2024-08-04, 15:00
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Mmm, men detta är ju hans ”jobb”. Han ska ju inte upp kl 06:00 imorgon till något arbete direkt. Och det lär ju inte komma något vi inte hört förut.

Så sant, så sant. Jag imponeras bara av hur man kan hålla en monolog i över två timmar. It takes a certain kind of knäppgök för det.
Citera
2024-08-04, 15:11
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Så sant, så sant. Jag imponeras bara av hur man kan hålla en monolog i över två timmar. It takes a certain kind of knäppgök för det.

ADHD kanske? Eller bara idiot.
Citera
2024-08-04, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du har rätt! Rektorn borde verkligen se till barnens bästa och anmäla Rasken för att ha spridit porr-klipp på deras mamma.

Funkar inte riktigt så, du har noll koll på hur en rektor jobba va?
Snarare så att chrippas barns förskola kommer reagera på vad chrippa sprider och säger i sina streams. Där kan nog folk verkligen få upp ögonen om han är en lämplig pappa.
Citera
2024-08-04, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Uppenbarligen tvingar han ju dig att skriva här, vilket är ännu roligare 😄

Klarar mig bra på egen hand 😀
Citera
2024-08-04, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Höga tankar om svenska skolan. Fungera på vissa skolor. Långt ifrån alla, tyvärr.

Men på denna skola kommer det nog fungera utmärkt ska du se, dom har nog mer innanför pannbenet än många här.
Citera
2024-08-04, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear
Sanningen måste ju ut om vilket stort rövhål han egentligen är, önskar det fanns ett arkiv där man kunde läsa om alla hans dumheter genom åren.

Den bilden han försöker måla upp nu på Youtube och Instagram är fejk…

Känner du honom personligen eller? Eftersom du har så många åsikter om honom.
Citera
2024-08-04, 15:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Fast han kan ju inte hålla monolog särskilt länge utan måste hela tiden upprepa sig. Kan man hålla hålla monolog så kan prata på, bygga vidare och hålla ämnet intressant hela tiden. Det kan han ju inte.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Snarare så att chrippas barns förskola kommer reagera på vad chrippa sprider och säger i sina streams. Där kan nog folk verkligen få upp ögonen om han är en lämplig pappa.
Herregud vad du svamlar.
På vilket sätt skulle Chrippas barn fara illa av att Rask och Therese får könen utfläkta till allmän beskådan? Det lär ju drabba deras barn och inte Chrippas.
Socialtjänsten uppgift är inte att ta hand om barn för pappa inte är snäll mot sina belackare.
Om han nu skulle ha länkat så är det överhuvudtaget inte ett ärende för socialtjänsten eller något som slår mot hans föräldraförmåga -- det är inte hans barn som drabbas.

Jäkla fantasier hela tiden.
Citera
2024-08-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Din jävla tönt. En skola har skyldighet att göra en orosanmälan om man misstänker att ett barn far illa.
Citera
2024-08-04, 15:51
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag minns det som igår, när narcissisten var på en så låg punkt att han inte ens pallade sitta med i bild under livesändningarna. Therese fick vara i bild. När Baronen, som vi alla vet är besatt av att filma sig själv och älskar att synas, inte klarar av att vara i bild, cå vet man att det är riktigt illa. Det är ditåt det barkar, det enda det hänger på är att han döms igen. Såsom han beter sig nu är det bara en tidsfråga.

Just det ja, minns den perioden nu också när Tessan fick sitta i live:en och underhålla efter klockan 22:00 varje kväll. Det var inte mycket till underhållning dock utan mer att Tessan kollade dött på skärmen och läste chatten, svarade på någon enstaka fråga här o där, dom båda satt där inväntade swish donationerna, det var nog här swishtiggeriet nådde sin peak.
Citera
2024-08-04, 15:53
Medlem
Crabby88s avatar
Blir mer och mer säker på att idioten faktiskt är lyrisk över detta.

Jag utgår från att detta är mer eller mindre planerat. Han lanserar först att han ska börja med nyheter och krossa Clue. Höll i 10 dagar.
Sen vips så har han fru semester och nu helt plötsligt ska hon ha en egen kanal.
Och vad gör man inte för att dra till sig följare? Eller vad gör inte dom för att få följare.
Jag utgår även att hans fru är minst lika mycket involverad i detta, för hon bara stöttar hjonet i tidning otid. Att han använder detta även för att betala hennes skulder, ja det blev bara lök på laxen för rask med liten task.

1. Han säger att han blev utpressad i ett Mail, nångång i Jan-mars. Jag hade definitivt vetat när jag blivit utpressad och mailet hade jag inte raderat.
Har han visat upp det?

Sen kommer banjo och visar någon konversation dom haft förra hösten. Varför nämnde inte rask med liten task det i sin första video om det ?

Eller Har jag fått något om bakfoten ?

Jag hade även berättat för lin fru vad som hänt.

Men då får det mig att tro det är lille rask själv iscensatt hela skitet ENBART för att tjäna sju helvetes massa pengar. För vi har märkt att han under inga omständigheter respekterar din familj. INGET är att gå över gränsen för han.

Och helt ärligt. Hans fru är ta mig fan ännu större idiot! Mp vara att hon tänder på att leva i en sådan psykiskt destruktivt förhållande! Men låt för fan inte barnen bli lika sjuka i huvudet som dom själva!

rask är som en sektledare för frun och barnen.
Citera
2024-08-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast han kan ju inte hålla monolog särskilt länge utan måste hela tiden upprepa sig. Kan man hålla hålla monolog så kan prata på, bygga vidare och hålla ämnet intressant hela tiden. Det kan han ju inte.

Herregud vad du svamlar.
På vilket sätt skulle Chrippas barn fara illa av att Rask och Therese får könen utfläkta till allmän beskådan? Det lär ju drabba deras barn och inte Chrippas.
Socialtjänsten uppgift är inte att ta hand om barn för pappa inte är snäll mot sina belackare.
Om han nu skulle ha länkat så är det överhuvudtaget inte ett ärende för socialtjänsten eller något som slår mot hans föräldraförmåga -- det är inte hans barn som drabbas.

Jäkla fantasier hela tiden.

Ja vad anser förskolepersonal om föräldrar som knarkar, delar sexfilmer på andra, och allt vad det nu har varit, jättebra förebilder verkligen!
Citera
2024-08-04, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Din jävla tönt. En skola har skyldighet att göra en orosanmälan om man misstänker att ett barn far illa.

Ja och ett barn som har en förälder som knarkar, super, sprider sexfilmer och är allmänt bäng i live streams ansen nog inte som en toppen förälder, alla varningsklockor finns där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in