Skulle jag få gissa så tror jag att namnet Rask aldrig nämns privat, man pratar ju liksom normalt sätt inte om smuts eller idioter. Kanske man gör det i Sverige? (Bor inte där)
Jag tror det blev nån snurra på tråden efter att Rasks vidriga porrfilm spreds. Anjo har inte pratat så mycket om rask efter det eller gett honom shoutouts.
Uslingen kommer redovisa grundligt och dedikera en hel video till att han betalat in T:s skulder låter det i kommentarerna, Chrippa videon och folks krav gjorde väl att han känner sig tvungen innan hans karriär är över för alltid.
Ska bli riktigt kul att se hur han löser det här... hur kommer det låta? Att han betalar in donationerna enbart (ca 14000?) för lägenhetspengarna och filmerna för Augusti gick till att släcka bränder och revisor på företaget.
Givetvis kommer det vara inbetalat samma dag han gör videon också, för vi alla vet att han inte betalade in den 25:e som han skulle.
Uslingen kommer redovisa grundligt och dedikera en hel video till att han betalat in T:s skulder låter det i kommentarerna, Chrippa videon och folks krav gjorde väl att han känner sig tvungen innan hans karriär är över för alltid.
Ska bli riktigt kul att se hur han löser det här... hur kommer det låta? Att han betalar in donationerna enbart (ca 14000?) för lägenhetspengarna och filmerna för Augusti gick till att släcka bränder och revisor på företaget.
Givetvis kommer det vara inbetalat samma dag han gör videon också, för vi alla vet att han inte betalade in den 25:e som han skulle.
Finns väl bättre saker lägga pengarna på?
Trumset och tatueringar bland annat?
Rask kommer aldrig att klara det. Han har redan köpt sparkcykel och annat smått och gott. Jag skrev tidigare att folk frågade rask i kommentarerna om Redovisa pengarna som Therese skulle få och betala av skulden. Rask drar ut på svaret. Det tyder på något.
2:10 i den senaste videon pratar han om skulderna och säger att det som blev kvar efter augusti månads intäkter är 8 500 kronor.
"Det kan ni räkna på själva. Youtube ska ha sin beskärda del, sen ska man ska betala skatt, arbetsgivaravgifter och sociala avgifter och sånt där"
I början av september redovisade han 14 556 kronor från Super Chat och 130 631 kr från Adsense - hur går det här ihop? Drygt 145 000 kronor har alltså blivit 8 500 kronor efter skatt och sånt där?
Här ligger en gravad hund.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2024-09-28 kl. 20:50.
2:10 i den senaste videon pratar han om skulderna och säger att det som blev kvar från augusti månads intäkter är 8 500 kronor.
"Det kan ni räkna på själva. Youtube ska ha sin beskärda del, sen ska man ska betala skatt, arbetsgivaravgifter och sociala avgifter och sånt där"
I början av september redovisade han 14 556 kronor från Super Chat och 130 631 kr från Adsense - hur går det här ihop? Drygt 145 000 kronor har alltså blivit 8 500 kronor efter skatt och sånt där?
2:40 in i videon han sitter i sin morsas bil för "det är sånt flyttkaos hemma o så, jag kan inte fokusera där. Vi har inte ens börjat packa upp ännu liksom "
2:40 in i videon han sitter i sin morsas bil för "det är sånt flyttkaos hemma o så, jag kan inte fokusera där. Vi har inte ens börjat packa upp ännu liksom "
Glömde han sin live han hade??! 🤔🙄🖼️
Hörde det, han sa exakt så som i ditt citat. Hur orkar man ljuga hela tideeeen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!