Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Jag har aldrig sagt att han är världens bästa pappa eller att han aldrig skulle göra något mot sina barn.
Jag håller med om att han inte har gjort så bra saker och det har filmats en massa skit från honom, dock tycker jag att han har försökt förändrats och är en annan person idag men för de stöttar jag inte allt han säger och gör MEN just nu blir barnen utsatta för saker från allmänheten som säkert är riktat mot Rask men barnen får ta smällen.
du tycker att han har försökt förändrats. Ja, du kan ju tycka vad du vill, finns ingen som stoppar dig där. Men det faktum att hans "förändring" endast var en mask för att smöra tillbaka nya och de få gamla följare han kunde få tillbaka är ett faktum.
Han är
precis likadan nu som då.
Han hänger fortfarande ut samma person som han är dömd för att ha hängt ut. Enda förändringen är att han inte längre gör hela videos om henne och hennes familj, men det behövs inte för att man ska fatta vad och vem han pratar om. Det räcker med en googling så vet man vad han sagt och vilka det handlar om.
Dottern till MS som precis lyckats bygga upp sitt liv igen, kommer snart att behöva gå under jorden och börja om igen om han fortsätter.
Detta trots att hon varken yttrat sig offentligt eller varit taskig mot varken honom eller T.
De skickar fortfarande orosanmälningar till soc mot dottern som satte dit Rask för grovt förtal. Trots att det gått 5 år och den dottern endast vill få vara ifred och att hennes barn och syskonbarn inte ska behöva råka illa ut av mobbning i skolan, av den skada som de falska anmälningarna orsakar hennes barn.
Detta gör dem trots att den dottern till och med skänkte kläder till T när hon var gravid, eftersom hon anser att T inte har med domen att göra.
Familjen har bett om att de ska sluta terrorisera dem, sluta nämna något som kan kopplas till dem. Ändå fortsätter han, trots att han fått veta att barnen råkar ut för mobbning pga vad som sagts om deras familj.
Då gick han ut i en live och sa att han aldrig kommer att sluta och att han njuter av att se andra människor lida.
Så när det kommer till att straffa barn och skita i barnens välmående, där är Rask den som är herren på täppan. Han bryr sig inte vad som händer med varken sina egna eller andras barn, så länge han får ut något från det han gör.
Ingen här vill barnen illa och kanske att en eller två på detta forum skulle kunna tänkas eventuellt ringa till hyresvärdar, men skulle förmodligen inte göra det eftersom det inte finns någon poäng med det. För precis som med uthängningarna av tidigare målsäganden så finns allt om honom och allt han sagt på nätet en googling bort.