2019-08-16, 13:34
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Sjävklart, hur ska han annars ha råd med dejtnight?
På samma sätt som han finansierade bilen, datorn, klockan, med swish från omyndiga barn med gode män.
Citera
2019-08-16, 13:47
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
På samma sätt som han finansierade bilen, datorn, klockan, med swish från omyndiga barn med gode män.

För mycket jobb för en kväll med frugan, lättare att ge ut shoutouts så man får maten gratis.
Citera
2019-08-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Det här blev jag också väldigt nyfiken på, är ingen slavisk följare av Rasken men att han limmar på Hoffas brud har jag aldrig sett och har väldigt svårt att tänka mig, dom har väl aldrig träffats ens en gång?

Det är möjligt att jag har fel men har för mig att det var så
Citera
2019-08-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96
Nja, det där är något som Anis Don Demina precis börjat med, och även ska göra ett bra tag framöver... Tror ingen blir imponerad av att rasken försöker kopiera någon annans content, allra minst Anis själv och alla hans följare!

Ajdå, det hade jag helt missat. Kollar knappt på Anis. Men han borde i af ta tag i det för sitt välmåendes skull.

Såg en gammal video med Rask från innan han "slog igenom". Han verkade må bättre, vara mer jordnära och kom från en arbetsintervju på cykel. Antar att han inte hade körkort än. Aldrig sett honom på en cykel i senare klipp.

Han var väldigt mycket smalare än nu. Inte i toppform men inte plufsig trots att han köpt bärs i videon och säkert drack mycket.

Livsstilen med burgare, bea och bärs tog ut sin rätt efter han började ratta benzen.
Citera
2019-08-16, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Det är möjligt att jag har fel men har för mig att det var så

När skulle det ha varit i tid och i vilket sammanhang?
Citera
2019-08-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Varför ger han shoutouts till alla restauranger i Trosa på sin instagram?
Är det för att förhoppningsvis bli bjuden på mat så han själv slipper betala?

För att äta på resturang är en Big deal för familjen patrask. Ungen fick en räkmacka och det var hans största händelse under sommarlovet.
Citera
2019-08-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
När skulle det ha varit i tid och i vilket sammanhang?

Dom gjorde nåt test och man ser hur Rask stirrar på henne
Citera
2019-08-16, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
För att äta på resturang är en Big deal för familjen patrask. Ungen fick en räkmacka och det var hans största händelse under sommarlovet.

*skagenmacka

Väldigt viktigt, Rasken sa nog Skagenmacka minst 7 gånger i det klippet.
Citera
2019-08-16, 14:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Varför ger han shoutouts till alla restauranger i Trosa på sin instagram?
Är det för att förhoppningsvis bli bjuden på mat så han själv slipper betala?
Det tror jag knappast. Restaurangerna i Trosa - i synnerhet inte Bomans, Fina Fisken och Statt - behöver knappast promotion från Rask.
Tvärtom är nog inte de som diggar en fulltatuerad figur med dåligt språk målgruppen de vänder sig till alls.
Citera
2019-08-16, 14:58
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Dom gjorde nåt test och man ser hur Rask stirrar på henne
Du är nått på spåren faktiskt, om han är sugen på Doris ska jag låta vara osagt, även om hon både verkar vara skön och fin så har en en förmåga, likt ett lejon som spanar in en antiloop på savannen, den sk yxmördarblicken.

Ni som vill veta mer om fenomenet kan kolla in följande video.

https://youtu.be/easnAIVN9KQ
Citera
2019-08-16, 15:06
Medlem
Arktizs avatar
Skulle vilja ha mer substans i tråden. När folk nämner saker om Rasken så vill jag gärna se att det kan backas upp med källor också så det inte bara blir löst prat.

Om nu Rask har tittat på Doris eller Hoffas tjej med ett riktigt hard on så vill jag se det också.

Detsamma gäller allt prat om att andra "kreatörer" på youtube ska ha gått samman i någon komplott för att Raska Rasken för evigt. Har hört talas om det i flera månader nu men utan någon som helst källhänvisning eller substans, det blir bara lösa rykten som skapar låg trovärdighet.
Citera
2019-08-16, 15:06
Bannlyst
Har Rask blivit Spritfet? Tycker han ser ut som en svettig gris jämfört med äldre klipp och varför var han på sin fars supande så hårt när han själv uppenbarligen är aktiv alkoholist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in