2024-08-11, 17:18
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad ska skitskallen göra nu när Chrippa avslutat hans patetiska karriär? Ska han starta upp nyhetskanalen igen som skulle ta över youtube?

Eller går han tillbaka till sitt framgångsrika företagsimperium där han sålde ormolja vars kvalité saknade motstycke i modern tid?

Eller kommer han ge städfirman ett nytt försök så han kan köpa ännu ett par versace solbrillor?

Snart börjar skolan, lider verkligen med Barnen efter han släppte filmen där han grävde T i fittan som ett mongo.
Han kanske kan starta Sveriges näst största runkblogg
Citera
2024-08-11, 17:30
Gubbs ärligt nu, tror ni någonsin Carl-Fredrik kommer att behöva ta ett vanligt jobb? Kan ni tänka honom ute på arbetsmarknaden? Jag har iaf väldigt svårt att se det framför mig med Carl-Fredriks arroganta attityd gentemot knegare.
Citera
2024-08-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Gubbs ärligt nu, tror ni någonsin Carl-Fredrik kommer att behöva ta ett vanligt jobb? Kan ni tänka honom ute på arbetsmarknaden? Jag har iaf väldigt svårt att se det framför mig med Carl-Fredriks arroganta attityd gentemot knegare.
Baronen af Trosa är, och förblir, ett socialfall livet ut. Men vem vet. Han kanske kan ta upp en karriär som amatörporrfilmsskådespelare?
Citera
2024-08-11, 17:51
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Nej tyvärr, han är så mkt bättre än alla oss andra knegarr. Han sitter dör hemma i kojan och försöker låta intellektuell
Citera
2024-08-11, 17:55
Medlem
Citat:

Aldrig någonsin, och skälet till det är att han ser direkt ned på folk som jobbar med vanliga saker. Han föraktar dem så mycket att han helst inte hade velat kännas vid att han själv varit anställd. I början av hans karriär på sociala medier så fick han frågan i en Periscope-live om han varit anställd. Lives som förövrigt hade legat orörda på internet i åtta år, men som magiskt togs bort efter att någon hittat dem och lagt upp länken i tråden förra året. Han svarade att han aldrig varit anställd. Bara arbetsgivare. Hans tid som "arbetsgivare" var en klädbutik. Helt finansierad av hans farfar och starta eget-bidrag från arbetsförmedlingen, och hans anställde var en polare som han inte betalade. Han fick bidrag från arbetsförmedlingen för att "jobba" i Carl-Fredriks klädbutik. En butik han garanterat aldrig gjorde någon vinst på, och som han enligt egen utsago mest använde som festlokal. Detta sa han trots att vi idag vet att han haft diverse olika timanställningar som personlig assistent, tryckeriarbetare och inom äldrevården, så han skämdes med andra ord för att han varit det.

Man måste också komma ihåg att Carl-Fredrik yttrade det här långt innan han "trodde han var någon och blev grandios", för att han fått massa följare på sociala medier. Det här var saker som sas flera år innan AMG-mannen. I en tråd från 2010 skrev han själv att han ville starta ett företag, bara för att han gillar tanken på att vara chef. Han går fortfarande kvar hemma, och visar aldrig något intresse för att ändra på sig. Om vartannat gör han utspel om nya företagssatsningar som han ska sjösätta, senast ett skönhetsmärke år 2021. Så detta är en uppfattning han hela tiden haft, och som han fortfarande har kvar. Som är starkt förknippad med hans narcissistiska personlighetsstörning.
Citera
2024-08-11, 18:00
Medlem
Varit på semester med familjen så har missat en del av baronens bravader. Försöker ta igen det jag missat men hittar inte allt.
Vilken plattform och vilken dag exponerades fistbaronen och fisens amatörporrfilm? Vad var BB första reaktion på att klippet hade läckt?
Citera
2024-08-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Varit på semester med familjen så har missat en del av baronens bravader. Försöker ta igen det jag missat men hittar inte allt.
Vilken plattform och vilken dag exponerades fistbaronen och fisens amatörporrfilm? Vad var BB första reaktion på att klippet hade läckt?

Första plattform som länkar hamnade på var Flashback. Men när Carl-Fredrik insåg att Chrippa sett klippet var hans första reaktion att skriva ett DM till Chrippa med en länk till en annan porrfilm på honom och frugan, som han antagligen själv lagt upp. Som han förövrigt döpt till "Thick cock doggy pov". Antagligen hade han lagt upp den för att få bekräftelse för sin penis, som han uppfattar som jättestor och grov. När Chrippa gjorde sig lustig över Carl-Fredriks lilla penis i sin Twitch-stream kände sig Carl-Fredrik förnärmad, och kände sig manad att skicka en annan film där han tycker att kuken ser stor ut. Han skrev också "Vadå liten kuk? Din kuk får plats i mitt urinrör" i samband med att han skickade det andra klippet. Ja, det är absurt. Men det är trots allt Carl-Fredrik vi pratar om.
Citera
2024-08-11, 18:08
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Aldrig någonsin, och skälet till det är att han ser direkt ned på folk som jobbar med vanliga saker. Han föraktar dem så mycket att han helst inte hade velat kännas vid att han själv varit anställd. I början av hans karriär på sociala medier så fick han frågan i en Periscope-live om han varit anställd. Lives som förövrigt hade legat orörda på internet i åtta år, men som magiskt togs bort efter att någon hittat dem och lagt upp länken i tråden förra året. Han svarade att han aldrig varit anställd. Bara arbetsgivare. Hans tid som "arbetsgivare" var en klädbutik. Helt finansierad av hans farfar och starta eget-bidrag från arbetsförmedlingen, och hans anställde var en polare som han inte betalade. Han fick bidrag från arbetsförmedlingen för att "jobba" i Carl-Fredriks klädbutik. En butik han garanterat aldrig gjorde någon vinst på, och som han enligt egen utsago mest använde som festlokal. Detta sa han trots att vi idag vet att han haft diverse olika timanställningar som personlig assistent, tryckeriarbetare och inom äldrevården, så han skämdes med andra ord för att han varit det.

Man måste också komma ihåg att Carl-Fredrik yttrade det här långt innan han "trodde han var någon och blev grandios", för att han fått massa följare på sociala medier. Det här var saker som sas flera år innan AMG-mannen. I en tråd från 2010 skrev han själv att han ville starta ett företag, bara för att han gillar tanken på att vara chef. Han går fortfarande kvar hemma, och visar aldrig något intresse för att ändra på sig. Om vartannat gör han utspel om nya företagssatsningar som han ska sjösätta, senast ett skönhetsmärke år 2021. Så detta är en uppfattning han hela tiden haft, och som han fortfarande har kvar. Som är starkt förknippad med hans narcissistiska personlighetsstörning.

Kan inte riktigt greppa detta, att om man är en trebarnsförälder med alla tunga utgifter och en fru som har Kronofogden hack i häl också väljer ena parten att bara lägga sig ner i sin koja bland neddragna persienner och ägnar sig åt sådant som han tycker är KUL.

Ingen ansvarskänsla för fem öre, hade inte kunnat känna mig som en pappa ens till barnen om jag vore i Carl-Fredriks sits.

Carl-Fredrik har inte någon form av disciplin alls i sin kropp, att han skulle fara runt dag och natt hemma med att storstäda lägenheten varje dag och klippa häcken och greja i trädgården och tvätta, göra storkok, tvätta fönster, m.m när Therese är på jobbet är ren bullshit. Snarare så går han upp vid lunch, kokar lite kaffe, skrollar igenom sociala medier, äter något halvfabrikat sen ligger han i sängen och myser tills barnen kommer hem, kanske käkar lite choklad och lyssnar på Mötley Crue.
Han sitter garanterat just nu och fingrar på sin patetiska skärm som han gör från dagen han vaknar tills han går och lägger sig då han sover säkert med podcast ljudande, för han är så extremt mobilberoende att han inte ens kan bajsa utan att kolla youtube-shorts i en timma, det har han sagt själv.

Det kommer komma en dag då dagdrivaren får konsekvenser för sitt dagdriveri, och då kommer jag stå där och rågarva åt idioten.
Citera
2024-08-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Första plattform som länkar hamnade på var Flashback. Men när Carl-Fredrik insåg att Chrippa sett klippet var hans första reaktion att skriva ett DM till Chrippa med en länk till en annan porrfilm på honom och frugan, som han antagligen själv lagt upp. Som han förövrigt döpt till "Thick cock doggy pov". Antagligen hade han lagt upp den för att få bekräftelse för sin penis, som han uppfattar som jättestor och grov. När Chrippa gjorde sig lustig över Carl-Fredriks lilla penis i sin Twitch-stream kände sig Carl-Fredrik förnärmad, och kände sig manad att skicka en annan film där han tycker att kuken ser stor ut. Han skrev också "Vadå liten kuk? Din kuk får plats i mitt urinrör" i samband med att han skickade det andra klippet. Ja, det är absurt. Men det är trots allt Carl-Fredrik vi pratar om.
Jösses Amalia! Samtycke med Tess fanns nog inte när det kommer till varken delningen eller uppladdningen. Rask har säkert haft de där klippen som ett dödmansgrepp på Tess lämnar du så publicerar jag skiten men nu blev han så triggad att han drog i switchen ändå. Tyvärr är det ju Tess som är den stora förloraren då amatörporr (dålig ljusättning och annan skit) gör att det ser ut som ett koarsle och Rask är en veterinär som håller på att inseminera kossan. Till och med Zara Larssons egentagna bilder på sitt arsle var avtändande så förstår man hur svårt det är att få se bra ut. Men det enda Rask tänker på är att hitta en vinkel där hans högst medelmåttliga penis ser så stor ut som möjligt.
Citera
2024-08-11, 19:14
Alexander är en väldigt omogen person, han har fastnat i sin mentala utveckling och ligger ungefär som en 15-årings mentala och själsliga utveckling.

För inte gör väl en trebarnspappa nya ansiktstatueringar vid 34 års ålder? Eller prioriterar statusprylar framför sina barn.

Jag är seriös asså trollar inte, Alexander är jättetöntig, och Therese är faktiskt också väldigt naiv och korkad som väljer att skaffa barn med en spritt språngande galning som är så uppslukad av sin persona.
Citera
2024-08-11, 19:24
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jösses Amalia! Samtycke med Tess fanns nog inte när det kommer till varken delningen eller uppladdningen. Rask har säkert haft de där klippen som ett dödmansgrepp på Tess lämnar du så publicerar jag skiten men nu blev han så triggad att han drog i switchen ändå. Tyvärr är det ju Tess som är den stora förloraren då amatörporr (dålig ljusättning och annan skit) gör att det ser ut som ett koarsle och Rask är en veterinär som håller på att inseminera kossan. Till och med Zara Larssons egentagna bilder på sitt arsle var avtändande så förstår man hur svårt det är att få se bra ut. Men det enda Rask tänker på är att hitta en vinkel där hans högst medelmåttliga penis ser så stor ut som möjligt.

Hahaha veterinär Rask inseminerar kossan Rosa.
Inte traditionella vägen, utan han gräver i hennes grisiga grotta. Likt en ubåt som utforskar marianergraven kombinerat med Babylons hängande trädgårdar.
Citera
2024-08-11, 19:41
Medlem
Citat:
Tyvärr är det ju Tess som är den stora förloraren då amatörporr (dålig ljusättning och annan skit) gör att det ser ut som ett koarsle och Rask är en veterinär som håller på att inseminera kossan.
Hahaha koarsle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in