2024-10-04, 00:01
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Edit: HAHAHAHA vilken katastrofvideo!! Blir ju värre och värre!

Men fyfan vad tragiskt... Och det här ska (om de redan inte gjort det) grabbarna upptäcka?
Mig mig mig! Pappa ska handla ny kamera! Familjen ska med!
Citera
2024-10-04, 00:26
Medlem
Krakatoas avatar
Det här skulle ju vara kul, om alla gick in och röstade på att han ska göra en video om the diddler.
Men han vet ju innerst inne att om han gör det, så får han kanske 2k visningar.

https://ibb.co/yPNKhPR

Han vet ju att det enda han kan leva på är Chrippa och Farsan...
Citera
2024-10-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det här skulle ju vara kul, om alla gick in och röstade på att han ska göra en video om the diddler.

Leva och leva.. hans senaste video fastna ju på ca 20000 visningar... även om han raderar kommentarer friskt i sitt fält känner sig många följare besvikna på hans lögner. Mycket kritiska kommentarer.
Citera
2024-10-04, 00:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Nästa steg i karriären är alltså att börja förtala superkändisar.

Låter det som en bra affärsplan för Air Capture Invest AB framtid?
Citera
2024-10-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Så synd om Rask med sin sociala fobi som inte vågar gå till ett arbete... gå utomhus*. Det syns extra tydligt när han gör sexuella stön offentligt, t.ex. i en biosalong full med folk: https://youtu.be/MRDShofYs88?si=jvIVUQVjGvrcbElV

Särskilt när man några år före satt ner och skrattade tillsammans. Titta vad frisk pappan ser ut att vara innan hans son började tortera honom: https://youtu.be/zMWbvn1KP4o?si=h56aKRJDMtOBnFKV

Alexander kommer ha ihjäl sin pappa, det finns inga tvivel.
Jo, han driver sin pappa mot döden, och det gör han utan att blinka.
Citera
2024-10-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
I en ny story berättar han nu om hela hans släkts olika besvär. Farfar, farmor, ingen går säker, bara vädrar ut vad alla hans släktingar haft för problem utan att ens blinka. Det här är ett gränslöst beteende och han måste faktiskt förstå det. Jag tror han är så gränslös som han är just för att han aldrig fått uppleva några gränser i sin uppväxt. Bortskämd.
Finns det verkligen ingen runt honom som sätter honom på plats, en gång för alla?

Hans döda släktingar pratar han mer än gärna om, men de levande?
Någon av dem måste väl ha tröttnat?

Men han verkar dessvärre ha ’bättre kontakt’ med de döda än de levande.
Citera
2024-10-04, 02:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
En dryg månad kvar till bröllopsdagen, hur firas den i år, en korv på macken? Har dom ens varit ute och käkat på restaurang sedan dom var på fina fisken där Rask blev full och körde live medans T gick hem tidigt.

https://youtu.be/t_9ZPgJzEno?si=5MDIUdexT9ZlzMKo
Citera
2024-10-04, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En dryg månad kvar till bröllopsdagen, hur firas den i år, en korv på macken? Har dom ens varit ute och käkat på restaurang sedan dom var på fina fisken där Rask blev full och körde live medans T gick hem tidigt.

https://youtu.be/t_9ZPgJzEno?si=5MDIUdexT9ZlzMKo

Är det bara jag eller finns det exakt 0 genuina leenden från bruden hans i videon? Kanske bara jag som är kritisk.
Citera
2024-10-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
I en ny story berättar han nu om hela hans släkts olika besvär. Farfar, farmor, ingen går säker, bara vädrar ut vad alla hans släktingar haft för problem utan att ens blinka. Det här är ett gränslöst beteende och han måste faktiskt förstå det. Jag tror han är så gränslös som han är just för att han aldrig fått uppleva några gränser i sin uppväxt. Bortskämd.

Mycket riktigt. Ett gränslöst beteende, i kombination med att det faktiskt har uppmuntrats av familjen, det är det som har gjort att vi har det monstret vi har idag. När den unge Baronen hoppade omkring utklädd till Kiss, förstörde saker och slog sin bror och sin farmor, då var farfar där och förevigade det med kameran. Reaktionen blev inte att man uppmanade Carl-Fredrik att lugna ned sig, det blev att man gav beteendet positiv uppmärksamhet.

Först gjorde han sjuka saker och fick uppmuntran av familjen, när han växte upp blev det på skolan istället. Han ville ha hårdrockskläder, nitar, linser, hårfärg och extrema frisyrer. Inga andra barn såg ut som honom. Kanske ville de men fick inte för sina föräldrar. Baronen fick, och stack förstås ut mycket på skolgården. Det gav upphov till massa reaktioner. När bloggar, sociala medier och YouTube kom blev det istället det. I takt med att han blir äldre och med teknikens utveckling har han hela tiden försökt få utlopp för sitt uppmärksamhetsbehov på en större och större publik. Idag räcker det inte med att en familjemedlem ger komplimanger för vilken häftig tröja han köpt eller vilken cool tatuering han har gjort. Han måste få reaktionen av minst 20 000 pers för att känna sig tillfredsställd.

Det är helt klart ett beroende och det måste givetvis föra med sig problem för människorna i hans närhet. Men de har i mångt och mycket sig själva att skylla för det. Man kunde ha gjort något åt det här tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Finns det verkligen ingen runt honom som sätter honom på plats, en gång för alla?

Hans döda släktingar pratar han mer än gärna om, men de levande?
Någon av dem måste väl ha tröttnat?

Men han verkar dessvärre ha ’bättre kontakt’ med de döda än de levande.

Det är utan tvekan så att hans bror har satt ned foten och sagt att det inte är OK att du filmar när jag är med, och mina barn ska inte synas i dina videor. Detta respekteras i stor utsträckning av Carl-Fredrik.

Men det räcker inte. Det är ju inte brodern som ordnar tak över huvudet för Carl-Fredrik. Det har alltid farfar gjort, och testamentet ordnar det för en tid framöver.

Det som krävs är förstås att Therese börjar ställa krav. Det är sluttramsat, annars hamnar du på gatan. Risken är dock överhängande för att då bara letar upp ett annat värddjur, som han flyttar in hemma hos och lever på samtidigt som han fortsätter köra YouTube i samma takt som innan. Han kan bara välja och vraka i sin följarskara, och så länge han kan fortsätta köra YouTube obehindrat mellan sina break-ups så kommer han alltid kunna hitta en ny snabbt.

Jag tror det har gått alldeles för långt för att Carl-Fredrik någonsin ska kunna bättra sig.
Citera
2024-10-04, 13:23
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Mycket riktigt. Ett gränslöst beteende, i kombination med att det faktiskt har uppmuntrats av familjen, det är det som har gjort att vi har det monstret vi har idag. När den unge Baronen hoppade omkring utklädd till Kiss, förstörde saker och slog sin bror och sin farmor, då var farfar där och förevigade det med kameran. Reaktionen blev inte att man uppmanade Carl-Fredrik att lugna ned sig, det blev att man gav beteendet positiv uppmärksamhet.

Först gjorde han sjuka saker och fick uppmuntran av familjen, när han växte upp blev det på skolan istället. Han ville ha hårdrockskläder, nitar, linser, hårfärg och extrema frisyrer. Inga andra barn såg ut som honom. Kanske ville de men fick inte för sina föräldrar. Baronen fick, och stack förstås ut mycket på skolgården. Det gav upphov till massa reaktioner. När bloggar, sociala medier och YouTube kom blev det istället det. I takt med att han blir äldre och med teknikens utveckling har han hela tiden försökt få utlopp för sitt uppmärksamhetsbehov på en större och större publik. Idag räcker det inte med att en familjemedlem ger komplimanger för vilken häftig tröja han köpt eller vilken cool tatuering han har gjort. Han måste få reaktionen av minst 20 000 pers för att känna sig tillfredsställd.

Det är helt klart ett beroende och det måste givetvis föra med sig problem för människorna i hans närhet. Men de har i mångt och mycket sig själva att skylla för det. Man kunde ha gjort något åt det här tidigare.

Det är utan tvekan så att hans bror har satt ned foten och sagt att det inte är OK att du filmar när jag är med, och mina barn ska inte synas i dina videor. Detta respekteras i stor utsträckning av Carl-Fredrik.

Men det räcker inte. Det är ju inte brodern som ordnar tak över huvudet för Carl-Fredrik. Det har alltid farfar gjort, och testamentet ordnar det för en tid framöver.

Det som krävs är förstås att Therese börjar ställa krav. Det är sluttramsat, annars hamnar du på gatan. Risken är dock överhängande för att då bara letar upp ett annat värddjur, som han flyttar in hemma hos och lever på samtidigt som han fortsätter köra YouTube i samma takt som innan. Han kan bara välja och vraka i sin följarskara, och så länge han kan fortsätta köra YouTube obehindrat mellan sina break-ups så kommer han alltid kunna hitta en ny snabbt.

Jag tror det har gått alldeles för långt för att Carl-Fredrik någonsin ska kunna bättra sig.
Jag tror exakt samma sak. Rask är 35år och det är tyvärr redan för sent. Bra sammanfattningar av ovan skribenter. Rask är gränslös, det finns absolut inte några gränser för denna individ.
Citera
2024-10-04, 13:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Är det bara jag eller finns det exakt 0 genuina leenden från bruden hans i videon? Kanske bara jag som är kritisk.
Hon är hjärntvättad och dessutom enligt Carl-Fredrik lider hon även av borderline och grov adhd så hon vet inte vad hon säger alla gånger.

Bring back vloggåret, stor succé
Citera
2024-10-04, 15:51
Bannlyst
Tråden håller på att dö och kommentarsfältet är fyllt av samma bottar och Alexs dublettkonton. My Rask-sense is tingeling! När som helst bör en förtalsvideo dyka upp, typ där han har problem med Janne Josefsson och frågar "Hur kan man göra såhär?" om och om igen och berättar hur illa till mods han blir när han ser en bild på nån främlings barn.

Edit: Jag har ett svagt minne av att Alex nyligen sagt att han är den i förhållandet som planerar medan T är den som är väldigt spontan. Har jag rätt? Råkar någon veta vilken video han pratade om det i?
Senast redigerad av Toalettborsten 2024-10-04 kl. 15:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in