Citat:
Ursprungligen postat av
2023-01-01
Rask är en sådan jävla sunkig person. Han kommer ta livet av sig en dag för det livet han bygger upp finns det ingen återvändo för. Hur gammal är han, 30? När man är 20 så kommer samhället acceptera att man är dum i huvudet och inte kan något, men vad fan ska Rask säga till en chef idag, eller om 5 år? Han har inte någonting att komma med. Vissa i tråden skriver om Samhall. Jag vet inget om Samhall men jag är tvärsäker på att Rask inte har vad som krävs.
Carl-Fredrik fyller 34 år om någon månad. Du har rätt, om han inte har ändrat sig om 5 år, då kommer det vara en väldigt tragisk syn. Knackar på dörren till 40 men lever fortfarande som när han hoppade av gymnasiet i första ring. Med tanke på hur han beter sig just nu, känns det osannolikt att han kommer ha ändrat sig tills dess. Han har fått barn efter barn efter barn, men inga annorlunda prioriteringar. Han ska bli känd, eller entreprenör, helst båda på samma gång. Trots att verkligheten kallar och bostaden blir trångare och trångare, så ger han aldrig upp sina drömmar.
Tror däremot du har helt fel i att Carl-Fredrik kommer ta livet av sig. Han älskar sig själv alldeles för mycket för att ens komma på tanken att göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
abv
Ja om något av det han påstår (som vi som såg chrippas videos vet inte stämmer) hade hänt så skulle han ha sagt det från början. Nu har han ökat och spätt på chrippas påstådda hemska uthängningar i flera omgångar för att rättfärdiga sin egna sinnessjuka chrippa-psykos.
Edit: undrar om gubbarna i "kompis"-chatten stängt av notiserna. "Hörrni vad ska jag göra? Hallå??? Halllååååååå????? Vad hade ni gjort om ni var jag nu? 😇 HALLÅÅÅÅÅÅÅ????? HILFE HILFE HILFE!!!!"
Det är verkligen hans sjukaste period någonsin. Han har hela tiden vetat med sig att det här är att mjölka, att han sagt att han inte tycker om drama längre, att han dragit det över gränsen när han börjat ge sig på Chrippas farsa och morsa m.fl. Men ruset är alldeles för starkt. Han har länge legat på dåliga visningar, nu gick de upp och han fick smak för det igen. Han är heller inte en normal människa som kan släppa det när det börjar vara bra. Höga visningar, likes och positiva kommentarer är det som han lever av. När han har det, då mår han bra.