Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Men nog är det nått som inte stämmer med dagens video. Rasken sitter och "gråter", men inga tårar kommer.
Rask må vara psykiskt störd men det är jag också (fast jag jobbar och betalar skatt iaf). Med mina meriter så ska jag nu ta och förklara för dig exakt hur Rask har tänkt, och varför sådana som du känner att det känns olustigt, som att något inte stämmer.
1. Rask hittar ett hus och vill hyra det
2. Uthyraren kommer överens med Rask (eller iallafall med T)
3. Uthyraren gör en bakgrundskontroll och hittar denna tråd
4. Uthyraren hittar mängder av bevis i denna tråd som visar hur Rask hänger ut människor och bedrar människor
5. Uthyraren kontaktar Rask och säger att det trots allt inte blir någon affär
6. Rask förstår varför men måste skådespela att han inte har någon aning om vad det kan bero på
Här gäller det att smida medan järnet är varmt, att vara karl för sin hatt som Rask hade sagt, att
förena nytta med nöje... Vem som helst kan alltså räkna ut att uthyraren nu har fått reda på Rasks hemligheter. Enligt Rask så är dom enda hemligheterna att han är en youtuber och att familjen Rask är skuldsatta. Men enligt alla andra så finns det fler hemligheter än så, och mycket allvarligare hemligheter. Till exempel att Rask är en brottsling, och att trots att han är dömd så fortsätter han med samma brottslighet. Rask vet att alla andra vet detta om honom, men hans hjärndöda tittare tror att det är Chrippa som har ljugit ihop allt och att det inte stämmer, så Rask måste fortsätta vinna sina tittares förtroende genom att påstå att allt är lögner och det ENDA som Rask har att skämmas över är just att han är en youtuber och skuldsatt. Men uthyraren är ett steg före, precis som alla andra är när det kommer till Rask.
7. Rask tar till sitt enda vapen - kameran
8. Rask spelar in över en timme där han kommer med självklarheter och snyfthistorier. "Vi har inte berättat för Astrid", "Grabbarna är förstörda och har ont i magen och kan inte gå till skolan", "Vi bara gråter"
9. Efter denna timme har gått och det bara kvarstår 10-20 minuter, så är det lämpligt att ta i med hårdhandskarna nu när bytet bör vara mört efter allt snyft.
"Vi väntar på ett mirakel", "ChatGPT ger oss rätt och uthyraren fel", "Får uthyraren ens göra så, muntligt avtal är bindande"
Steg 1-9 är en nybörjarguide för hur en psykopat får en vanlig svenne att dansa efter ens pipa. Först kommer svennen att lyssna för att han är en svenne och har moral och heder. Sedan kommer svennen att börja bli lite blödig då han är omtänksam. Sedan kommer svennen att ge psykopaten det som han vill ha för att den empatiska svennen står inte ut med att tänka på sig själv som den typ som psykopaten fått honom att känna sig. Svennen är minsann inte på det sättet, han är en svenne! Kom här psykopaten så ska du minsann få bo här, snälla tro inte att jag är en dålig människa, självklart ska ni få bo här!
Hej är det Rask? Jag vet att jag sa att ni inte får bo här, men jag såg din video och... Jag menar, jag har funderat en stund och jag har kommit fram till att jag vill visst hyra ut till er! Ni är välkomna!
När psykopaten, eller Rask får detta samtal från svennen och får höra att svennen ångrat att han ångrat sig, och vill visst hyra ut till Rask, då kommer Rask att mentalt gnida sina händer och tänka "hehehe din korkade jävel, du är minsann inte karl för din hatt, jag har manipulerat dig!", medan han verbalt ger emoji-hjärtan och kramar och öser kärlek över svennen. Rask fick vad han ville, uthyraren fick vad denne ville, men efter ca 24 timmar så uppenbaras det för uthyraren att...
det är nåt som inte stämmer...