Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Då undrar man ju varför de lämnat in skilsmässoansökan.
Ni fattar väl att Linnea har hackaaaat hans eee-meeejl?
Här är mina konspirationsteorier.
En tidslinje
1/8, 17:00
Ryktet om porren och länken började få stor spridning här på Flashback, länken ligger offentligt en stund
1/8 21-23
Chrippa lajvar, pratar om filmen och säger att han ska länka den
5/8 Ansökan om äktenskapsskillnad skickas
Mina teorier
1. En renodlad narcissist använder hot och känslomässig utpressning för att få igenom sin vilja. Tessan blev säkerligen, med all rätt fly förbannad, besviken och ledsen då det nakna kom ut. Hon står på sig och ifrågasätta Rasks handlingar, sanningshalten i det han påstår och hotar kanske med skilsmässa.
För att hon ska hamna i underläge igen så ser han till att vara snabbare än henne in med skilsmässoansökan. Sen var maktbalansen återställd.
Min andra teori är att en snorunge har skickat in den. Men känns lite för genomtänkt och klurigt för att vara en kommentarsfältshatare.
Teori 3. Rask visste mycket väl att videon skulle komma att läcka 1/8 och hade redan gjort upp en plan. Den var hela tiden att skylla porrläckan på Chrippa, blanketten på dumma h8ters, chrippa eller Cluttis. Eller skapa content om äktenskapskrisen.
Varför kanske ni undrar?
Se detaljerna. Förnedrande filmning, porr ”läckt” av hemska Chrippa och dumma Flashback och elaka h8ers som vill rasera deras äktenskap. Och Clue som bara gör partiska nyheter.
Alla detaljerna lägger sig fint tillrätta i den världsbild han vill ge följarna eller i den ultimata clickbaiten eller nyheten. Som Cluttis av en slump skulle bli utpressad till att posta eller förföljd för att han inte postar.
Den ultimata nyheten, stormen, dramat, möjlighet till känslomässigt utnyttja följarna, få upp trafiken, vinner medlidande och skapar hat mot Chrippa och Clue.
Teori 4 är enkel, han vill inte att hon ska ha rätt till pengar som kommer in på hans konton i närtid. Hon har väl rätt till 50% så länge dom är gifta?