2019-08-15, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Invite
Tänker dra detta kort.

Det finns ingen chans i världen att han fick loss dom pengarna från banken för att köpa sin rostburk. Pengarna kommer från någon annanstans, exempelvis att frugan, farfarn eller delvis obeskattade swishdonationer.
Han har helt omöjligt fått ett lån på över 100k med sin UC.
Nej, inte han kanske, men det finns ingenting som säger att inte Therese tog ett lån i sitt namn åt rasken för att han skulle kunna köpa bilen. Att Jocke skulle ha gett rasken 150-200k för att vara med i hans program är föga troligt. Dels är Jocke snål (med all rätt), och dels så hade rasken kunnat göra det jobbet för 10-15k, om Jocke erbjudit honom den summan... Men 150-200k, inte en chans! Så hög summa skulle Jocke aldrig slänga ut på rasken.

Men det är ganska enkelt att ta reda på... Det är bara att höra av sig till cluee news och hävda att det ryktas om detta, och då kommer cluee utan tvekan ringa upp Jocke och fråga om det stämmer, och senare ta med detta i sin video.
Senast redigerad av Manda96 2019-08-16 kl. 00:00.
Citera
2019-08-16, 00:36
Medlem
Bajsbaronens avatar
Jocke har definitivt inte betalat för någon bil. Personen i tråden som påstår detta har inte alla hästar i stallet, räcker med att kolla posthistoriken för att bli varse om det.

Däremot är det säkert så att baronen inte tagit lånet själv utan att Therese, alternativet familjens socialkontor står för lånet/hostat upp pengarna. Jag vill erinra mig att socialkontoret medverkade vid köpet, men om han bekostat lyxbilen med analog klocka låter jag vara osagt.

Att jockiboi ens betalat ett öre för baronens medverkan i deras serie tror jag inte på. Exponeringen samt att få möjlighet till att slicka jockes röv är betalning nog för vår käre baron.
Citera
2019-08-16, 00:58
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Jocke har definitivt inte betalat för någon bil. Personen i tråden som påstår detta har inte alla hästar i stallet, räcker med att kolla posthistoriken för att bli varse om det.

Däremot är det säkert så att baronen inte tagit lånet själv utan att Therese, alternativet familjens socialkontor står för lånet/hostat upp pengarna. Jag vill erinra mig att socialkontoret medverkade vid köpet, men om han bekostat lyxbilen med analog klocka låter jag vara osagt.

Att jockiboi ens betalat ett öre för baronens medverkan i deras serie tror jag inte på. Exponeringen samt att få möjlighet till att slicka jockes röv är betalning nog för vår käre baron.

Rask har ju personligen gått ut med att farfarn har pröjsat för bilen, även om jag nu inte litar på rask, så ser jag inte poängen med att ljuga i detta fallet. Rask gör allt för att synas, utan en krona i betalning.
Citera
2019-08-16, 01:09
Bannlyst
Rasken ska på Augusti-festen i Norrköping, någon som ska dit, jag funderar på det, vore kul att snacka med han IRL där han inte kan blocka och filtrera.
Citera
2019-08-16, 07:36
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Rask har ju personligen gått ut med att farfarn har pröjsat för bilen, även om jag nu inte litar på rask, så ser jag inte poängen med att ljuga i detta fallet. Rask gör allt för att synas, utan en krona i betalning.

Exakt, rask sa i ett snabbt ögonblick att han betalar av AMG mercan till socialkontoret (farfarn) precis som han gjorde med förra mercan, farfarn var ju med när bilen köptes också.
Nej det är helt jävla omöjligt att rasken skulle få 150k för att medverka totalt ca 5 min. Han har säkert fakturerat för resekostnader och några timmars arbete. Jocke har pengar men de betyder inte att han skiter ut pengar. Och om rask är en sån god vän så hade jag tagit noll kronor i arvode. Jag brukar nämligen inte ta betalt av mina vänner för att hjälpa dem med diverse saker.
Citera
2019-08-16, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Sen hade han och Therese en rant om hur okvinnlig den där "lets feast fettobruden" är. Vilket dom har rätt i.
Tror att det var i samma klipp som Therese lägger en vidrig white trash-mök...

Och till Rask då.
Hans senaste video, hela hans grå aura utstrålar desperation, fejkskratt, fejkstorys, tigger likes, tar bort likes.
Det han har kvar är oss som hatar honom och utvecklingsstörda som tycker att han är tuff...
Och jag tror att han börjar förstå att det är så...

Rask har ju dräglat över Doris, Han vill sätta på henne, kollar man på videos med dom tillsammans så kan han knappt slita blicken från henne, Det är flera som är uppmärksammat det tidigare i tråden

Edit: Samma med Hoffa Kaos tjej där är det riktigt pinsamt hur han beter sig
Senast redigerad av Cannon666 2019-08-16 kl. 08:31.
Citera
2019-08-16, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Rask har ju dräglat över Doris, Han vill sätta på henne, kollar man på videos med dom tillsammans så kan han knappt slita blicken från henne, Det är flera som är uppmärksammat det tidigare i tråden

Vad är det du pratar om gällande Hoffas tjej? Är det någon video jag missat?
Citera
2019-08-16, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666

Det här blev jag också väldigt nyfiken på, är ingen slavisk följare av Rasken men att han limmar på Hoffas brud har jag aldrig sett och har väldigt svårt att tänka mig, dom har väl aldrig träffats ens en gång?
Citera
2019-08-16, 11:26
Medlem
Nu ska jag inte spinna vidare i hånkören på Rask. Tänker i all välmening ge herren lite konstruktiv kritik. För jag tror han har potential men lyxsökandet har gått honom över huvudet.

Rask behöver förnya sitt content. Det håller inte att det mesta av innehållet är Rasken som håller harranger i bilen eller i sängkammarn. Det var kul, men han har gjort det i fyra års tid nu. Det är inget vinnande koncept.

Inget band gör samma skiva om och om igen, regissörer gör inte samma film gång på gång. Självklart behåller man sin egen touch. Rask ska förstås fortsätta göra sånt ibland, för folk gillar det, men han har det följet vid det här laget. Han vinner inga nya på det. Youtubeanvändare vet vem han är men tycker mest att han är en långdragen och gnällig kille som har svårt att komma fram till saken.

Ett tips till Rask är att transformera din kropp. Nu pratar jag inte om nya tatueringar, hårtransplantationer eller plastik. Du borde satsa på att bli hälsosam. Du har faktiskt väldigt mycket tid över för det eftersom sociala medier är en heltidssyssla för dig. Jag har sett videor där du uttalar dig om att du ska ta tag i hälsan men det är snabbt bortglömt. Jag klandrar dig inte för det. Det är sånt gymkedjorna lever på. Människor som har som nyårslöfte att bli hälsosamma, gå ner osv. Sen efter några veckor slutar man och är fast med en prenumeration för en tid.

Du har mycket fritid. Du kan säga att youtube och att landa samarbeten och familjelivet tar upp allt. Men det finns folk som har slitiga heltidsjobb och stora familjer med barn i alla åldrar som ska hämtas och köras hit och dit, med mera, som har exceptionell fysik. Det hade jag kunnat köpa som en ursäkt. Du kan avvara 1-2 timmar några dagar i veckan till träning eller motion, löpa eller gå power walks eller ta dig till gymet. Jag är säker på att den där brutala ansiktstatuerade killen du är vän med kan hjälpa dig med ett schema.

Där har du content på köpet, du kan göra det till en ny serie på din kanal. Bara inom ett halvår skulle du kunnat ha en bra fysik. Jag är övertygad om att det hade genererat mycket visningar och viktigast av allt, det hade gett dig en bättre psykisk hälsa. Du kan fortfarande trycka oxfilé men skippa halvkilot smörindränkt hasselbackspotatis.

Samt, återigen. Om du sitter på så mycket pengar som du gör så åk ut och res med din familj. Kolla på youtube. Folk får miljoner visningar bara av att åka till en stad och filma snygga sekvenser på gator och torg. Man börjar bli trött på drönarfoton över Trosa. Jag håller med dig, Trosa är vackert, men det är inte så stort. Du har hunnit med att visa det mesta vid det här laget. Jag är dessutom säker på att din familj skulle uppskatta att se något annat mellan varven också.

My two cents!
Citera
2019-08-16, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ett tips till Rask är att transformera din kropp. Nu pratar jag inte om nya tatueringar, hårtransplantationer eller plastik. Du borde satsa på att bli hälsosam. Du har faktiskt väldigt mycket tid över för det eftersom sociala medier är en heltidssyssla för dig. Jag har sett videor där du uttalar dig om att du ska ta tag i hälsan men det är snabbt bortglömt. Jag klandrar dig inte för det. Det är sånt gymkedjorna lever på. Människor som har som nyårslöfte att bli hälsosamma, gå ner osv. Sen efter några veckor slutar man och är fast med en prenumeration för en tid.

Du har mycket fritid. Du kan säga att youtube och att landa samarbeten och familjelivet tar upp allt. Men det finns folk som har slitiga heltidsjobb och stora familjer med barn i alla åldrar som ska hämtas och köras hit och dit, med mera, som har exceptionell fysik. Det hade jag kunnat köpa som en ursäkt. Du kan avvara 1-2 timmar några dagar i veckan till träning eller motion, löpa eller gå power walks eller ta dig till gymet. Jag är säker på att den där brutala ansiktstatuerade killen du är vän med kan hjälpa dig med ett schema.

Där har du content på köpet, du kan göra det till en ny serie på din kanal. Bara inom ett halvår skulle du kunnat ha en bra fysik. Jag är övertygad om att det hade genererat mycket visningar och viktigast av allt, det hade gett dig en bättre psykisk hälsa. Du kan fortfarande trycka oxfilé men skippa halvkilot smörindränkt hasselbackspotatis.

My two cents!
Nja, det där är något som Anis Don Demina precis börjat med, och även ska göra ett bra tag framöver... Tror ingen blir imponerad av att rasken försöker kopiera någon annans content, allra minst Anis själv och alla hans följare!
Citera
2019-08-16, 13:21
Medlem
Masajens avatar
Varför ger han shoutouts till alla restauranger i Trosa på sin instagram?
Är det för att förhoppningsvis bli bjuden på mat så han själv slipper betala?
Citera
2019-08-16, 13:27
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Varför ger han shoutouts till alla restauranger i Trosa på sin instagram?
Är det för att förhoppningsvis bli bjuden på mat så han själv slipper betala?

Sjävklart, hur ska han annars ha råd med dejtnight?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in