2024-09-28, 11:57
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=h7mvpelH48s

Rentav en poetisk dänga från den gode Harden Siff.
Citera
2024-09-28, 12:03
Medlem
vichy6s avatar
Rask leker huvudkreatör. Offrar sig för Jocke… han har plattformen?

Hur spretig kan man vara som låtsaskreatör?

Ser inte följarna detta som matas av könslåtar, psykisk ohälsa som delas ut som halsband
( han äger många den gode Rask )
Sen leker han familjefar… det är han förvisso. Att han leker att han har kontakt med andar/själar…. lever i USA på hösten i sinnet. Skumt.

Alla hans anfödrar ( anfäders? ) får honom att klämma ut tårar ibland. Ja…. rimligt. Ja.

Etc…..
Citera
2024-09-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Är det nån som har koll på hur mycket rask kan ta ut i lön i månaden?
Enligt han själv så har han detta som heltidsjobb
93000 förra året
T 238 förra året
Är väl ganska låg inkomst kan jag tycka
Citera
2024-09-28, 12:38
Jacke gjorde några uttalanden som han sen tog ner, men inte snabbare än att Rask tog vara på dom och nu villigt delar med sig. Hur vidrig får man vara som person utan att det blir ett lagbrott?
Rask borde respektera sin BFFE's bror, men nej nej, inte Rask inte. Vad tycker Jocke om det? Absolut ingenting, för det är ju fortfarande inte han som gör något. Jösses, dessa kreatörer borde skaffa sig ett hobbyrum, stänga in sig och skydda omvärlden från deras sjuka hjärnor
Citera
2024-09-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jacke gjorde några uttalanden som han sen tog ner, men inte snabbare än att Rask tog vara på dom och nu villigt delar med sig. Hur vidrig får man vara som person utan att det blir ett lagbrott?
Rask borde respektera sin BFFE's bror, men nej nej, inte Rask inte. Vad tycker Jocke om det? Absolut ingenting, för det är ju fortfarande inte han som gör något. Jösses, dessa kreatörer borde skaffa sig ett hobbyrum, stänga in sig och skydda omvärlden från deras sjuka hjärnor
Jag tror varken Jocke eller Anjo ser honom som en vän. Allra minst som intelligent. Han gör ju bort sig hela tiden när han ska försöka stå på egna ben. Normalt sätt så får han ju guidning från Jocke och Anjo på chatten hur han ska tala och vad han ska göra. Men sen får han sina infall ibland och vill göra saker själv, och då går det ju alltid åt helvete. Det skulle vara intressant att höra Anjo och Jocke privata konversation om Rask. Rask är bara en schackpjäs. Kanske dags snart för dom att göra sig av med pajasen.
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
93000 förra året
T 238 förra året
Är väl ganska låg inkomst kan jag tycka

Ja det är ju ingenting att hurra över. På honom låter det som han är värsta youtube stjärnan
Senast redigerad av Rebelson 2024-09-28 kl. 14:07.
Citera
2024-09-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jag tror varken Jocke eller Anjo ser honom som en vän. Allra minst som intelligent. Han gör ju bort sig hela tiden när han ska försöka stå på egna ben. Normalt sätt så får han ju guidning från Jocke och Anjo på chatten hur han ska tala och vad han ska göra. Men sen får han sina infall ibland och vill göra saker själv, och då går det ju alltid åt helvete. Det skulle vara intressant att höra Anjo och Jocke privata konversation om Rask. Rask är bara en schackpjäs. Kanske dags snart för dom att göra sig av med pajasen.

Ja det är ju ingenting att hurra över. På honom låter det som han är värsta youtube stjärnan

Skulle jag få gissa så tror jag att namnet Rask aldrig nämns privat, man pratar ju liksom normalt sätt inte om smuts eller idioter. Kanske man gör det i Sverige? (Bor inte där)
Citera
2024-09-28, 14:34
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.youtube.com/watch?v=h7mvpelH48s

Rentav en poetisk dänga från den gode Harden Siff.
Det är nästan så man blir tårögd, en modern klassiker.
Citera
2024-09-28, 14:39
Medlem
abvs avatar
Till och med den trevliga damen som brukar konversera med sig själv i kommentarsfältet har tröttnat ur nu. Nu är det kanske slutskrivet, att kalla carl taskig är en allvarlig överträdelse och han permbannar folk för betydligt mindre. Det rasks kanal där han är diktator och så är det!

https://ibb.co/RzmNdvQ
Citera
2024-09-28, 14:41
Medlem
Wooqiprwos avatar
Hans tjat om Micke Myresjö samt Suno-musik retar gallfeber på mig. Vem fan bryr sig om hans värdelösa AI-låtar? Alltid bara vidriga texter om blod, skit, piss och sperma också. Hans barn måste skämmas ögonen ur sig.
Citera
2024-09-28, 14:53
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Till och med den trevliga damen som brukar konversera med sig själv i kommentarsfältet har tröttnat ur nu. Nu är det kanske slutskrivet, att kalla carl taskig är en allvarlig överträdelse och han permbannar folk för betydligt mindre. Det rasks kanal där han är diktator och så är det!

https://ibb.co/RzmNdvQ

Vilken av hans video gäller detta?

Jag har sett henne i kommentarsfältet och reagerar hon har det gått långt.
Citera
2024-09-28, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hans tjat om Micke Myresjö samt Suno-musik retar gallfeber på mig. Vem fan bryr sig om hans värdelösa AI-låtar? Alltid bara vidriga texter om blod, skit, piss och sperma också. Hans barn måste skämmas ögonen ur sig.
Han borde väl kunna bli bannad från Spotify pga texterna och undermålig kvalitet?
Citera
2024-09-28, 15:27
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Lägg därtill att han mest troligt även går back på sin AI-mosik om kiss och bajs. Abonnemang på suno ($30/mån) plus vad han nu betalar för distributionen på spotify.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in