2019-08-13, 11:58
Medlem
Viper08s avatar
Fruktansvärt vidrigt och respektlöst beteende i den senaste vlogen. La märke till att bajs o kiss humorn fortfarande är på topp, redigera in prutt ljud. Kom igen Alex du säger att du har en äldre public men redigerar och beter dig i dina vloggar som dem är just 12 år. Carl Fredrik Alexander rask gift man med 2 barn och nästan 30 år gammal beter sig som en snorunge. Trodde du skulle ändra inrikting på ditt konten, men som vanligt skitsnack ur mytomanens mun.
Citera
2019-08-13, 13:23
Medlem
Någon kritiserade honom och pappan i kommentarerna till senaste videon https://www.youtube.com/watch?v=LWJ0dVnqgLk&t=206s
FARSAN STJÄL PENGAR FRÅN BARN!
Publicerades den 13 aug. 2019

Även pappa Rask sa att han aldrig haft något försörjningsstöd.
" Fredrik Rask
för 20 minuter sedan
Earl Lamb Tolkar jag dig rätt när du skriver att ett eskalerande dåligt psykiskt mående är ”intressant att följa”??
han går inte på högstadiet, det har han klarat av för några år sedan, han har aldrig någonsin lyft försörjningsstöd och försöker envist, om och om igen att lyckas i företagarbranchen vilket jag beundrar honom för."
Citera
2019-08-13, 13:52
Medlem
Uppenbart vart bajsbaronen har fått sitt mytomani ifrån. Pappa rask är ju lika stor om inte större mytoman.
Citera
2019-08-13, 14:04
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
Uppenbart vart bajsbaronen har fått sitt mytomani ifrån. Pappa rask är ju lika stor om inte större mytoman.
Han har väl tagit examen i mytomani ifrån Livets hårda skola, LHS.

Sitter på instagram och påstår att baronen aldrig gått på försörjningsstöd, inte bryr som om visningar, inte är alkoholist, jobbar hårt som företagare etc. Jävla fjant. Baronen har själv erkänt att han gått på försörjningsstöd, att han älskar views och subs och att han är alkoholist. Eller ljög han om sitt förhållande till alkohol för att skapa innehåll till kanalen? Dessutom VET vi att hans kassa klädbutik omsatte 153 000 kronor med två anställda och gick med brakförlust. Lika så har youtubeverksamheten gjort rejäl förlust. Vem har fått betala det? Jo, Socialkontoret. (*lf R*sk)

Igår när jag såg slottsvideon var jag övertygad om att han var påtänd. Det hade varit en naturlig förklaring till hans horribla beteende. Ingen vettig människa hoppar ner i en brunn för att fiska pengar på ett slott, tar sig förbi avspärrningsband och sätter sig i antika möbler, beter sig som ett svin mot Socialkontoret och har dessutom mage att kalla honom för SNÅL. Någon som trots att så väl barn som barnbarn är vuxna sedan längre har ett försörjningsansvar som vida överstiger vad ett barn kostar per år.

Jag hoppas att Socialkontoret ursäktade sin nerknarkade son framför de andra turisterna som såg honom tramsa nere i brunnen. Förhoppningsvis blev de underrättade om att Fredrik är en aktiv pundare och att hans beteende inte är gängse.

I en normal familj hade jag trott att Alf var 30 år och hade med sina två barn med grav ADHD på slottsvandring.
Citera
2019-08-13, 14:15
Medlem
Underbart att Rask pappa går in och försvarar Patrasket med lögner som Rask själv sagt det motsatta om.
Citera
2019-08-13, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon kritiserade honom och pappan i kommentarerna till senaste videon https://www.youtube.com/watch?v=LWJ0dVnqgLk&t=206s
FARSAN STJÄL PENGAR FRÅN BARN!
Publicerades den 13 aug. 2019

Även pappa Rask sa att han aldrig haft något försörjningsstöd.
" Fredrik Rask
för 20 minuter sedan
Earl Lamb Tolkar jag dig rätt när du skriver att ett eskalerande dåligt psykiskt mående är ”intressant att följa”??
han går inte på högstadiet, det har han klarat av för några år sedan, han har aldrig någonsin lyft försörjningsstöd och försöker envist, om och om igen att lyckas i företagarbranchen vilket jag beundrar honom för."
Och en stund efter detta, så kommer denna intressanta kommentar som svar...

Gunnar Björk * För 25min sedan.
”Fredrik Rask DRA MIG BAKLÄNGES VILKA LÖGNER JAG SKÅDAR HÄR. Nu har du allt knaprat lite för mycket. Allt du påstår har ju din son Bajsbaronen själv sagt det motsatta,,, vilket snart kommer uppmärksammas i en video haha. Fortsätt skjuta er själva i foten, det är med njutning man läser era lögner som det finns bevis på.

Så vad är det för video som ”Gunnar Björk” här pratar om, och som ska komma att genomskåda Raskens alla lögner!??? Någon som vet något mer???

Har gått runt en hel del rykten om just det, samt att det även finns en privat discord grupp som just nu diskuterar och planerar att släppa någon form av avslöjande om rasken... Enligt uppgift är det något stort, och som kommer stänga ner rasken för all framtid...

Tror det kommer bli kaos! Mycket spännande detta!
Senast redigerad av Manda96 2019-08-13 kl. 15:23.
Citera
2019-08-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96

”Fredrik Rask DRA MIG BAKLÄNGES VILKA LÖGNER JAG SKÅDAR HÄR. Nu har du allt knaprat lite för mycket. Allt du påstår har ju din son Bajsbaronen själv sagt det motsatta,,, vilket snart kommer uppmärksammas i en video haha. Fortsätt skjuta er själva i foten, det är med njutning man läser era lögner som det finns bevis på.

Så vad är det för video som ”Gunnar Björk” här pratar om, och som ska komma att genomskåda Raskens alla lögner!??? Någon som vet något mer???

Har gått runt en hel del rykten om just det, samt att det även finns en privat discord grupp som just nu diskuterar och planerar att släppa någon form av avslöjande om rasken... Enligt uppgift är det något stort, och som kommer stänga ner rasken för all framtid...

Hans kära youtube kollegor har tröttnat på honom och nu beslutat sig för att stänga ner honom en gång för alla. Det är något stort pågång... vänta och se 😎
Citera
2019-08-13, 16:24
Medlem
Tror att inget kan stänga ner honom. Rask kommer försvara sig & den heliga "så är det" kommer fram sedan är allt glömt.
Tror inget kommer att stänga ner rask från att få lite swish och leva lyx.
Han har inte fått sin tavla från Youtube än. Han är ju över 100k.
Vad kan vara värre än steka bajskorv?
Citera
2019-08-13, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96

Har svårt att tro att det kommer hända, men min usual suspect blir då Verz och hans fjunige polare Keku. Anjo behöver väl också lite views.
Citera
2019-08-13, 17:43
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Har svårt att tro att det kommer hända, men min usual suspect blir då Verz och hans fjunige polare Keku. Anjo behöver väl också lite views.
Svårt att se att Anjo inte kommer nappa om skiten som det talades vid dreamhack-fighten skulle komma upp till ytan. Att Anjo vet något mer än oss andra har jag svårt att tro, då hade han släppt det för länge sedan.

Däremot är jag övertygad om att Verz vet mycket mer än han redan släppt. Det är dels en känsla, dels något jag förstått på annat håll. Vad annat håll betyder lär komma fram så småningom, om det nu blir av.

Edit: Intresset för Baronen är rätt svalt på youtube just nu så om det kommer något lär det dröja tills det kan få bra spridning. Ingen hade brytt som om något släppts nu, vilket hade gett lite views i förhållande till värdet på informationen.
Senast redigerad av Bajsbaronen 2019-08-13 kl. 17:46.
Citera
2019-08-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Svårt att se att Anjo inte kommer nappa om skiten som det talades vid dreamhack-fighten skulle komma upp till ytan. Att Anjo vet något mer än oss andra har jag svårt att tro, då hade han släppt det för länge sedan.

Däremot är jag övertygad om att Verz vet mycket mer än han redan släppt
. Det är dels en känsla, dels något jag förstått på annat håll. Vad annat håll betyder lär komma fram så småningom, om det nu blir av.

Ja jag såg honom i någon live nyligen sitta och smeka Rask medhårs. Kändes lite som tidigare scenario där det verkat som att DubbelmoralsVerz stått bakom Rasks content för att sedan hugga honom rätt i strupen
Citera
2019-08-13, 17:51
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ja jag såg honom i någon live nyligen sitta och smeka Rask medhårs. Kändes lite som tidigare scenario där det verkat som att DubbelmoralsVerz stått bakom Rasks content för att sedan hugga honom rätt i strupen
Så fort Baronens ego börjar blåsas upp kommer Verz ta ner honom på jorden igen. När var det han raskade baronen senast? Jo, när baronen "raskade" jessica, joz osv.

Börjar Baronen mopsa sig för mycket blir han nedtryckt i skorna igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in