Citat:
Ursprungligen postat av
backshot
Uppenbart vart bajsbaronen har fått sitt mytomani ifrån. Pappa rask är ju lika stor om inte större mytoman.
Han har väl tagit examen i mytomani ifrån Livets hårda skola, LHS.
Sitter på instagram och påstår att baronen aldrig gått på försörjningsstöd, inte bryr som om visningar, inte är alkoholist, jobbar hårt som företagare etc. Jävla fjant. Baronen har själv erkänt att han gått på försörjningsstöd, att han älskar views och subs och att han är alkoholist. Eller ljög han om sitt förhållande till alkohol för att skapa innehåll till kanalen? Dessutom VET vi att hans kassa klädbutik omsatte 153 000 kronor med två anställda och gick med brakförlust. Lika så har youtubeverksamheten gjort rejäl förlust. Vem har fått betala det? Jo, Socialkontoret. (*lf R*sk)
Igår när jag såg slottsvideon var jag övertygad om att han var påtänd. Det hade varit en naturlig förklaring till hans horribla beteende. Ingen vettig människa hoppar ner i en brunn för att fiska pengar på ett slott, tar sig förbi avspärrningsband och sätter sig i antika möbler, beter sig som ett svin mot Socialkontoret och har dessutom mage att kalla honom för SNÅL. Någon som trots att så väl barn som barnbarn är vuxna sedan längre har ett försörjningsansvar som vida överstiger vad ett barn kostar per år.
Jag hoppas att Socialkontoret ursäktade sin nerknarkade son framför de andra turisterna som såg honom tramsa nere i brunnen. Förhoppningsvis blev de underrättade om att Fredrik är en aktiv pundare och att hans beteende inte är gängse.
I en normal familj hade jag trott att Alf var 30 år och hade med sina två barn med grav ADHD på slottsvandring.