2024-08-20, 00:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Ska dubbelkolla med Nypans tr imorgon, men knasigt att lura i fansen att det inte är sant om det nu var avsiktligt att det blev så.

Förstår om man inte vill snacka om det med en massa troll men svårt att förbjuda ämnet också i live.
Skilsmässoansökan finns hos TR - så det behöver du inte kolla upp.
Den ligger redan länkad i tråden.

Kan man oavsiktligt underteckna en skilsmässoansökan ... båda två .. jag köper inte det.
Citera
2024-08-20, 00:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Full vetefan, men kanske har han tagit något lugnande flödder för att landa från all ADHD-medicin han förbrukat under dygnet.

Nåt jävla skit är det. Jag är övertygad!
Nej fan, inte alkohol, det skulle folk märka mer kanske?
Citera
2024-08-20, 00:54
Medlem
FrozenFears avatar
Baronen förnekar skilsmässan på Instagram story… Spännande tider detta mina vänner.
Citera
2024-08-20, 01:08
Medlem
Dom skiljer sig, han skriver sig i farfars gamla lgh, hon kan söka bostadsbidrag och skuldsanering (något jag hoppas att dom förstår inte kommer att få), dom lever kvar tillsammans sol om inget hade hänt.

Det här Rask, det kommer att göra er urfattiga.

Med förutsättning att allt stämmer dvs.
Citera
2024-08-20, 01:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Dom skiljer sig, han skriver sig i farfars gamla lgh, hon kan söka bostadsbidrag och skuldsanering (något jag hoppas att dom förstår inte kommer att få), dom lever kvar tillsammans sol om inget hade hänt.

Det här Rask, det kommer att göra er urfattiga.

Med förutsättning att allt stämmer dvs.
Tack för du la ihop pusselbitarna, bästa teorin hittills.

Vad jag vet får dom redan bostadsbidrag. Skuldsanering för 250 lax är väl knappast möjligt?

Är han så dum att han försöker sig på detta ska han veta att någon kommer kontakta polisen angående folkbokföringsbrottet och då kanske hela bedrägeriet blir uppdagat.

Soc bidraget lär don aldrig få, den myndigheten har stenkoll på wt familjen.

Lägenheten ligger väl fö redan ute till försäljning? Helvete vilken dumskalle han är. Säkert Jockeboy eller myglaren Anjo som tipsat om upplägget.
Citera
2024-08-20, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lägenheten ligger väl fö redan ute till försäljning? Helvete vilken dumskalle han är. Säkert Jockeboy eller myglaren Anjo som tipsat om upplägget.
Klart det här kommer ifrån någon som är lite mer begåvad än Baronen…. Skulle teorin visa sig sann så tar man enorma risker, framförallt om kameran är på halva dagarna!
Citera
2024-08-20, 01:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Klart det här kommer ifrån någon som är lite mer begåvad än Baronen…. Skulle teorin visa sig sann så tar man enorma risker, framförallt om kameran är på halva dagarna!
Detta är inte bra för hans karmakonto som redan har rejäl ränta.

Bajshögen är dessutom så dum att han flera gånger självgolat sig själv, nej det här kommer inte sluta bra. Är man så pass avskydd som person som Bajshögen faktiskt är så ska man ta det väldigt försiktigt med mygel, skilsmässan är väl inte ens klar och alla vet redan om det framtida myglet.

Förstår att det är trångt som fan, 5 pers på 67 kvadrat men det här är inte lösningen.

Till sist: fan vad jag garvade när Therese tyckte hyresvärden var elak som inte gav dom en hyressänkning. Vad tror hon egentligen.
Citera
2024-08-20, 02:39
Medlem
Fy fan va baronen spårar just nu. Anjo! Håll i din hund
Citera
2024-08-20, 02:59
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då undrar man ju varför de lämnat in skilsmässoansökan.
Ni fattar väl att Linnea har hackaaaat hans eee-meeejl?

Här är mina konspirationsteorier.

En tidslinje

1/8, 17:00
Ryktet om porren och länken började få stor spridning här på Flashback, länken ligger offentligt en stund

1/8 21-23
Chrippa lajvar, pratar om filmen och säger att han ska länka den

5/8 Ansökan om äktenskapsskillnad skickas

Mina teorier

1. En renodlad narcissist använder hot och känslomässig utpressning för att få igenom sin vilja. Tessan blev säkerligen, med all rätt fly förbannad, besviken och ledsen då det nakna kom ut. Hon står på sig och ifrågasätta Rasks handlingar, sanningshalten i det han påstår och hotar kanske med skilsmässa.

För att hon ska hamna i underläge igen så ser han till att vara snabbare än henne in med skilsmässoansökan. Sen var maktbalansen återställd.

Min andra teori är att en snorunge har skickat in den. Men känns lite för genomtänkt och klurigt för att vara en kommentarsfältshatare.

Teori 3. Rask visste mycket väl att videon skulle komma att läcka 1/8 och hade redan gjort upp en plan. Den var hela tiden att skylla porrläckan på Chrippa, blanketten på dumma h8ters, chrippa eller Cluttis. Eller skapa content om äktenskapskrisen.

Varför kanske ni undrar?
Se detaljerna. Förnedrande filmning, porr ”läckt” av hemska Chrippa och dumma Flashback och elaka h8ers som vill rasera deras äktenskap. Och Clue som bara gör partiska nyheter.

Alla detaljerna lägger sig fint tillrätta i den världsbild han vill ge följarna eller i den ultimata clickbaiten eller nyheten. Som Cluttis av en slump skulle bli utpressad till att posta eller förföljd för att han inte postar.

Den ultimata nyheten, stormen, dramat, möjlighet till känslomässigt utnyttja följarna, få upp trafiken, vinner medlidande och skapar hat mot Chrippa och Clue.

Teori 4 är enkel, han vill inte att hon ska ha rätt till pengar som kommer in på hans konton i närtid. Hon har väl rätt till 50% så länge dom är gifta?
Senast redigerad av Pallal 2024-08-20 kl. 03:57.
Citera
2024-08-20, 03:24
Medlem
Dopys avatar
Är skilsmässoansökan postad här någonstans så man kan se den?
Citera
2024-08-20, 03:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ni fattar väl att Linnea har hackaaaat hans eee-meeejl?

Självklart är det så (eller inte)
Citera
2024-08-20, 03:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är skilsmässoansökan postad här någonstans så man kan se den?
Ja, den finns i STB:s tidigare inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in