad själv.

Eller hur tänker du, du kloka människa!?

Det ligger mycket i det du säger.

Han är en innehållslös person. Han kommer vara den han tror han blir omtyckt för mest för stunden, aldrig den han faktiskt är. Han är bara yta. Han har tjatat om att det inte finns något djup till Chrippa, han pratar om sig själv.

Nu spånar han förmodligen redan över vilken som blir hans nästa roll att gå in i, för att vinna tillbaka publikens hjärtan. Det han egentligen borde göra, det är att söka sig till psykiatrin och berätta om det här beteendet. Då kan han kanske någon gång hitta sig själv på riktigt, och sluta bygga sitt välmående på hur många som tycker om honom för tillfället.
Citera
2024-12-09, 23:01
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Rask förklarar ju i en video att T va självmordsbenägen pga att filmerna dök upp. Men Rask mådde värre tyvärr =/ hur kunde T inte se det? ÄR HON BLIND?

Det intressanta är att, om jag förstått tidslinjen korrekt, är att hon mådde så dåligt i början av augusti att hon var självmordsbenägen. Runt den 20e augusti var runkbaronen i farten med att begära fittsärning. Antingen återhämtade hos sig fantastiskt fort eller så sket han bara i hennes mående. Sista alternativet är att allt är lögn om hennes mående. Man vet ju aldrig med den där karln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in