2024-08-23, 11:34
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det är viktigt att vara konsekvent med sina uppladdningar och det borde en av Sveriges största youtubers veta. Chrippa-augusti blev verkligen en succé och vlogg-kanalen går som tåget. Snart flyger det baby!
Hahahaha justja! Han skulle ladda upp i en hel månad var det ja? Det kraschade ju DIREKT!
Citera
2024-08-23, 11:34
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tycker det är ett intressant tidsdokument, eftersom Baronen under hela året försvarat uthängningen av Chrippa och hans familj med att Chrippa själv har hängt ut Baronen och hela hans hela släkt i flera år, för sexliv, privatekonomi, personliga förhållanden, osv.

Man kan höra det Chrippa säger i sin videon, och det rör endast Carl-Fredrik. Att han är lat, att han överdriver sin psykiska ohälsa, och att han inte jobbar. När Chrippa nämner Therese och familjen är det endast i positiva ordalag. Inte heller Carl-Fredrik belyser det själv att "i någon video hänger du ut min mormor och mina barn", vilket man kan räkna med att han hade gjort om det hade hänt. Det borde även kommit till uttryck i videorna från 2023 om Chrippa på hans kanal, inte heller då menar Rask att Chrippa hängt ut hela hans släkt.

Vi kan i och med det dra ett streck över Baronens förklaringsmodell för att rättfärdiga uthängningen av Chrippa och alla som på något sätt är relaterade till honom. Carl-Fredrik själv vet att han gått långt över gränsen, och har därför hela tiden spätt på när han drar upp det Chrippa utsatt honom för "under alla år". Det har funkat för att Chrippas gamla kanal är borta. Det visar vilken smutsig och ohederlig person han är, som inte ens drar sig för att ljuga för att få sin motståndare att framstå sämre.
Ja om något av det han påstår (som vi som såg chrippas videos vet inte stämmer) hade hänt så skulle han ha sagt det från början. Nu har han ökat och spätt på chrippas påstådda hemska uthängningar i flera omgångar för att rättfärdiga sin egna sinnessjuka chrippa-psykos.

Edit: undrar om gubbarna i "kompis"-chatten stängt av notiserna. "Hörrni vad ska jag göra? Hallå??? Halllååååååå????? Vad hade ni gjort om ni var jag nu? 😇 HALLÅÅÅÅÅÅÅ????? HILFE HILFE HILFE!!!!"
Senast redigerad av abv 2024-08-23 kl. 11:38.
Citera
2024-08-23, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Rask är en sådan jävla sunkig person. Han kommer ta livet av sig en dag för det livet han bygger upp finns det ingen återvändo för. Hur gammal är han, 30? När man är 20 så kommer samhället acceptera att man är dum i huvudet och inte kan något, men vad fan ska Rask säga till en chef idag, eller om 5 år? Han har inte någonting att komma med. Vissa i tråden skriver om Samhall. Jag vet inget om Samhall men jag är tvärsäker på att Rask inte har vad som krävs.

Carl-Fredrik fyller 34 år om någon månad. Du har rätt, om han inte har ändrat sig om 5 år, då kommer det vara en väldigt tragisk syn. Knackar på dörren till 40 men lever fortfarande som när han hoppade av gymnasiet i första ring. Med tanke på hur han beter sig just nu, känns det osannolikt att han kommer ha ändrat sig tills dess. Han har fått barn efter barn efter barn, men inga annorlunda prioriteringar. Han ska bli känd, eller entreprenör, helst båda på samma gång. Trots att verkligheten kallar och bostaden blir trångare och trångare, så ger han aldrig upp sina drömmar.

Tror däremot du har helt fel i att Carl-Fredrik kommer ta livet av sig. Han älskar sig själv alldeles för mycket för att ens komma på tanken att göra det.

Citat:
Ja om något av det han påstår (som vi som såg chrippas videos vet inte stämmer) hade hänt så skulle han ha sagt det från början. Nu har han ökat och spätt på chrippas påstådda hemska uthängningar i flera omgångar för att rättfärdiga sin egna sinnessjuka chrippa-psykos.

Edit: undrar om gubbarna i "kompis"-chatten stängt av notiserna. "Hörrni vad ska jag göra? Hallå??? Halllååååååå????? Vad hade ni gjort om ni var jag nu? 😇 HALLÅÅÅÅÅÅÅ????? HILFE HILFE HILFE!!!!"

Det är verkligen hans sjukaste period någonsin. Han har hela tiden vetat med sig att det här är att mjölka, att han sagt att han inte tycker om drama längre, att han dragit det över gränsen när han börjat ge sig på Chrippas farsa och morsa m.fl. Men ruset är alldeles för starkt. Han har länge legat på dåliga visningar, nu gick de upp och han fick smak för det igen. Han är heller inte en normal människa som kan släppa det när det börjar vara bra. Höga visningar, likes och positiva kommentarer är det som han lever av. När han har det, då mår han bra.
Citera
2024-08-23, 12:05
Medlem
Rask, vi vet ju att du läser här, var är alla Chrippa videos? Skulle ju bli en om dagen? Jag ville ju sponsra T.
Citera
2024-08-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag förstår ju precis vad det handlar om. för att klara sig från utpressning så vill man se till att man har papper som kan dokumentera skulden. har man det så kan man använda sig av mellan raderna språk. men att säga något mellan raderna till en kille som sitter hemma i pyjamasen är något man absolut inte bör göra. du gör helt enkelt bort dig själv genom att ge dig på någon som inte är med i matchen och spelar samma spel. och övriga du representerar skulle ge en ordentligt med spö för en sådan sak. man har då svärtat ner klubbens rykte.

så all skam är ju på den här killen som borstad bort sina orginaltänder.

Lägg av! Du har noll koll och absolut ingen erfarenhet.
Har du hört vad Rask säger om Andreas? Rask är ett självklart mål för böter efter hans inte så väl valda ord. Hembesök har han redan fått om Andreas nu spelar i den ligan han säger sig göra.

Du kan fortsätta titta på Hollywood filmer.
Citera
2024-08-23, 12:45
Medlem
abvs avatar
Helvete jag har säkert bjuckat på 25 views för att läsa hur sågad han blir i kommentarerna men det är så hysteriskt kul
Citera
2024-08-23, 13:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Helvete jag har säkert bjuckat på 25 views för att läsa hur sågad han blir i kommentarerna men det är så hysteriskt kul
Var tvungen att kolla lite och kritiken var inte nådig, flera hundra likes på en kritisk kommentar och det fanns många stycken med mycket tummar.

Det är tuffa tider för Carl just nu. Han som bara glömde ta på sig masken den dagen
Citera
2024-08-23, 13:25
Medlem
2023-01-01s avatar
Asså ni här inne, är ni ens karlar för er hatt, som Rask? Han är ju det för han använder avancerade talesätt för att visa hur bildad han är. Alternativt hur frånkopplad från verkligheten han är.
Citera
2024-08-23, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Asså ni här inne, är ni ens karlar för er hatt, som Rask? Han är ju det för han använder avancerade talesätt för att visa hur bildad han är. Alternativt hur frånkopplad från verkligheten han är.
Haha det är så kul att den som verkligen påstår sig vara en karl för sin hatt gör det största beta movet i svensk historia.
Citera
2024-08-23, 13:33
Medlem
forlatforatts avatar
ser nästan framemot när hans barn växer upp och gör missbruksbloggen gen 2
Citera
2024-08-23, 13:42
Avstängd
KungPungPats avatar
Rask fick inte ens delta när Anjo och Jockiboi var på kvartsamtal med rektor Mr Dialogisk i videoförhör.

Men tydligen så hörde prefab killen av sig till Rask, och då föddes den nya.. Tystaleken-baronen.. som även begravde AMG-Rask igen.

Snart uppstår Frälsnings-rask med en spirituell video för att sparka igång nästa försök på rockstjärna-statusen.
Citera
2024-08-23, 13:51
Avstängd
KungPungPats avatar
den senaste förtalstekniken från Rask var imponerande, och som en frisk fläkt av nytänk inom branchen.
Han var som ett medium och gick på känsla bara, han kände fejkhet och massa grejer.
Den dagen var han på hugget. Hans krafter att känna fejkhet och annat var på topp den dagen.
Låt han flexa lite vafan. Inte alla kan känna av sådär mycket negativt om nån skurk, så snabbt, bara genom en videobedömning. Rasks tredje öga ger han förmågan, samt jesus.
Annars hade han aldrig gjort videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in